Ooma
پرسش (1405/04/02):

خوردن آب مرغ نوزاد

خانما امروز مادرشوهرم با پستونک به بچم چند قطره از اب خورشت رو داد که پر از ادویه هم بود
وقتیم میگم نده به بچه میگه نمیره تو گلوش فقط طعمشو میچشه
امروز بچه خیلی بالا میاره میتونه از اون باشه

سلام عزیزم
اگه واقعا در حد چندقطره بوده باشه بعید میدونم
اما اگه میدونی اخلاقش اینطوره سعی کن بچه تنها پیشش نباشه و حتما خودت باشی
نمیدونم چه اصراریه خلاف نظر مادر نظر بدن و کار کنن
بابا ول کن دیگه وقتی مادرش راضی نیست
انکار واجبه حالا چن قطره بزنن دهن بچه😒😒😒😒
تایم غذا سعی کن بچه کنارش نباشه،
شاید بخاطر ادویه رفلاکسش تشدید شده بالامیاره
نه بالا نمیاره.مگه رفلاکسی باشه بچت .رفلاکس داره؟چون یه سری ادویه و غذاها رفلاکس تشدید میکنه.
من دخترم حساسیت میداد دونه میریخت و سرخ میشد هر چی میگفتم کار خودشون میکردن
من بودم زنگ میزدم میگفتم از اون لحظه تا الان داره بالا میاره، بهت گفتم بهش نده گوش ندادی.
هچقدر میگی کار خودشونو میکنن
میزد به پستونک میداد به بچه
منم همینو میگم گوش نمیکنن
بله رفلاکس داره
مگه قبول میکنن از اونه
مدفوع پسزم خونی شد رفتم دکتر، اولین چیزی که پرسید گفت کدوم مادربزرگش از غذای سر سفره براش داده گفتم نه به خدا گفت حتی در حد مزه مزه کردن.
حالا من میدونستم پسرم به چی حساسیت کردع کار بنده خدا ها نبود ولی منظورم این بود حتی در حد مزه هم اصلا خوب نیس. بچه های الان بچه های قدیم نیستن. متاسفانه
من اگر بودم از سقف اویزونش میکردم خلاص
سلام گلم
در این حد بی ملاحظه گری هرچی میگیم نده باز میده نداره
من بودم بچمو میذاشتم زیر بغلم میبردم میگفتم بخاطر کار شماها میبرم

هرچند بچه خودمو بوس میکردن هرچی میگفتم فایده نداشت. اما دیگه غذا اونم اب خورشت....
الهی مادر شوهر دخترش حقشو بذاره کف دستش
ببین اینو بدون تنها نیستی
فک نکن مادرشوهرای ما اینجوری نیستن
فقط پسرمن شدیدا حساسه و حساسیت داره میترسن و ما دوریم خیلی کم میریم وگرنه که صد درصد ۱۰۰بار تا حالا اینکار کرده بودن
ببین الان نتونی جلو این کار رو بگیری دوماه دیگه بستنی و نوشابه میدن دست بچه پس بهتره یه شر راه بندازی بچه رو هم رفتی خونشون تایم غذا نده بغلشون الانم زنگ بزن بگو بچم حالش خرابه میبرم دکتر شماها با بی فکری حال بچمو خراب کردید
حتما جدی برخورد کن سر سلامتی بچه نباید کوتاه بیای من سر دختر اولم انقدر حرص خوردم و اعصابم خورد میشد ولی اصلا نذاشتم بدون اجازه چیزی بدن به دخترم البته مادرشوهر من اول میپرسید بدم یا نه اسرار میکرد که بدار بدم بدون اجازه چیزی نمیداد بهش
بچه تا زیر یسال میگن اصلا ادویه ندین و نمک
دیگ بچه 4 ماهه و ادویه 🤐
حتی اگ دلیل بالا آوردن این نباشه ولی شما فرض رو بزار بر همین و اجازه نده دیگ اینکارو کنن
ب شوهرت بگو ک باهاشون صحبت کنن اگ گوش ندادن اصلا از کنار بچه تکون نخور وقتی میری خونشون
در حد یه ساعت برو و برگرد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.