سلام خانوما میگم برای رژیم پسر دارشدن تو همدان کسی رو میشناسید؟یااینکه پیش دکتر زنان برم نتیجه بهتری داره؟
تجربه ای برای پسرزایی دارید ممنون میشم بگید❤️
خودم عاشق دخترم یه دونه ام دارم میخوام بعدیش پسر باشه
پرسش (1405/04/02):
طب سنتی برای پسر دارشدن
409
20
حدود 18 ساعت قبل
سوال کننده
1
حدود 17 ساعت قبل
Banoo .
به نام خدا نیت کن و تلقین کن که دختر میخوای
0
حدود 17 ساعت قبل
Banoo .
من خیلی دوست داشتم خدا بهم دختر بده
0
حدود 17 ساعت قبل
Banoo .
بچه اولم پسر شد
این یکی بارداریم هم گفتن احتمال زیاد پسره
این یکی بارداریم هم گفتن احتمال زیاد پسره
0
حدود 17 ساعت قبل
Zahra Nik
من کرمانشاه کسی رو میشناسم ، اگر بتونید بیاید اینجا
2
حدود 16 ساعت قبل
✨کوثَر✨ .
اول اینکه خدا باید بخواد
که ایشالله هرچی قسمت تون هست پیش بیاد
بعدم اسپرم همسرت اونه که باید قوی باشه
که ایشالله هرچی قسمت تون هست پیش بیاد
بعدم اسپرم همسرت اونه که باید قوی باشه
0
حدود 15 ساعت قبل
رقیه ۲۰۰۰
یه خانومی هست به اسم ماما زهره تو اینستاگرام پیچ هم داره من ازش دارو گیاهی گرفتم واسه پسرزایی بعداز چند ماه خدا بهم پسر داد
0
حدود 15 ساعت قبل
Zahra Nik
والله من به این چیزا اعتقاد نداشتم ، اما خیلیا پیش این خانم ماما که میشناسم رفتن و تعیین جنسیتشون ۹۵ درصد درست بوده ، حتی برای نازایی هم میرن خیلیا نتیجه میگیرن.
هم به خانم هم به آقا رژیم غذایی و دارو میده ، بیشتر روز تخمک گذاری خانم براش مهمه و تقویت آقا
هم به خانم هم به آقا رژیم غذایی و دارو میده ، بیشتر روز تخمک گذاری خانم براش مهمه و تقویت آقا
0
حدود 14 ساعت قبل
مریم .
سلام. منم از یه طب سنتی دارو پسرزایی و باروری سریع و تقویت اسپرم خریدم ازش.
همسرم ازمایش نرمال بود با تقویت اسپرمی که از اون خرید خورد بهترم شده. سرعت و حرکت خیلی خوب شده..
منم روزای تخمک گزاریم و پریود هام شدیدا درد داشتم که هرسری کارم میکشید به بیمارستان.
حجم خونریزیم هم خیلی کم شده بود. الان بهتر شدم. پسرزایی هم سه روز باید مصرف کنم. روز یک تا سوم پریودی.
یدونه هم شسشتشوی واژن داده بهم قبل اقدام انجام بدم
همسرم ازمایش نرمال بود با تقویت اسپرمی که از اون خرید خورد بهترم شده. سرعت و حرکت خیلی خوب شده..
منم روزای تخمک گزاریم و پریود هام شدیدا درد داشتم که هرسری کارم میکشید به بیمارستان.
حجم خونریزیم هم خیلی کم شده بود. الان بهتر شدم. پسرزایی هم سه روز باید مصرف کنم. روز یک تا سوم پریودی.
یدونه هم شسشتشوی واژن داده بهم قبل اقدام انجام بدم
0
حدود 14 ساعت قبل
مهسا جهان
اسمش چیه
0
حدود 13 ساعت قبل
Zahra Nik
پریناز محمدی
0
حدود 11 ساعت قبل
سوال کننده

0
حدود 11 ساعت قبل
سوال کننده
عزیزم عکیسش اینه؟
0
حدود 6 ساعت قبل
Zahra Nik
اطلاعات اونه ، ولی عکسش نه .
یه خانم مقنعه میپوشه و سادهست
یه خانم مقنعه میپوشه و سادهست
0
حدود 4 ساعت قبل
نرگس مرادی
سلام و عرض ادب
همدان ماما پیش خانم دکتر رامش مشکوری برو(خیلی ها از کارش راضی هستند) ولی اگه صد درصدی میخوای پیش خانم دکتر صغری ربیعی برو IVFچون بچه دومت هست تعیین جنسیت هم میکنه
همدان ماما پیش خانم دکتر رامش مشکوری برو(خیلی ها از کارش راضی هستند) ولی اگه صد درصدی میخوای پیش خانم دکتر صغری ربیعی برو IVFچون بچه دومت هست تعیین جنسیت هم میکنه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




