Ooma
پرسش (1405/04/02):

تفسیر سونو رشد جنین

سلام خدمت دکتر عزیز و دوستان
ممنون میشم سونومو تفسیر کنید
همه چی خوبه؟ شرایط جفت وزن ؟

تفسیر سونو رشد جنین
سلام عزیزم
همه چیز خوب و طبیعیه
جفت از دهانه رحم ۲/۵ سانت فاصله داره که خیلی خوبه و سرراهی نیست
وزن و رشد و مایع آمنیوتیک هم طبیعین.

تا فونت متن و دیدم یاد سونوهای خودم که پیش دکتر قبادی انجام میدادم افتادم😅😍
ممنونم عزیزم
عه
ساروی هستی ؟
آره عزیزم
خوشبختم ❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه