Ooma
پرسش (1405/04/02):

عفونت دندان در هفته ۱۰ بارداری

سلام وقت بخیر من در هفته ۱۰بارداری هستم و یکی از دندان هام ک قبلا عصب کشی شده ولی کمی عصب مونده عفونت کرده و ورم کرده و کمی درد دارد چه راهکاری پیشنهاد میکنید قرص هم نمیتونم بخورم یعنی نمیدونم چی باید بخورم

آب نمک قرقره کن
من الان دندانم اینجوره چایی و آب لیمو نمک قرقره میکنم خوبه
قرقره کنم ورمش میخوابه چون باد کرده
آره خوبه برای عفونت چون بارداری نمیتونی چیزی دیگه ای بخوری
مرسی عزیزم از امشب انجام میدم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه