سلام وقت بخیر من در هفته ۱۰بارداری هستم و یکی از دندان هام ک قبلا عصب کشی شده ولی کمی عصب مونده عفونت کرده و ورم کرده و کمی درد دارد چه راهکاری پیشنهاد میکنید قرص هم نمیتونم بخورم یعنی نمیدونم چی باید بخورم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



50
حدود 3 ساعت قبل


