Ooma
پرسش (1405/04/02):

واقعا این چ وضعیه؟

به ما ک رسید قیمت کارخونه و بازار ازاد ماشین نزدیک شد
بعد چند سال ذوق کردم ماشین ب نامم در اومده
میخواستم حوالشو بفروشم ولی انگار اصلا صرف نمیکنه

چ ماشینی هست مگه
نه دیگه ارزش نداره.
اگه خوب بود که طرف کنسل نمیکرد
شمام کنسل کنید دفعه بعد امتحان کنید
اره ارزش نداره دیگه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه