به ما ک رسید قیمت کارخونه و بازار ازاد ماشین نزدیک شد بعد چند سال ذوق کردم ماشین ب نامم در اومدهمیخواستم حوالشو بفروشم ولی انگار اصلا صرف نمیکنه