Ooma
پرسش (1405/04/02):

بچه ها بیاین فورییییییی فوریییی ایرانخودرو ثبت نام کرده بودم

سلام
بچه ها الان این پیام برام اومده....
تو سایت هم رفتم نوشته رزرو ....
یعنی چی بچه هاا؟

بچه ها بیاین فورییییییی فوریییی ایرانخودرو ثبت نام کرده بودم
بچه ها بیاین فورییییییی فوریییی ایرانخودرو ثبت نام کرده بودم
مبارکه
یعنی خودرو به اسمت درومده
تا دهم فرصت داری تکمیل وجه کنی و یک ماهه ماشین رو میگیری
اگه تکمیل وجه برات مقدور نیست میتونی امتیازتو بفروشی
اگ دراومده چرا نوشته رزرو پس؟
وضعیت رو تو سایت زده برنده
بچه ها بیاین فورییییییی فوریییی ایرانخودرو ثبت نام کرده بودم
فکر کنم اگه کنسلی باشه و واریز نکنن میدن به شما
مبارکه عزیزم
برا کسی ک دراومده بوده انصراف داده شما رزرو بودی دادن ب شما
رزروی بودی الان بهت تعلق گرفته
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.