سلام خانم دکتر عزیز
نوزاد ۱ماه و ۴ روز دارم ...
شبا حدودا ساعت ۱۰ میخوابه تا ۱۲
از ۱۲ تا ۱ ونبم شب حالت کولیک و بدخوابی داره و قنداقش میکنم بعد میخوابه
اخرین شیرشو تا ۱۲تا ۱ شب میخوره
بعد میخوابه تاحدودا ساعت۴_۵صبح
ولی از ساعت ۵ صبح خوابش سبک هست هر چند مدت خودشو کش و قوس میده و صدا در میاره (من ساعت ۵ قنداقشد باز میکنم )
بیدار نمیشه کاملا و خوبم شیر نمی خورهه از ساعت ۵ ...
لازمه من بیدارش کنم و بهش شیر بدم ؟یا بزارم تا وقتی خودش کامل بیدار شد شیر بدم؟
چون وقتی تو خواب شیر میدم هم خوب شیر نمیخوره در حد ۱_۲دقیقه میخوره و هم تا ظهر کلا چرخه خوابش خرابه و بد اخلاقه هی بزور یکم یکم شیر میخوره
اشکال داره من از ساعت ۱ گه اخرین شیرشو بخوره قنداقش کنم و کلا بیدار نکنم و قنداقم باز نکنم بزارم بخوابه تا وقتی خودش بیدار بشه ؟؟؟😊
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



116
حدود 21 ساعت قبل




