سلام مامانا خوبین؟ مامانایی که بچه ی دومشون رو سزارین کردن یا میخوان سزارین کنن لطفاً بگین برای بچه ی دوم هم نیازه پول زیرمیزی یا دستمزد به دکتر داد یا نه؟ یا میشه شبی که میخوایم عمل کنیم بریم بیمارستان و بدون هزینه عمل کنیم؟
من بچه ی اولمو سزارین شدم دومی رو نمیدونم قراره چی بشه؟
پرسش (1405/04/02):
سزارین بچه ی دوم
492
59
1 روز قبل
سوال کننده
0
1 روز قبل
خاتون چشم عسلی 👨👩👦👦
سلام منک فقط همو هزینه بیمارستان گرفتن.
دکتر خودمم نبود. اورژانسی شدم رفتم ی بیمارستان دیگ و عملم کردن
دکتر خودمم نبود. اورژانسی شدم رفتم ی بیمارستان دیگ و عملم کردن
0
1 روز قبل
سوال کننده
سلام عزیزم ببخشید چرا اورژانسی شدین؟
0
1 روز قبل
مامان هانا❤ ☆☆
من 5 تومن دستمزد دکترم گرفت
بیمارستان خصوصی هم رفتم
بیمارستان خصوصی هم رفتم
1
1 روز قبل
ela.e.h z
دکتر پول میگیر که خودش بیاد برای عمل بعضی دکترهام نمیگیرن
0
1 روز قبل
Negin 👸
سلام نه دیگه شما سزارینی کلا،حالا با دکترت صحبت کن تاریختو با عملای خودش بندازه
0
1 روز قبل
مبینا .
زیرمیزی ربطی به سزارین نداره بستگی به دکتر داره بعضیا میگیرن
ولی اگه برات مهم نیست بیمارستان خصوصی صبر کن به موقعش برو دولتی تا سزارین کنند
ولی اگه برات مهم نیست بیمارستان خصوصی صبر کن به موقعش برو دولتی تا سزارین کنند
0
1 روز قبل
سوال کننده
اره دقیقا الان دکتر منم گفته پول بده من بیام برای عملت
0
1 روز قبل
سوال کننده
متاسفانه دکترم گفته هزینه دستمزدم ده تومنه
0
1 روز قبل
سوال کننده
آهان ممنون
0
1 روز قبل
سوال کننده
هزینه ی بیمارستان خصوصی چند شد ؟ بیمه تکمیلی هم قبول میکنن؟
0
1 روز قبل
Negin 👸
بگو خب کل حاملگیم تو دکترم بودی دیگه دستمزد چه صیغه ایه،هرکیه هرکیه والا😂
0
حدود 23 ساعت قبل
خاتون چشم عسلی 👨👩👦👦
انقباض داشتم شدید. کلا از ماه هفت ب بعد
ی قطره خون دیدم. 37 هفته و دو روز
رفتم معاینه شدم گفتن 1سانت باز شدی. نوار قلب جنین هم خوب نبود. سریع رفتم اتاق عمل با دکتر کشیک
بعد دیدن نصف جفت جدا شده بابت انقباض هام
شانس اوردیم
ی قطره خون دیدم. 37 هفته و دو روز
رفتم معاینه شدم گفتن 1سانت باز شدی. نوار قلب جنین هم خوب نبود. سریع رفتم اتاق عمل با دکتر کشیک
بعد دیدن نصف جفت جدا شده بابت انقباض هام
شانس اوردیم
1
حدود 23 ساعت قبل
yasamin 😊😊😊😊😊
بله میگیرند. فلسفه اش هم اینه که اون زمان رو تو مطب باشم ، همین قدر شاید هم بیشتر درآمد دارم
0
حدود 23 ساعت قبل
طهورا 💚
دکتر من نه تنها هیچ وقت اهل زیر میزی نیست بلکه اگه ببینه بیمارش مشکل مالی داره از حق خودش تو پولی که بیمارستان بهش میده هم با افتخار میگذره...واقعا آدم مومنی هست
0
حدود 23 ساعت قبل
mom(N) 😌😌
من هیچی ندادم
0
حدود 23 ساعت قبل
mom(N) 😌😌
اول رفتم یه بیمارستان دیگه بعد موقعه زایمان دکترم نبود گفت یه دکتر دیگه عملت میکنه منم چون دکتره رو نمیشناختم قبول نکردم رفتم یه بیمارستان دیگه پیش یه دکتر دیگه و هیچ هزینه ای نگرفتن
0
حدود 22 ساعت قبل
سوال کننده
دقیقا😅
1
حدود 22 ساعت قبل
سوال کننده
الهی خداروشکر به موقع فهمیدین
0
حدود 22 ساعت قبل
سوال کننده
خدا خیرشون بده واقعا دمشون گرم
0
حدود 22 ساعت قبل
سوال کننده
عه چه خوب...بعد دردتون گرفت رفتین برای زایمان؟ یا همون تاریخی که دکتر میگه رفتین؟
0
حدود 22 ساعت قبل
سوال کننده
من دکترم تاریخ زایمانم رو گفته ۲۰ تیر اما دلم میخواد بچه بیشتر بمونه تو شکمم مثلا یک هفته ده روز بعد از تاریخی که گفته دکتر...اوما هم تاریخ زایمانم رو زده ۸ مرداد
1
حدود 21 ساعت قبل
mom(N) 😌😌
نه دکتر اولی نوبت زدم تو بیمارستان رفتم بهم نامه سزارین داد هفته ۳۶بود رفتم
دومی هم باز رفتم بیمارستان خوب من سزارین اجباری بودم موظف بودن عمل کنن
دومی هم باز رفتم بیمارستان خوب من سزارین اجباری بودم موظف بودن عمل کنن
1
حدود 20 ساعت قبل
mom(N) 😌😌
دکترایی که مطب دارن بعضیاشون قرارداد دارن با بیمارستان یه روزایی میان بیمارستان میتونی پرسجو کمی بری نامه سزارین بگیری
0
حدود 20 ساعت قبل
Hadis Nori
الان یعنی هرکی اولی رو سز شده دومیشم قطعی سز میشه؟!
بدون هزینه و زیرمیزی؟؟
بدون هزینه و زیرمیزی؟؟
0
حدود 19 ساعت قبل
مهتاب هستم
بستگی به دکتر داره کاملا
دوست من برای سزارین دوم ۲۵ تومن داد ماه پیش
دوست من برای سزارین دوم ۲۵ تومن داد ماه پیش
0
حدود 19 ساعت قبل
مهتاب هستم
دکتری که من میرم چیزی نمیگیره
ولی سزارین اول رو هم قبول نمیکنه
ولی سزارین اول رو هم قبول نمیکنه
1
حدود 19 ساعت قبل
مصی بانو
دوست من سزارین دوم رفت بیمارستان البته از قبل وقت کرفته بود کلا زایمانش شده بود دویست هزار تومن . همشو تامین داده بود.
0
حدود 19 ساعت قبل
مصی بانو
دقیقا دو روز بعدش من رفتم بیمارستان خصوصی سز کردم هشتاد ملیون 😬😬💔
1
حدود 19 ساعت قبل
سوال کننده
دقیقا منم همینو میگم چون سزارین شدیم موظف ان که عمل کنند
0
حدود 19 ساعت قبل
سوال کننده
اره چه خوب گفتی دمت گرم بابت راهنماییت عزیزدل
1
حدود 19 ساعت قبل
سوال کننده
اره دیگه اولی سزارین بشی بعدیا هم سزارین میشی ولی بستگی داره دکترت ازت دستمزد بگیره یا نه
0
حدود 19 ساعت قبل
سوال کننده
زیاده یکم...اینکه دکتر آدم بالا سرش باشه خوبه ولی اینقدر نمیصرفه واقعا با این همه گرونی
0
حدود 19 ساعت قبل
سوال کننده
🥺🫠
0
حدود 19 ساعت قبل
ناهید وح
اولی رو سزارین بشی ،دومی رو زمانی سزارین میکنند که فاصله بین دو زایمان کوتاه باشه اگه ۳-۴سال باشه میتونی زایمان طبیعی کنی واکه کمتر باشه بدون هیچ حرفی دومی هم سزارین اجباری میشی و اینکه الان دکترای که توی بیمارستان دولتی کار میکنند نباید زیر میزی بگیرن ،اگه میخوای دکتر خودت باشه ببین کدوم بیمارستان دولتی کشیک داره برام همون روز نامه بستری بگیر ،بدون دستمزد سزارین میشی
0
حدود 18 ساعت قبل
سارا مامان نی نی ها
دومی هم پول میگیرن، من دی ماه ۱۰ تومن دادم بیمارستان خصوصی هم بودم
0
حدود 18 ساعت قبل
سوال کننده
عه واقعا؟؟؟ نمیدونستم ،الان فاصله سنی بچه ی اول و دومم تقریبا میشه نزدیک سه سال ( دو سال و یازده ماه) الان یعنی نمیتونم سزارین بشم؟...ممنون گلم بابت راهنماییت
0
حدود 18 ساعت قبل
سوال کننده
الان رسما گیج شدم مثلا نظر خودم اینه که برم بیمارستان و اونجا بدون هزینه و دستمزد عمل کنن دکتر خودم میگه برای دستمزدش ده تومن پول میگیره الان بین دوراهی موندم برم بیمارستان یا با دکترم هماهنگ شم
0
حدود 18 ساعت قبل
بهاره 😊
تا جایی ک من دیدم دکترا دستمزد میگیرن
خواهرم و زنداداشم بچه سومشون چند ماه پیش بدنیا اوردن و دکتر از هر دوشون پول گرفت
تو بیمارستان دولتی هم بودن
خواهرم و زنداداشم بچه سومشون چند ماه پیش بدنیا اوردن و دکتر از هر دوشون پول گرفت
تو بیمارستان دولتی هم بودن
0
حدود 18 ساعت قبل
مامان هانا❤ ☆☆
برای من با هزینه های خرید لوازم و این چیزا شد 50 تومن
آزاد بود
با بیمه نمیدونم چقد میشد
آزاد بود
با بیمه نمیدونم چقد میشد
1
حدود 16 ساعت قبل
mom(N) 😌😌
قربونت 😘
اگه زنگ بزنی درمانگاه همون بیمارستانی که میخای زایمان کنی بهت میگن کی میشینه دکترا و چه ساعتی و چطور میتونی وقت بگیری
اگه زنگ بزنی درمانگاه همون بیمارستانی که میخای زایمان کنی بهت میگن کی میشینه دکترا و چه ساعتی و چطور میتونی وقت بگیری
0
حدود 14 ساعت قبل
نازنین ۷۱
دکتر من ۵ تومن دستمزد گرفت برا زایمان دوم
سزارین اجباری هم بودم
سزارین اجباری هم بودم
1
حدود 12 ساعت قبل
مامان مهناومهدی ،
اگه نمیخوای هزینه کنی آخرین سونوگرافیت رو بردار بروبیمارستاندولتی خودشون حساب میکنن میگن قراره کی سزارین بشی سزارین دوم تو بیمارستان دولتی رایگانه ولی اگه بخوای خودت دکترت رو انتخاب کنی باید زیرمیزی بدی
0
حدود 12 ساعت قبل
مامان مهناومهدی ،
خودت خواستی دکترت عملت کنه؟
1
حدود 12 ساعت قبل
مامان مهناومهدی ،
بروبیمارستان
دکترمنم ازم۸تومن خواست خودش بیاد عملم کنه درحالیکه هردوتابچه هاموتحت نظرش بودم وبارداری خطرناکی داشتم ولی بازم رفتم دکتر شیفت عملم کرد
دکترمنم ازم۸تومن خواست خودش بیاد عملم کنه درحالیکه هردوتابچه هاموتحت نظرش بودم وبارداری خطرناکی داشتم ولی بازم رفتم دکتر شیفت عملم کرد
0
حدود 9 ساعت قبل
سوال کننده
ممنونم عزیزم اره حتما همین کار رو میکنم
0
حدود 9 ساعت قبل
سوال کننده
بیمارستان دولتی بودی عزیزم؟
0
حدود 9 ساعت قبل
سوال کننده
اره دقیقا منم دلم میخواد همین کار رو کنم ممنونم بابت راهنماییت دوست خوبم🥰🩷
0
حدود 9 ساعت قبل
سوال کننده
راستی از عمل هات راضی بودی ؟ دکتر شیفت رو خبر داشتی کیه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سزارین در بیمارستان یاس سپید
- زمان دقیق سزارین کیه
- سزارین اختیاری کسی تو یزد سراغ داره؟
- دکتر یا بیمارستانی که سزارین اختیاری انجام بده توی تهران
- خانوما یه لحظه بیاین بخونین خالی از لطف نیست
- خانومای که سزارین کردین
- فردا صبح سزارین میشم، سرفه میکنم راهنماییم کنین لطفا
- نیاز به همفکری و کمک دارم
- بیرون زدگی ناف و نوع زایمان
- دکتر زنان که سزارین قبول کنه در شیراز




