Ooma
پرسش (1405/04/02):

سزارین بچه ی دوم

سلام مامانا خوبین؟ مامانایی که بچه ی دومشون رو سزارین کردن یا می‌خوان سزارین کنن لطفاً بگین برای بچه ی دوم هم نیازه پول زیرمیزی یا دستمزد به دکتر داد یا نه؟ یا میشه شبی که می‌خوایم عمل کنیم بریم بیمارستان و بدون هزینه عمل کنیم؟
من بچه ی اولمو سزارین شدم دومی رو نمی‌دونم قراره چی بشه؟

سلام منک فقط همو هزینه بیمارستان گرفتن.
دکتر خودمم نبود. اورژانسی شدم رفتم ی بیمارستان دیگ و عملم کردن
سلام عزیزم ببخشید چرا اورژانسی شدین؟
من 5 تومن دستمزد دکترم گرفت
بیمارستان خصوصی هم رفتم
دکتر پول میگیر که خودش بیاد برای عمل بعضی دکترهام نمیگیرن
سلام نه دیگه شما سزارینی کلا،حالا با دکترت صحبت کن تاریختو با عملای خودش بندازه
زیرمیزی ربطی به سزارین نداره بستگی به دکتر داره بعضیا می‌گیرن
ولی اگه برات مهم نیست بیمارستان خصوصی صبر کن به موقعش برو دولتی تا سزارین کنند
اره دقیقا الان دکتر منم گفته پول بده من بیام برای عملت
متاسفانه دکترم گفته هزینه دستمزدم ده تومنه
آهان ممنون
هزینه ی بیمارستان خصوصی چند شد ؟ بیمه تکمیلی هم قبول میکنن؟
بگو خب کل حاملگیم تو دکترم بودی دیگه دستمزد چه صیغه ایه،هرکیه هرکیه والا😂
انقباض داشتم شدید. کلا از ماه هفت ب بعد
ی قطره خون دیدم. 37 هفته و دو روز
رفتم معاینه شدم گفتن 1سانت باز شدی. نوار قلب جنین هم خوب نبود. سریع رفتم اتاق عمل با دکتر کشیک
بعد دیدن نصف جفت جدا شده بابت انقباض هام
شانس اوردیم
بله می‌گیرند. فلسفه اش هم اینه که اون زمان رو تو مطب باشم ، همین قدر شاید هم بیشتر درآمد دارم
دکتر من نه تنها هیچ وقت اهل زیر میزی نیست بلکه اگه ببینه بیمارش مشکل مالی داره از حق خودش تو پولی که بیمارستان بهش میده هم با افتخار میگذره‌...واقعا آدم مومنی هست
من هیچی ندادم
اول رفتم یه بیمارستان دیگه بعد موقعه زایمان دکترم نبود گفت یه دکتر دیگه عملت میکنه منم چون دکتره رو نمیشناختم قبول نکردم رفتم یه بیمارستان دیگه پیش یه دکتر دیگه و هیچ هزینه ای نگرفتن
دقیقا😅
الهی خداروشکر به موقع فهمیدین
خدا خیرشون بده واقعا دمشون گرم
عه چه خوب...بعد دردتون گرفت رفتین برای زایمان؟ یا همون تاریخی که دکتر میگه رفتین؟
من دکترم تاریخ زایمانم رو گفته ۲۰ تیر اما دلم میخواد بچه بیشتر بمونه تو شکمم مثلا یک هفته ده روز بعد از تاریخی که گفته دکتر...اوما هم تاریخ زایمانم رو زده ۸ مرداد
نه دکتر اولی نوبت زدم تو بیمارستان رفتم بهم نامه سزارین داد هفته ۳۶بود رفتم
دومی هم باز رفتم بیمارستان خوب من سزارین اجباری بودم موظف بودن عمل کنن
دکترایی که مطب دارن بعضیاشون قرارداد دارن با بیمارستان یه روزایی میان بیمارستان میتونی پرسجو کمی بری نامه سزارین بگیری
الان یعنی هرکی اولی رو سز شده دومیشم قطعی سز میشه؟!
بدون هزینه و زیرمیزی؟؟
بستگی به دکتر داره کاملا
دوست من برای سزارین دوم ۲۵ تومن داد ماه پیش
دکتری که من میرم چیزی نمیگیره
ولی سزارین اول رو هم قبول نمیکنه
دوست من سزارین دوم رفت بیمارستان البته از قبل وقت کرفته بود کلا زایمانش شده بود دویست هزار تومن . همشو تامین داده بود.
دقیقا دو روز بعدش من رفتم بیمارستان خصوصی سز کردم هشتاد ملیون 😬😬💔
دقیقا منم همینو میگم چون سزارین شدیم موظف ان که عمل کنند
اره چه خوب گفتی دمت گرم بابت راهنماییت عزیزدل
اره دیگه اولی سزارین بشی بعدیا هم سزارین میشی ولی بستگی داره دکترت ازت دستمزد بگیره یا نه
زیاده یکم...اینکه دکتر آدم بالا سرش باشه خوبه ولی اینقدر نمیصرفه واقعا با این همه گرونی
🥺🫪🫠
اولی رو سزارین بشی ،دومی رو زمانی سزارین می‌کنند که فاصله بین دو زایمان کوتاه باشه اگه ۳-۴سال باشه میتونی زایمان طبیعی کنی واکه کمتر باشه بدون هیچ حرفی دومی هم سزارین اجباری میشی و اینکه الان دکترای که توی بیمارستان دولتی کار میکنند نباید زیر میزی بگیرن ،اگه میخوای دکتر خودت باشه ببین کدوم بیمارستان دولتی کشیک داره برام همون روز نامه بستری بگیر ،بدون دستمزد سزارین میشی
دومی هم پول میگیرن، من دی ماه ۱۰ تومن دادم بیمارستان خصوصی هم بودم
عه واقعا؟؟؟ نمی‌دونستم ،الان فاصله سنی بچه ی اول و دومم تقریبا میشه نزدیک سه سال ( دو سال و یازده ماه) الان یعنی نمیتونم سزارین بشم؟...ممنون گلم بابت راهنماییت
الان رسما گیج شدم مثلا نظر خودم اینه که برم بیمارستان و اونجا بدون هزینه و دستمزد عمل کنن دکتر خودم میگه برای دستمزدش ده تومن پول میگیره الان بین دوراهی موندم برم بیمارستان یا با دکترم هماهنگ شم
تا جایی ک من دیدم دکترا دستمزد میگیرن
خواهرم و زنداداشم بچه سومشون چند ماه پیش بدنیا اوردن و دکتر از هر دوشون پول گرفت
تو بیمارستان دولتی هم بودن
برای من با هزینه های خرید لوازم و این چیزا شد 50 تومن
آزاد بود
با بیمه نمیدونم چقد میشد
قربونت 😘
اگه زنگ بزنی درمانگاه همون بیمارستانی که میخای زایمان کنی بهت میگن کی میشینه دکترا و چه ساعتی و چطور میتونی وقت بگیری
دکتر من ۵ تومن دستمزد گرفت برا زایمان دوم
سزارین اجباری هم بودم
اگه نمیخوای هزینه کنی آخرین سونوگرافیت رو بردار بروبیمارستاندولتی خودشون حساب میکنن میگن قراره کی سزارین بشی سزارین دوم تو بیمارستان دولتی رایگانه ولی اگه بخوای خودت دکترت رو انتخاب کنی باید زیرمیزی بدی
خودت خواستی دکترت عملت کنه؟
بروبیمارستان
دکترمنم ازم۸تومن خواست خودش بیاد عملم کنه درحالیکه هردوتابچه هاموتحت نظرش بودم وبارداری خطرناکی داشتم ولی بازم رفتم دکتر شیفت عملم کرد
ممنونم عزیزم اره حتما همین کار رو میکنم
بیمارستان دولتی بودی عزیزم؟
اره دقیقا منم دلم میخواد همین کار رو کنم ممنونم بابت راهنماییت دوست خوبم🥰🩷
راستی از عمل هات راضی بودی ؟ دکتر شیفت رو خبر داشتی کیه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه