Ooma
پرسش (1405/04/01):

کسایی ک زایمان طبیعی داشتن بیان

سلام خانوما میخاستم ازتون بپرسم کیازایمان طبیعی راحتی داشتن یا بدون برش بوده وچیکارکردین ک راحت شد مخصوصاهفته های اخر لطفا نیاید از بدی هاش وزایمانای سخت بگید فقط کسایی ک زایمان راحتی داشتن بیان
چون بلخره هرزایمانی عوارض خودشوداره من چون اولی طبیعی بوده این هم باید طبیعی باشه ونمیخام دیگ هردومدل رو روی بدنم داشته باشم
ممنون از وقتی ک میزارید ❤️

سلام عزیزم بنظرم ماساژ پرینه رو حتما هرروز انجام بده خیلی تاثیر داره توی کم یا برش نخوردن
و زمانی که دردات شروع شد یا کیسه ابت پاره شد توی بیمارستان حتما موقع دردات مثل سر توالت نشستن بشین و باسنتو تکون بده یا اگه بیمارستان توپ جیم بال داشت حتما حتما استفاده کن خیلی توی فول شدنت کمک می‌کنه
هر چی دراز کش باشی توی زایشگاه روند باز شدن دهانه رحمت طولانی تر میشه و اذیت میشی
ورزش مدل گربه چهار دست پا کمر تو ببر بالا باسنتو ول کن بعد اسکات نشستن روی توپ
وحتما حتما وقتی درد داری جیغ نزن فقط نفس عمیق با فوت بده بیرون
کسایی ک زایمان طبیعی داشتن بیان
اینو شنیدم ولی چجوریه رونمیدونم 🫣
شما تازه زایمان کردی راحت بود زایمانت برش خوردی؟
من زایمان طبیعی راحتی داشتم با برش بود
از روز دومم هرروز رانندگی میکردم میرفتم اون سره تهران
بیمارستان بشتری بود دخترم بخاطر زردی تا ۱۰ روز
حدودا ۳ ساعتو نیم اینا زایمانم کلا طول کشید
زایمان اولمم بود
تایم درد یا ازالان مثلا هرروز انجام بدم؟
چقدخوب
کل بارداری هم استراحت مطلق بودم
۳۷ هفته و ۱ روز گفت از استراحت در بیا کم کم ورزش کن
که ۳۷ هفته و ۳ روز زایمان کردم
کارخاصی کرده بودی
نه
اصن زایمان سخت راحت بد خوب
به بدن و شانس و .....
چیز خاصی تووش دخیل نیست

روحیه تم خیلی مهمه
منم تقریبا استراحت نسبی داشتم زیاد نمیتونم فعالیت کنم وخیلیم انقباض دارم یکم ک راه برم اونجوری میشم دیگ کمترفعالیت میکنم دوهفته دیگ بمونه توشکمم
اره ب بدنه صدرصد
وقتی رفتم اتاق زایمان
ساعت ۸ شب بود دکتر گفت خیلی خیلی زود بزایی فردا صبحه
ساعت ۹ رفت خونه ش
۹ و نیم بهش زنگ زدن گفتن بیا فول شده
زود برگشت
۱۰ و رب اینا زاییدم
شاخاش درومده بود
چون من ورزشای بارداری انجام ندادم کلاس نرفتم گفتم ازتجربه هااستفاده کنم
منم از ۳۲ هفته انقباض داشتم ۲ سری هم زایمان زودرس داشتم بستری شدم چندروز
ولی بخیری گذشت
مگه چند هفته ته بازم باید بمونه؟
از استراحت درومدی یکم ورزش کن
بدنت اماده زایمان طبیعی بوده واینک میگن کسایی ک استراحتن برای زایمان یکم ک تحرک داشته باشن زایمان میکنن
۳۷هفته و سه روزم میگم تا ۳۹بمونه
چهاردست وپا میشم وحرکت میکنم یا یکم ک راه میرم یاسرپامیمونم انقباض میاد بعددوباره درازمیکشم
مطمئنم یکم ک ورزش کنم دنیا میادخیلی پایینه
کیلوعه؟
۳۳هفته دوکیلوبود الان نمیدونم دیگ
تو گوگل سرچ کن برات بالا میاد ،با یه روغن روزی نیم ساعت پرینتو ماساژ بدی که پوستش کش بیاد کمتر برش میخوری
من برش خوردم عزیزم ,زایمان که خودش چه طبیعی چه سزارین درد داره ولی خب من راضی بودم با وجود همه اتفاقات ،من زمان چهار سانت تا فول شدنم کلا چهل دقیقه طول کشید ،ماما همراه داشتم خیلی کمکم کرد و ورزشی که گفتم رو انجام دادم خیلی تاثیر داشت
کلا از زمانی که رفتم بیمارستان تا تشکیل پرونده و رفتن به زایشگاه و زایمانم چهار ساعت و نیم طول کشید ،اکسیژن بی درد هم گرفتم یه حالت کما بهت میده انگار رو آسمانی 😂بنظرم حتما ماما همراه بگیر ماساژ پرینه هم انجام بده و زمانی که رفتی زایشگاه هر وقت انقباض داشتی ورزش کن خیلی خیلی تاثیر داره توی زایمانت ،خرماو آب میوه هم با خودت ببر که انرژیت کم نشه
زایمان قبلی سزارین بودی؟ این بار میخوای طبیعی باشه؟
من زایمانم راحت بود کلا درد شدید ۲ ساعت حتی کمتر بود
بخیه داخلی نمیدونم
ولی از بیرون بخیه خوردم تعدادشو نمیدونم اندازه یه سانت برش خورده
هیچ کاریم نکردم کرونا بود همه جا تعطیل بود
وزرشم نکردم
وقت زایمانمم نبود با امپول فشار دردام شروع شد کیسه ابمم خودشون پاره کردن
۳۷ و ۶ روز بودم
ولی دو روز قبل زایمان معاینه کرد تحریک شده بود دهانه رحم
و روز قبلش ۵ ساعت پیاده روی کردم و رابطه محافظت نشده
و فرداش زایمان کردم
از الان هر روز انجام بده
ن عزیزم طبیعی بودم اولی هم
حتماانجام میدم
منم همینکارومیکنم میرم پیاده روی ازهفته بعد
اوکی 🙏
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه