سلام خانوما میخاستم ازتون بپرسم کیازایمان طبیعی راحتی داشتن یا بدون برش بوده وچیکارکردین ک راحت شد مخصوصاهفته های اخر لطفا نیاید از بدی هاش وزایمانای سخت بگید فقط کسایی ک زایمان راحتی داشتن بیان
چون بلخره هرزایمانی عوارض خودشوداره من چون اولی طبیعی بوده این هم باید طبیعی باشه ونمیخام دیگ هردومدل رو روی بدنم داشته باشم
ممنون از وقتی ک میزارید ❤️
پرسش (1405/04/01):
کسایی ک زایمان طبیعی داشتن بیان
246
53
حدود 5 ساعت قبل
سوال کننده
1
حدود 4 ساعت قبل
ati karimi
سلام عزیزم بنظرم ماساژ پرینه رو حتما هرروز انجام بده خیلی تاثیر داره توی کم یا برش نخوردن
1
حدود 4 ساعت قبل
ati karimi
و زمانی که دردات شروع شد یا کیسه ابت پاره شد توی بیمارستان حتما موقع دردات مثل سر توالت نشستن بشین و باسنتو تکون بده یا اگه بیمارستان توپ جیم بال داشت حتما حتما استفاده کن خیلی توی فول شدنت کمک میکنه
2
حدود 4 ساعت قبل
ati karimi
هر چی دراز کش باشی توی زایشگاه روند باز شدن دهانه رحمت طولانی تر میشه و اذیت میشی
1
حدود 4 ساعت قبل
زها g
ورزش مدل گربه چهار دست پا کمر تو ببر بالا باسنتو ول کن بعد اسکات نشستن روی توپ
2
حدود 4 ساعت قبل
زها g
وحتما حتما وقتی درد داری جیغ نزن فقط نفس عمیق با فوت بده بیرون
1
حدود 4 ساعت قبل
ati karimi

0
حدود 3 ساعت قبل
سوال کننده
اینو شنیدم ولی چجوریه رونمیدونم 🫣
0
حدود 3 ساعت قبل
سوال کننده
شما تازه زایمان کردی راحت بود زایمانت برش خوردی؟
0
حدود 3 ساعت قبل
نیلوفر دُری
من زایمان طبیعی راحتی داشتم با برش بود
از روز دومم هرروز رانندگی میکردم میرفتم اون سره تهران
بیمارستان بشتری بود دخترم بخاطر زردی تا ۱۰ روز
حدودا ۳ ساعتو نیم اینا زایمانم کلا طول کشید
زایمان اولمم بود
از روز دومم هرروز رانندگی میکردم میرفتم اون سره تهران
بیمارستان بشتری بود دخترم بخاطر زردی تا ۱۰ روز
حدودا ۳ ساعتو نیم اینا زایمانم کلا طول کشید
زایمان اولمم بود
0
حدود 3 ساعت قبل
سوال کننده
تایم درد یا ازالان مثلا هرروز انجام بدم؟
0
حدود 3 ساعت قبل
سوال کننده
چقدخوب
0
حدود 3 ساعت قبل
نیلوفر دُری
کل بارداری هم استراحت مطلق بودم
۳۷ هفته و ۱ روز گفت از استراحت در بیا کم کم ورزش کن
که ۳۷ هفته و ۳ روز زایمان کردم
۳۷ هفته و ۱ روز گفت از استراحت در بیا کم کم ورزش کن
که ۳۷ هفته و ۳ روز زایمان کردم
0
حدود 3 ساعت قبل
سوال کننده
کارخاصی کرده بودی
0
حدود 3 ساعت قبل
نیلوفر دُری
نه
0
حدود 3 ساعت قبل
نیلوفر دُری
اصن زایمان سخت راحت بد خوب
به بدن و شانس و .....
چیز خاصی تووش دخیل نیست
روحیه تم خیلی مهمه
به بدن و شانس و .....
چیز خاصی تووش دخیل نیست
روحیه تم خیلی مهمه
0
حدود 3 ساعت قبل
سوال کننده
منم تقریبا استراحت نسبی داشتم زیاد نمیتونم فعالیت کنم وخیلیم انقباض دارم یکم ک راه برم اونجوری میشم دیگ کمترفعالیت میکنم دوهفته دیگ بمونه توشکمم
0
حدود 3 ساعت قبل
سوال کننده
اره ب بدنه صدرصد
0
حدود 3 ساعت قبل
نیلوفر دُری
وقتی رفتم اتاق زایمان
ساعت ۸ شب بود دکتر گفت خیلی خیلی زود بزایی فردا صبحه
ساعت ۹ رفت خونه ش
۹ و نیم بهش زنگ زدن گفتن بیا فول شده
زود برگشت
۱۰ و رب اینا زاییدم
شاخاش درومده بود
ساعت ۸ شب بود دکتر گفت خیلی خیلی زود بزایی فردا صبحه
ساعت ۹ رفت خونه ش
۹ و نیم بهش زنگ زدن گفتن بیا فول شده
زود برگشت
۱۰ و رب اینا زاییدم
شاخاش درومده بود
0
حدود 3 ساعت قبل
سوال کننده
چون من ورزشای بارداری انجام ندادم کلاس نرفتم گفتم ازتجربه هااستفاده کنم
0
حدود 3 ساعت قبل
نیلوفر دُری
منم از ۳۲ هفته انقباض داشتم ۲ سری هم زایمان زودرس داشتم بستری شدم چندروز
ولی بخیری گذشت
مگه چند هفته ته بازم باید بمونه؟
ولی بخیری گذشت
مگه چند هفته ته بازم باید بمونه؟
0
حدود 3 ساعت قبل
نیلوفر دُری
از استراحت درومدی یکم ورزش کن
0
حدود 3 ساعت قبل
سوال کننده
بدنت اماده زایمان طبیعی بوده واینک میگن کسایی ک استراحتن برای زایمان یکم ک تحرک داشته باشن زایمان میکنن
0
حدود 3 ساعت قبل
سوال کننده
۳۷هفته و سه روزم میگم تا ۳۹بمونه
0
حدود 3 ساعت قبل
سوال کننده
چهاردست وپا میشم وحرکت میکنم یا یکم ک راه میرم یاسرپامیمونم انقباض میاد بعددوباره درازمیکشم
0
حدود 3 ساعت قبل
سوال کننده
مطمئنم یکم ک ورزش کنم دنیا میادخیلی پایینه
0
حدود 3 ساعت قبل
نیلوفر دُری
کیلوعه؟
1
حدود 3 ساعت قبل
سوال کننده
۳۳هفته دوکیلوبود الان نمیدونم دیگ
0
حدود 2 ساعت قبل
ati karimi
تو گوگل سرچ کن برات بالا میاد ،با یه روغن روزی نیم ساعت پرینتو ماساژ بدی که پوستش کش بیاد کمتر برش میخوری
0
حدود 2 ساعت قبل
ati karimi
من برش خوردم عزیزم ,زایمان که خودش چه طبیعی چه سزارین درد داره ولی خب من راضی بودم با وجود همه اتفاقات ،من زمان چهار سانت تا فول شدنم کلا چهل دقیقه طول کشید ،ماما همراه داشتم خیلی کمکم کرد و ورزشی که گفتم رو انجام دادم خیلی تاثیر داشت
1
حدود 2 ساعت قبل
ati karimi
کلا از زمانی که رفتم بیمارستان تا تشکیل پرونده و رفتن به زایشگاه و زایمانم چهار ساعت و نیم طول کشید ،اکسیژن بی درد هم گرفتم یه حالت کما بهت میده انگار رو آسمانی 😂بنظرم حتما ماما همراه بگیر ماساژ پرینه هم انجام بده و زمانی که رفتی زایشگاه هر وقت انقباض داشتی ورزش کن خیلی خیلی تاثیر داره توی زایمانت ،خرماو آب میوه هم با خودت ببر که انرژیت کم نشه
0
حدود 2 ساعت قبل
🌙⭐️ maman
زایمان قبلی سزارین بودی؟ این بار میخوای طبیعی باشه؟
1
حدود 2 ساعت قبل
🌙⭐️ maman
من زایمانم راحت بود کلا درد شدید ۲ ساعت حتی کمتر بود
بخیه داخلی نمیدونم
ولی از بیرون بخیه خوردم تعدادشو نمیدونم اندازه یه سانت برش خورده
هیچ کاریم نکردم کرونا بود همه جا تعطیل بود
وزرشم نکردم
وقت زایمانمم نبود با امپول فشار دردام شروع شد کیسه ابمم خودشون پاره کردن
۳۷ و ۶ روز بودم
بخیه داخلی نمیدونم
ولی از بیرون بخیه خوردم تعدادشو نمیدونم اندازه یه سانت برش خورده
هیچ کاریم نکردم کرونا بود همه جا تعطیل بود
وزرشم نکردم
وقت زایمانمم نبود با امپول فشار دردام شروع شد کیسه ابمم خودشون پاره کردن
۳۷ و ۶ روز بودم
1
حدود 2 ساعت قبل
🌙⭐️ maman
ولی دو روز قبل زایمان معاینه کرد تحریک شده بود دهانه رحم
و روز قبلش ۵ ساعت پیاده روی کردم و رابطه محافظت نشده
و فرداش زایمان کردم
و روز قبلش ۵ ساعت پیاده روی کردم و رابطه محافظت نشده
و فرداش زایمان کردم
1
حدود 1 ساعت قبل
زها g
از الان هر روز انجام بده
0
حدود 1 ساعت قبل
سوال کننده
ن عزیزم طبیعی بودم اولی هم
0
حدود 1 ساعت قبل
سوال کننده
حتماانجام میدم
0
حدود 1 ساعت قبل
سوال کننده
منم همینکارومیکنم میرم پیاده روی ازهفته بعد
0
حدود 1 ساعت قبل
سوال کننده
اوکی 🙏
0
حدود 53 دقیقه قبل
سوال کننده
چجوری پنج ساعت تونستی راه بری من دودیقه هم بزور میرم همش احساس ادرار دارم ومیگم الانه ک بیادبیرون بچه سنگین میشه فشا میاره ب واژن وخیلی سختمه
0
حدود 21 دقیقه قبل
مامان نی نی کوچولو 💖💖
سلام عزیزم زایمان من کلا یه ساعت طول کشیدخیلی راحت بود امابرش خوردم چون بچم درشت بودقبل اینکه بری بیمارستان حتمادوش بگیروقتی دردت گرفت چمباده بشین که زودتر دهانه رحمت بازبشه کم دردبکشی قبلشم من شیاف گل مغربی استفاده میکردم ونزدیکی کلاپیاده روی هم نکردم خونه کیسه آبم پاره شد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- زایمان به روش اپیدورال
- زایمان طبیعی بعد از استراحت مطلق
- زایمان طبیعی بعد لاپراسکوپی فیبروم
- چیکار کنم زایمان طبیعی راحت تری داشته باشم؟
- تجربه زایمان در بیمارستان اردیبهشت شیراز
- سلام بالاخره منم زایمان کردم با سن بارداری 39 هفته کامل
- بیمارستان خوب برای زایمان طبیعی در شیراز
- راهنمایی درباره زایمان (لطفا پزشک اوما جواب بده)🙏🙏
- لطفا برام دعا کنید فردا زایمان دارم
- منم زایمان طبیعی کردم😍😍😍😍




