سلام دوستان .میشه از تجربتون بگین
* خیلی علائم افت فشار، سرگیجه، حالت تهوع ... داشتین؟
* تاثیر خوبی در لاغری داشت؟
پرسش (1405/04/01):
کسی آمپول لاغری اسپارتینا تزریق کرده؟
459
64
1 روز قبل
سوال کننده
0
1 روز قبل
fatemeh امید به خدا😍
واقعیتش چند ماه پیش دوز دونیم زدم خیلی حالم بد شد همین علائم رو داشتم
و هیچی نمیتونستم بخورم انگار هضم نمیشد
منم ولش کردم
خیلی اذیت بودم
حتی رفتم زیر سرم فشارم ۸ شده بود
و هیچی نمیتونستم بخورم انگار هضم نمیشد
منم ولش کردم
خیلی اذیت بودم
حتی رفتم زیر سرم فشارم ۸ شده بود
0
1 روز قبل
Banoo .
سلام من زدم
0
1 روز قبل
Banoo .
من جمعه ها غروب که میزدم شنبه ها حالم داغون بود
0
1 روز قبل
fatemeh امید به خدا😍
دیگه تصمیم گرفتم رژیم فستینگ بگیرم و شیرینیجات رو حذف کنم
خداروشکر نتیجه هم داده برام و لاغر شدم
اینم بگم ورزش هم باید بکنی تا نتیجه خوبی بهت بده و استمرار داشته باشی
خداروشکر نتیجه هم داده برام و لاغر شدم
اینم بگم ورزش هم باید بکنی تا نتیجه خوبی بهت بده و استمرار داشته باشی
0
1 روز قبل
fatemeh امید به خدا😍
کی زدی عزیزم
0
1 روز قبل
Banoo .
شنبه ی اول تزریق که واقعا حس کردم میخوام بمیرم
ببخشید واضح میگم اسهال شدید شدید جوری که من یه مقدار همورویید داشتم آخرش دچار خونریزی شدم یه مقدار
هفته دوم
شنبه بعد از تزریق دوم حالم بد شد ولی نه با اون شدت
هفته ی سوم دیگه آنچنان مشکلی نداشتم حتی مسافرت بودم
ببخشید واضح میگم اسهال شدید شدید جوری که من یه مقدار همورویید داشتم آخرش دچار خونریزی شدم یه مقدار
هفته دوم
شنبه بعد از تزریق دوم حالم بد شد ولی نه با اون شدت
هفته ی سوم دیگه آنچنان مشکلی نداشتم حتی مسافرت بودم
0
1 روز قبل
Banoo .
من فروردین زدم
سه تا دوز که زدم دیدم پریود نمیشم
و متوجه شدم قبل از تزریق یکبار رابطه بدون محافظت داشتم اول اول بعد از پریودیم
همون باردار شده بودم
سه تا دوز که زدم دیدم پریود نمیشم
و متوجه شدم قبل از تزریق یکبار رابطه بدون محافظت داشتم اول اول بعد از پریودیم
همون باردار شده بودم
0
1 روز قبل
Banoo .
من ۴ کیلو تو این سه هفته که آمپول زده بودم کم شدم
0
1 روز قبل
fatemeh امید به خدا😍
دوز چند زدی؟
0
1 روز قبل
fatemeh امید به خدا😍
مبارکت باشه عزیزم
0
1 روز قبل
Banoo .
من سه تا ۲.۵ زده بودم
۴ هفته اول ۲.۵ تزریق میشه
بعد ۴ هفته یکم دوز رو بالا میبرن
۴ هفته اول ۲.۵ تزریق میشه
بعد ۴ هفته یکم دوز رو بالا میبرن
0
1 روز قبل
مامان دخملی
سلام عزیزم اگر BMI بالای ۳۰ داری،تحت نظر دکتر غدد اول ازمایش تیرویید و سونو تیرویید بده بعد برو تزریق کن مطمئن باش هر عوارضی داشته باشن از عوارض چاقی کمتر و قابل تحمل تره
0
1 روز قبل
مامان دخملی
فقط اسپارتینا هست چندتا برند ایرانی و خارجی دیگم هست فقط باید تحت نظر دکتر بزنی
0
1 روز قبل
سوال کننده
من وقتی گرسنم میشه افت فشار و افت قند پیدا میکنم
همش میترسم با امپول تشدید بشه و نتونم برم سرکار
همش میترسم با امپول تشدید بشه و نتونم برم سرکار
0
1 روز قبل
سوال کننده
اگه زیر نظر متخصص باشه چی؟
0
1 روز قبل
سوال کننده
تو فکرم هست چهارشنبه ها تزریق کنم که تا شنبه میرم سرکار حالم بهتر شده باشه
فکر دوز اول و دوم خیلی علائم نشون میده تا بدن عادت کنه
فکر دوز اول و دوم خیلی علائم نشون میده تا بدن عادت کنه
0
1 روز قبل
ماه بانو ،
سلام دوستم زده خیلی خوب لاغر و خوش اندام شده ولی مشکل گوارشی پیدا کرده
0
1 روز قبل
مامان دخملی
تحت نظر دکتر بزنید هیچی نمیشه قبلش چکاپ کنید
0
1 روز قبل
الهه م
سلام عزیزم اسپارتینا نه اما شوهرم آمپول لاغری ولوریتا میزنه و تو ماه اول حدود 4-5 کیلو وزن کم کرد و علایم خاصی هم نداشت و خوب بود ماه دوم که دوز دارو بیشتر شد هفته اول علایم گوارشی شدیدی داشت ولی بهتر شد تا الان یه 1 ماه و نیم هست که شروع کرده حدود 7 کیلو وزن کم کرده و خیلی راضیه
0
1 روز قبل
عاطفه خانوم
سلام آمپول رو خود به خود زدید ؟ یا کاملا زیر نظر پزشک بودید؟
0
1 روز قبل
Banoo .
تحت نظر فوق تخصص غدد
0
1 روز قبل
elham .
سلام ببخشید یه سوال امپول ک میگیرین قیمتش چنده؟ هر امپول همون ۲٫۵دوز یا بیشتر ک باید تقسیم کرد زد؟
0
1 روز قبل
Banoo .
عزیزم هر هفته شما یه آمپول جدید باید استفاده کنی
هر دوز که توی یک هفته استفاده میشه ۲.۵ میلیون هست
میشه ماهی ۱۰ میلیون
هر دوز که توی یک هفته استفاده میشه ۲.۵ میلیون هست
میشه ماهی ۱۰ میلیون
0
1 روز قبل
سوال کننده
من از دکتر تغذیه وقت گرفتم هفته اینده میرم
ازمایش چکاب هم دادم
ولی خیلی دو دل هستم 🫤
ازمایش چکاب هم دادم
ولی خیلی دو دل هستم 🫤
0
1 روز قبل
فرشته 🤰👶
خدا خیرت بده تایپیک زدی
منم شوهرم میخاد بزنه ولی هی میگقت پرس جو کن ببن چطوریه
منم شوهرم میخاد بزنه ولی هی میگقت پرس جو کن ببن چطوریه
1
1 روز قبل
nahal ۰
سلام . منم خیلی دوس دارم بزنم ولی میترسم . وقتی ک رژیم میگیرم قند و فشار خونم میاد پایین سردرد شدید میگیرم نمیدونم با اسپارتینا هم همینطور میشم یا نه؟؟
1
1 روز قبل
Banoo .
من اسپارتینا که میزدم احساس سنگینی و پری معده داشتم
1
1 روز قبل
Banoo .
میلم به غذا نمیرفت
1
1 روز قبل
Banoo .
بعد صبح های زود احساس ضعف میکردم
یکم عسل طبیعی خیلی خوب
با یه لیوان آب گرم میخوردم
یکم عسل طبیعی خیلی خوب
با یه لیوان آب گرم میخوردم
1
1 روز قبل
Banoo .
بعد مثلا هر روز صبح صبحانه یدونه تست میخوردم با نصف موز
1
1 روز قبل
Banoo .
میان وعده چایی سبز میخوردم
1
1 روز قبل
Banoo .
نهار جوجه یا مرغ آبپز
یه همچین چیزی میخوردم
نهایت نهایتش میتونستم ۴ تا قاشق برنج بخورم با نصف لیوان دوغ
یا مثلاً یه سیخ کوچیک کباب
و...
یه همچین چیزی میخوردم
نهایت نهایتش میتونستم ۴ تا قاشق برنج بخورم با نصف لیوان دوغ
یا مثلاً یه سیخ کوچیک کباب
و...
1
1 روز قبل
Banoo .
شبا یدونه تخم مرغ آبپز بدون زرده با یه سیب زمینی ابپز که اندازه تخم مرغه بود
یا دوتا سفیده تخم مرغ
یا یه کاسه ماست و دو قاشق نخود و یک قاشق اسفناج میخوردم
دیگه دیگه برات بگم
یا دوتا سفیده تخم مرغ
یا یه کاسه ماست و دو قاشق نخود و یک قاشق اسفناج میخوردم
دیگه دیگه برات بگم
1
1 روز قبل
Banoo .
من فوقالعاده معده حساسی دارم
و اصلا توانایی چیز های شل و ول یا غذا های سنگین و ترکیبی نداشتم
و اصلا توانایی چیز های شل و ول یا غذا های سنگین و ترکیبی نداشتم
1
1 روز قبل
Banoo .
بیشترین غذام مرغ بود
یا جوجه
یا آبپز
یا گریل
و
..
واسه این که معده غذا رو بیشتر نگه میداره و دیر تر حضم میکنه
من مجبور بودم غذا های فوق ساده بخورم
و معمولا همون چیز هایی که نوشتم رو میخوردم
یا جوجه
یا آبپز
یا گریل
و
..
واسه این که معده غذا رو بیشتر نگه میداره و دیر تر حضم میکنه
من مجبور بودم غذا های فوق ساده بخورم
و معمولا همون چیز هایی که نوشتم رو میخوردم
0
1 روز قبل
nahal ۰
عزیز شما خودت کم میخوردی یا کلا اشتها نداشتی؟ یعنی این آمپول اشتها رو کامل میبنده؟؟
0
1 روز قبل
elham .
ممنون عزیزم
0
1 روز قبل
سوال کننده
علائم گوارشی مثل تهوع و اسهال یا ضعف و سرگیجه ... نداشتی؟؟
0
1 روز قبل
سحر 🍀🍀
سلام من زیر نظر پزشک تزریق نکردم فقط آزمایش دادم دیدم مشکلی ندارم
الان هفته چهارم هستم هیچ علائمی نداشتم
سایز و وزن هم کم کردم
الان هفته چهارم هستم هیچ علائمی نداشتم
سایز و وزن هم کم کردم
0
1 روز قبل
سحر 🍀🍀
اگه بخوام غذا بخورم اشتهاشو دارم میتونم زیاد بخورم ولی خودم رعایت میکنم بیشتر غذاهای آبپز و کبابی میخورم
0
1 روز قبل
سحر 🍀🍀
حالا میخوام دوز ۵ رو بگیرم
0
1 روز قبل
سحر 🍀🍀
چون کسی نیست بچمو بگیره نمیتونم برم دکتر
0
1 روز قبل
سحر 🍀🍀
حالا نمیدونم هفته پنجم باید دوز ۵ رو شروع کنم یا باید یه هفته استراحت باشه از هفته ششم شروع کنم دوز ۵ رو بزنم!؟
0
1 روز قبل
سوال کننده
ولی میگن اونایی که تزریق کردن اشتها ندارن دیگه
0
حدود 22 ساعت قبل
no name
عزیزم بدن بعد از مدتی عادت میکنه حتی اونایی ک معده شونو بر میدارن بعد از مدتی بدنشون عادت میکنه و تند تند گشنه میشن کلا کاهش وزن بیشترش باید ارادی باشه یعنی خودت نخوای بخوری و اراده قوی داشته باشی
0
حدود 21 ساعت قبل
سحر 🍀🍀
من که اشتها دارم
اگه غذا هم نخورم میتونم گرسنگی رو تحمل کنم
خوبیش اینه که دیگه ریزه خواری نداری
اگه غذا هم نخورم میتونم گرسنگی رو تحمل کنم
خوبیش اینه که دیگه ریزه خواری نداری
0
حدود 21 ساعت قبل
سحر 🍀🍀
دقیقا همینطوره
0
حدود 19 ساعت قبل
mansoure gol
اون چیزی که من شنیدم سرطان تیروئید میاره برای همین اگر دکتر بری ببینن تو خانواده سابقه مشکل تیروئید داری نمیزنن
0
حدود 16 ساعت قبل
سوال کننده
من چون نمیتونم وعده غذایی رو کامل بخورم برای همین تندتند گرسنه میشم و ریزه خواری میکنم
0
حدود 11 ساعت قبل
Banoo .
عزیزم بالا گفته بودم که
شنبه ی اول تزریق که واقعا حس کردم میخوام بمیرم
ببخشید واضح میگم اسهال شدید شدید جوری که من یه مقدار همورویید داشتم آخرش دچار خونریزی شدم یه مقدار
هفته دوم
شنبه بعد از تزریق دوم حالم بد شد ولی نه با اون شدت
هفته ی سوم دیگه آنچنان مشکلی نداشتم حتی مسافرت بودم
شنبه ی اول تزریق که واقعا حس کردم میخوام بمیرم
ببخشید واضح میگم اسهال شدید شدید جوری که من یه مقدار همورویید داشتم آخرش دچار خونریزی شدم یه مقدار
هفته دوم
شنبه بعد از تزریق دوم حالم بد شد ولی نه با اون شدت
هفته ی سوم دیگه آنچنان مشکلی نداشتم حتی مسافرت بودم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




