Ooma
پرسش (1405/04/01):

کسی آمپول لاغری اسپارتینا تزریق کرده؟

سلام دوستان .میشه از تجربتون بگین

* خیلی علائم افت فشار، سرگیجه، حالت تهوع ... داشتین؟
* تاثیر خوبی در لاغری داشت؟

واقعیتش چند ماه پیش دوز دونیم زدم خیلی حالم بد شد همین علائم رو داشتم
و هیچی نمیتونستم بخورم انگار هضم نمیشد
منم ولش کردم
خیلی اذیت بودم
حتی رفتم زیر سرم فشارم ۸ شده بود
سلام من‌ زدم
من جمعه ها غروب که میزدم شنبه ها حالم داغون بود
دیگه تصمیم گرفتم رژیم فستینگ بگیرم و شیرینی‌جات رو حذف کنم
خداروشکر نتیجه هم داده برام و لاغر شدم
اینم بگم ورزش هم باید بکنی تا نتیجه خوبی بهت بده و استمرار داشته باشی
کی زدی عزیزم
شنبه ی اول تزریق که واقعا حس کردم می‌خوام بمیرم
ببخشید واضح میگم اسهال شدید شدید جوری که من یه مقدار همورویید داشتم آخرش دچار خون‌ریزی شدم یه مقدار

هفته دوم
شنبه بعد از تزریق دوم حالم بد شد ولی نه با اون شدت

هفته ی سوم دیگه آنچنان مشکلی نداشتم حتی مسافرت بودم
من فروردین زدم
سه تا دوز که زدم دیدم پریود نمیشم
و متوجه شدم قبل از تزریق یکبار رابطه بدون محافظت داشتم اول اول بعد از پریودیم
همون باردار شده بودم
من ۴ کیلو تو این سه هفته که آمپول زده بودم کم‌ شدم
دوز چند زدی؟
مبارکت باشه عزیزم
من سه تا ۲.۵ زده بودم
۴ هفته اول ۲.۵ تزریق میشه
بعد ۴ هفته یکم دوز رو بالا میبرن
سلام عزیزم اگر BMI بالای ۳۰ داری،تحت نظر دکتر غدد اول ازمایش تیرویید و سونو تیرویید بده بعد برو تزریق کن مطمئن باش هر عوارضی داشته باشن از عوارض چاقی کمتر و قابل تحمل تره
فقط اسپارتینا هست چندتا برند ایرانی و خارجی دیگم هست فقط باید تحت نظر دکتر بزنی
من وقتی گرسنم میشه افت فشار و افت قند پیدا میکنم
همش میترسم با امپول تشدید بشه و نتونم برم سرکار
اگه زیر نظر متخصص باشه چی؟
تو فکرم هست چهارشنبه ها تزریق کنم که تا شنبه میرم سرکار حالم بهتر شده باشه
فکر دوز اول و دوم خیلی علائم نشون میده تا بدن عادت کنه
سلام دوستم زده خیلی خوب لاغر و خوش اندام شده ولی مشکل گوارشی پیدا کرده
تحت نظر دکتر بزنید هیچی نمیشه قبلش چکاپ کنید
سلام عزیزم اسپارتینا نه اما شوهرم آمپول لاغری ولوریتا میزنه و تو ماه اول حدود 4-5 کیلو وزن کم کرد و علایم خاصی هم نداشت و خوب بود ماه دوم که دوز دارو بیشتر شد هفته اول علایم گوارشی شدیدی داشت ولی بهتر شد تا الان یه 1 ماه و نیم هست که شروع کرده حدود 7 کیلو وزن کم کرده و خیلی راضیه
سلام آمپول رو خود به خود زدید ؟ یا کاملا زیر نظر پزشک بودید؟
تحت نظر فوق تخصص غدد
سلام ببخشید یه سوال امپول ک میگیرین قیمتش چنده؟ هر امپول همون ۲٫۵دوز یا بیشتر ک باید تقسیم کرد زد؟
عزیزم هر هفته شما یه آمپول جدید باید استفاده کنی

هر دوز که توی یک هفته استفاده میشه ۲.۵ میلیون هست

میشه ماهی ۱۰ میلیون
من از دکتر تغذیه وقت گرفتم هفته اینده میرم
ازمایش چکاب هم دادم
ولی خیلی دو دل هستم 🫤
خدا خیرت بده تایپیک زدی
منم شوهرم میخاد بزنه ولی هی میگقت پرس جو کن ببن چطوریه
سلام . منم خیلی دوس دارم بزنم ولی میترسم . وقتی ک رژیم میگیرم قند و فشار خونم میاد پایین سردرد شدید میگیرم نمیدونم با اسپارتینا هم همینطور میشم یا نه؟؟
من اسپارتینا که میزدم احساس سنگینی و پری معده داشتم
میلم به غذا نمی‌رفت
بعد صبح های زود احساس ضعف میکردم
یکم عسل طبیعی خیلی خوب
با یه لیوان آب گرم می‌خوردم
بعد مثلا هر روز صبح صبحانه یدونه تست می‌خوردم با نصف موز
میان وعده چایی سبز می‌خوردم
نهار جوجه یا مرغ آبپز
یه همچین چیزی می‌خوردم
نهایت نهایتش می‌تونستم ۴ تا قاشق برنج بخورم با نصف لیوان دوغ

یا مثلاً یه سیخ کوچیک کباب

و...
شبا یدونه تخم مرغ آبپز بدون زرده با یه سیب زمینی ابپز که اندازه تخم مرغه بود
یا دوتا سفیده تخم مرغ

یا یه کاسه ماست و دو قاشق نخود و یک قاشق اسفناج می‌خوردم

دیگه دیگه برات بگم
من فوق‌العاده معده حساسی دارم
و اصلا توانایی چیز های شل و ول یا غذا های سنگین و ترکیبی نداشتم
بیشترین غذام مرغ بود
یا جوجه
یا آبپز
یا گریل
و
..
واسه این که معده غذا رو بیشتر نگه میداره و دیر تر حضم می‌کنه
من مجبور بودم غذا های فوق ساده بخورم
و معمولا همون چیز هایی که نوشتم رو می‌خوردم
عزیز شما خودت کم میخوردی یا کلا اشتها نداشتی؟ یعنی این آمپول اشتها رو کامل میبنده؟؟
ممنون عزیزم
علائم گوارشی مثل تهوع و اسهال یا ضعف و سرگیجه ... نداشتی؟؟
سلام من زیر نظر پزشک تزریق نکردم فقط آزمایش دادم دیدم مشکلی ندارم
الان هفته چهارم هستم هیچ علائمی نداشتم
سایز و وزن هم کم کردم
اگه بخوام غذا بخورم اشتهاشو دارم میتونم زیاد بخورم ولی خودم رعایت میکنم بیشتر غذاهای آبپز و کبابی میخورم
حالا می‌خوام دوز ۵ رو بگیرم
چون کسی نیست بچمو بگیره نمیتونم برم دکتر
حالا نمیدونم هفته پنجم باید دوز ۵ رو شروع کنم یا باید یه هفته استراحت باشه از هفته ششم شروع کنم دوز ۵ رو بزنم!؟
ولی میگن اونایی که تزریق کردن اشتها ندارن دیگه
عزیزم بدن بعد از مدتی عادت میکنه حتی اونایی ک معده شونو بر میدارن بعد از مدتی بدنشون عادت میکنه و تند تند گشنه میشن کلا کاهش وزن بیشترش باید ارادی باشه یعنی خودت نخوای بخوری و اراده قوی داشته باشی
من که اشتها دارم
اگه غذا هم نخورم میتونم گرسنگی رو تحمل کنم
خوبیش اینه که دیگه ریزه خواری نداری
دقیقا همینطوره
اون چیزی که من شنیدم سرطان تیروئید میاره برای همین اگر دکتر بری ببینن تو خانواده سابقه مشکل تیروئید داری نمیزنن
من چون نمیتونم وعده غذایی رو کامل بخورم برای همین تندتند گرسنه میشم و ریزه خواری میکنم
عزیزم بالا گفته بودم که


شنبه ی اول تزریق که واقعا حس کردم می‌خوام بمیرم
ببخشید واضح میگم اسهال شدید شدید جوری که من یه مقدار همورویید داشتم آخرش دچار خون‌ریزی شدم یه مقدار

هفته دوم
شنبه بعد از تزریق دوم حالم بد شد ولی نه با اون شدت

هفته ی سوم دیگه آنچنان مشکلی نداشتم حتی مسافرت بودم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه