Ooma
پرسش (1405/04/01):

مامانای تهرانی کیا اینجاسمت پیروزی میدون شهدا و میدون خراسون و اطراف میشینن؟

سلام
خانومایی که این محدوده میشینید و کوچولوهاتون هم سن بچه من هستن اگر دوست داشتین پیام بدین باهم بیشتر آشنا شیم

سلام ما بلوار ابوذر هستیم ، شما کجایی ؟
سلام عزیزم ما سمت میدون خراسونیم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.