Ooma
پرسش (1405/04/01):

✨ چند دقیقه وقت بذارین، ارزشش رو داره 🤍 برای همه‌ی حاجت‌مندا

سلام خانما 🌷

یه کار خیر و قشنگ در پیش داریم که دوست داشتم اول از همه به شماها خبر بدم

اگر حاجتی تو دلتون دارین، چند ساله اقدام هستین ، یا دوست دارین تو یه کار پر از خیر و برکت شریک باشین، روی لینک زیر بزنین و وارد گروه روبیکا بشین تا کامل توضیح بدم.
🙏🏻🙏🏻❤️

https://rubika.ir/joinc/FCJAEGBD0HOTCVAXIBRTSSZJQBTVJIMF
چند ساله حسرت بغل کردن یه نی‌نی به دلمه و برای یه نیت خیلی عزیز دلم ازتون یه خواهش دارم...

توضیحات رو داخل گروه گذاشتم، ممنون می‌شم از طریق لینک وارد بشین و بخونین.
پارسال سنگ تموم گذاشتین خداخیرتون بده🤲🏻🥲
سلام انشالله زود زود دامنت سبز بشه عزیزم
کجایی هسی گلم
سلام عزیزم قربونت برم ممنونم خدا از دهنت بشنوه
آبادانم عزیزم
امیدوارم خیلی زود طعم مادر شدن رو بچشی عزیزم❤️
فدات عزیزم ممنونم ازتون❤️
دوستان من شب تایپیک رو حذف میکنم ایدی خودمو تو کانال روبیکا گذاشتم حاجت روا بشیدانشالله🤲🏻
گفتم اگه شیراز هسی بهت یه دکتر بگم بری پیشش برای سقطای مکررت هم پیگیری کنی
اهواز یه دکتر بهم معرفی کردن خیلی تعریفشو میکنن
ولی چون هزینش بالاس فعلا نرفتم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه