مادرا یه سوال داشتم
کسی تا حالا مطب دکتر فاطمه شریفی داخل شیراز رفته؟
برای ضعیفی چشم پسرم رفتم
خانم دکتر گفت برید ۳ روز قطره هر ۸ساعت داخل چشمش بریزید بعد ۳ روز بیاید
میخواستم ببینم کسی این کار رو کرده؟
چون یه جای دیگه رفته بودیم اونجا هر ۵دیقه قطره ریختن بعد با دستگاه چک کردن
خواستم بپرسم فرقی داره یا جواب یکیه؟؟
پرسش (1405/04/01):
سوال راجب دکتر فاطمه شریفی چشم پزشک
80
5
2 روز قبل
سوال کننده
0
2 روز قبل
samane 🥰🥰
سلام مشکل چشمش چیه ؟ ضعیفه؟ فکر کنم تخصص انحراف چشم داره درسته؟
0
2 روز قبل
samane 🥰🥰
پسرم وقتی بیمارستان خدادوست میره 2بار قطره میریزن بعد چشم معاینه میشه
0
2 روز قبل
سوال کننده
عزیزم من قبلا هم سوال گذاشته بودم
شما یادمه راجب چشم گفتین
خیلی دنبال ایدیتون گشتم سوال بپرسم
میشه شمارتون رو بدید داخل واتساپ پیام بزارم براتون گمتون نکنم
شما یادمه راجب چشم گفتین
خیلی دنبال ایدیتون گشتم سوال بپرسم
میشه شمارتون رو بدید داخل واتساپ پیام بزارم براتون گمتون نکنم
0
2 روز قبل
شهبانو mmm
سال95دخترمو بردم پیشش چشمشو میل زد چون مجرای اشکش بسته بودد دکتر خوبی بود
0
2 روز قبل
شهبانو mmm
دیگه دستورالعمل دکترتو رعایت کن چکار داری بقیه چی میگن همیشه اعتماد کن به دکترت بهترین نتیجه رو میگیری
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




