Ooma
پرسش (1405/04/01):

مامانایی که بچه ی مو فر فری دارین

چطوری رسیدگی میکنین که موهاشون فر و خوشگل بمونه؟
چی میزنین به موهاشون؟
اگر میتونین عکسم بفرستین

و منی که همیشه عاشق این بودم بچم موفرفری بشه ولی سه تاش لخت لخت شدن🥲
سلام من موهای دخترم فره ولی کوتاه کردم چون نمیزاشت قشنگ بشورم و شونه کنم خیلی بد گره میخورد. دوماهی میشه کوتاه کردم راحت شد ولی شکلِ پسرا شد 😄
بیشتر پیراهن تنش میکنم چون خیلیا فکر میکنن پسره 😄
البته موهای نوزادیش بود و کم حجم بود الان خیلی بهتر شده پرتر شده
این موهای دخترمنه
مامانایی که بچه ی مو فر فری دارین
تو این سن مگه میشه چیزی زد؟
نیازی نداره بنظرم تو عکس که خوشگله 😍
وقتی از حموم میاد خوش حالته یکی دوروز بگذره این حالتشو از دست میده
دخترکم
دخترکم
این الان خودش این حالتیه هیچی نمیزنی
نه هیچی نمیزدم حالت طبیعیه خودش بود. اصلا نمیزاشت دست بزنم حتی شونه کنم چه برسه چیزی بزنم.
دیگه بردم کوتاه کردم.
چقددددد نازهههه موهاش
ماشاالله
منم بچه ی مو فرفری دوست داشتم
خدا بهم یه موی لخت شلاقی داده😃😃😃
من دلم مو لخت میخاس باز😂😂
جوجو منم موهاش فره
هیچی نمیزنم فعلا
مامانایی که بچه ی مو فر فری دارین
مامانایی که بچه ی مو فر فری دارین
موهای دخترم خودش خیلی لطیفه ولی من این اسپری رو میزنم براش
مامانایی که بچه ی مو فر فری دارین
من بعد حموم قبل سشوار کشیدن نرم کننده و گره باز کن فیروز میزنم دیگه در کل با موهاش کاری ندارم جز موقع شونه کردن که بازم یکم فیروز اسپری میکنم تا راحت موهاش شونه بشه
اگه مهمونی و عروسی باشه یکم ژل مو مخصوص موی فر میزنم براش تا فرفری هاش تمیز و خوشگل بمونه
فیروز به مرور میگن موهارو خشک میکنه
زیاد استفاده نمیکنم براش
فعلا ک دو ماهه دارم میزنم تا اینجا خوب بوده
ایشالله چهارمی😄
برای استفاده ی طولانی میگن خوب نیست ، منم یه بار استفاده کردم دیگه نگرفتم
حالا من مو لخت دوست داشتم😂
ممنون عزیزم
ماشالله خیلی نازن موهاش
ای جانم چه عزیزه موهاش🥰🥰
این موهای دختر منه،چیزی نمی‌زنم چون موهاش خودش لخته
این موهای دختر منه،چیزی نمی‌زنم چون موهاش خودش لخته
موهاش زیاد فر نیست من خودم دستمو خیس میکنم میکشم به موهاش تا فر بشه😃
موهاش زیاد فر نیست من خودم دستمو خیس میکنم میکشم به موهاش تا فر بشه😃
عزیزم 😍 موهای گل دخترت شبیه موهای دختر منه یکم که بلندتر بشه صاف میشه
الان موهای دختر من بلندتر شده دیگه فر نیست
موی فر مراقبت زیاد داره ولی چون بچه ان نمیشه همه رو اجرا کرد
وقتی میبری حموم موهاشو نرم کننده بزن و شونه کن البته من نرم کننده مخصوص کودکان خوب پیدا نکردم سعی میکنم شامپوهایی که نرم کننده هم دارن استفاده کنم بعد حموم ووقتی خشکن اصلا نباید شونه کنی چون به مرور باعث وز شدنشون میشه از کش موهای ساتن استفاده کن‌
مامانایی که بچه ی مو فر فری دارین
مامانایی که بچه ی مو فر فری دارین
اینم موهای دختر من خیلی فر بستم زیاد معلوم نیس
دختر منم موهاش فره، بعد حموم روغن آرگان میزنم خیلی راحت شونه میخوره
سلام این از دختر منه وقتی از حموم میاد
وقتی خشک میشه صاف تر میشه
منم چیزی تاحالا نزدم دخترم موقع شونه کردن اذیت میشه
نهایتا روغن نارگیل بزنم ی وقتایی
سلام این از دختر منه وقتی از حموم میاد وقتی خشک میشه صاف تر میشه منم چیزی تاحالا نزدم دخترم موقع شونه کردن اذیت میشه نهایتا روغن نارگیل بزنم ی وقتایی
منم پسرم موهاش فره هیچی نمیزنم هنوز زوده برا مواد زدن ب موهاشون چون اسیب میبینن ریزش مو و خشکی مو میگیرن
وقتی میبرمش همون میزارم موهاش خودش طبیعی خشک بشه ک بد فرم نشن با دست مشت میزنم توشون ولی دیگه سشوار نمیکشم تا خودشون خشک بشن خوش حالتر میشن
اما خب بعد دوسه روز فرمشون ب هم میخوره باز خیسشون میکنم با دست حالت میدم
اوخی عزیزم😍
قربونت بشم💋💋
نمیدونم
چون منو همسرم هم موهامون فره
قربون نگاهت عزیزدلم🥰😘
نرم کننده الینا میزنم من
عالی نیست ولی خب خوبه بازم اگر نزنم وز میشه
موهای دختر منم ریشه هاش صاف شده ، فکر کنم بخاطر این باشه که هی شونه میکنم و میبندم که جلو چشمش نره
کلا چون بچه هستن زیاد نمیشه مانور داد ، من هرموقع ببینم موهاش جوریه که ممکنه شونه کشیدنش دردناک باشه سریع میبرمش حموم ، بعد که میاد خیلی راحت تر شونه میخوره
من عاشق اینم یه دختر مو فر فری داشته باشم😍
دخترهای منم فرفری هستن و بعد از حمام روغن نارگیل و روغن بادام شيرين میزنم خیلی خوش فرم میشه
مامانایی که بچه ی مو فر فری دارین
وقتی کوچیک تر بود
وقتی کوچیک تر بود
تو حمام هم نرم کننده میزنم،اگه خیلی گره داره گره باز کن فیروز هم عالیه
ممنونم
بیشتر رو شونه کردنو جنس کش مو تمرکز کن اینا واقعا موی فرو نابود میکنن اگه میزاره شبا موقع خواب کلاه ساتن سرش کن
انت جکیز برای کودکان عالیه
کش ک فقط اگر مهمونی بریم ببندم
کلاه گرمه بابا گناه داره
من اسپری سبز رنگ فیروزه میزنم عالیه و نازنازی میشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه