چطوری رسیدگی میکنین که موهاشون فر و خوشگل بمونه؟
چی میزنین به موهاشون؟
اگر میتونین عکسم بفرستین
پرسش (1405/04/01):
مامانایی که بچه ی مو فر فری دارین
630
95
1 روز قبل
سوال کننده
0
1 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
و منی که همیشه عاشق این بودم بچم موفرفری بشه ولی سه تاش لخت لخت شدن🥲
0
1 روز قبل
مـــ💞ـــرضیه .
سلام من موهای دخترم فره ولی کوتاه کردم چون نمیزاشت قشنگ بشورم و شونه کنم خیلی بد گره میخورد. دوماهی میشه کوتاه کردم راحت شد ولی شکلِ پسرا شد 😄
بیشتر پیراهن تنش میکنم چون خیلیا فکر میکنن پسره 😄
بیشتر پیراهن تنش میکنم چون خیلیا فکر میکنن پسره 😄
0
1 روز قبل
مـــ💞ـــرضیه .
البته موهای نوزادیش بود و کم حجم بود الان خیلی بهتر شده پرتر شده
0
1 روز قبل
سوال کننده
این موهای دخترمنه
11
1 روز قبل
سوال کننده

0
1 روز قبل
مـــ💞ـــرضیه .
تو این سن مگه میشه چیزی زد؟
نیازی نداره بنظرم تو عکس که خوشگله 😍
نیازی نداره بنظرم تو عکس که خوشگله 😍
0
1 روز قبل
سوال کننده
وقتی از حموم میاد خوش حالته یکی دوروز بگذره این حالتشو از دست میده
7
1 روز قبل
مـــ💞ـــرضیه .

دخترکم
0
1 روز قبل
سوال کننده
این الان خودش این حالتیه هیچی نمیزنی
0
1 روز قبل
مـــ💞ـــرضیه .
نه هیچی نمیزدم حالت طبیعیه خودش بود. اصلا نمیزاشت دست بزنم حتی شونه کنم چه برسه چیزی بزنم.
دیگه بردم کوتاه کردم.
دیگه بردم کوتاه کردم.
0
1 روز قبل
مهنا ا
چقددددد نازهههه موهاش
ماشاالله
ماشاالله
0
1 روز قبل
مهنا ا
منم بچه ی مو فرفری دوست داشتم
خدا بهم یه موی لخت شلاقی داده😃😃😃
خدا بهم یه موی لخت شلاقی داده😃😃😃
0
1 روز قبل
سوال کننده
من دلم مو لخت میخاس باز😂😂
0
1 روز قبل
مریم ۷۷
جوجو منم موهاش فره
هیچی نمیزنم فعلا
هیچی نمیزنم فعلا
1
1 روز قبل
💕momy mahsa💕 🫂

2
1 روز قبل
💕momy mahsa💕 🫂

0
1 روز قبل
💕momy mahsa💕 🫂
موهای دخترم خودش خیلی لطیفه ولی من این اسپری رو میزنم براش
0
1 روز قبل
💕momy mahsa💕 🫂

0
1 روز قبل
nazi ❄️
من بعد حموم قبل سشوار کشیدن نرم کننده و گره باز کن فیروز میزنم دیگه در کل با موهاش کاری ندارم جز موقع شونه کردن که بازم یکم فیروز اسپری میکنم تا راحت موهاش شونه بشه
اگه مهمونی و عروسی باشه یکم ژل مو مخصوص موی فر میزنم براش تا فرفری هاش تمیز و خوشگل بمونه
اگه مهمونی و عروسی باشه یکم ژل مو مخصوص موی فر میزنم براش تا فرفری هاش تمیز و خوشگل بمونه
0
1 روز قبل
💕momy mahsa💕 🫂
فیروز به مرور میگن موهارو خشک میکنه
0
1 روز قبل
nazi ❄️
زیاد استفاده نمیکنم براش
فعلا ک دو ماهه دارم میزنم تا اینجا خوب بوده
فعلا ک دو ماهه دارم میزنم تا اینجا خوب بوده
0
1 روز قبل
نازنین بانو
ایشالله چهارمی😄
0
1 روز قبل
💕momy mahsa💕 🫂
برای استفاده ی طولانی میگن خوب نیست ، منم یه بار استفاده کردم دیگه نگرفتم
0
1 روز قبل
💕momy mahsa💕 🫂
حالا من مو لخت دوست داشتم😂
1
1 روز قبل
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1 روز قبل
سوال کننده
ماشالله خیلی نازن موهاش
0
1 روز قبل
Nazi ❤🥰)
ای جانم چه عزیزه موهاش🥰🥰
2
1 روز قبل
مامان السانا مرادی

این موهای دختر منه،چیزی نمیزنم چون موهاش خودش لخته
2
1 روز قبل
مامان السانا مرادی

موهاش زیاد فر نیست من خودم دستمو خیس میکنم میکشم به موهاش تا فر بشه😃
0
1 روز قبل
مامان السانا مرادی
عزیزم 😍 موهای گل دخترت شبیه موهای دختر منه یکم که بلندتر بشه صاف میشه
الان موهای دختر من بلندتر شده دیگه فر نیست
الان موهای دختر من بلندتر شده دیگه فر نیست
0
1 روز قبل
ꑄꋬꏂꏂꂟꏂꃬ 👫74💏
موی فر مراقبت زیاد داره ولی چون بچه ان نمیشه همه رو اجرا کرد
وقتی میبری حموم موهاشو نرم کننده بزن و شونه کن البته من نرم کننده مخصوص کودکان خوب پیدا نکردم سعی میکنم شامپوهایی که نرم کننده هم دارن استفاده کنم بعد حموم ووقتی خشکن اصلا نباید شونه کنی چون به مرور باعث وز شدنشون میشه از کش موهای ساتن استفاده کن
وقتی میبری حموم موهاشو نرم کننده بزن و شونه کن البته من نرم کننده مخصوص کودکان خوب پیدا نکردم سعی میکنم شامپوهایی که نرم کننده هم دارن استفاده کنم بعد حموم ووقتی خشکن اصلا نباید شونه کنی چون به مرور باعث وز شدنشون میشه از کش موهای ساتن استفاده کن
0
1 روز قبل
Leila M

2
1 روز قبل
Leila M

0
1 روز قبل
Leila M
اینم موهای دختر من خیلی فر بستم زیاد معلوم نیس
0
1 روز قبل
مهربانو ❤️
دختر منم موهاش فره، بعد حموم روغن آرگان میزنم خیلی راحت شونه میخوره
1
1 روز قبل
noor 81

سلام این از دختر منه وقتی از حموم میاد وقتی خشک میشه صاف تر میشه منم چیزی تاحالا نزدم دخترم موقع شونه کردن اذیت میشه نهایتا روغن نارگیل بزنم ی وقتایی
0
1 روز قبل
لیلا .
منم پسرم موهاش فره هیچی نمیزنم هنوز زوده برا مواد زدن ب موهاشون چون اسیب میبینن ریزش مو و خشکی مو میگیرن
وقتی میبرمش همون میزارم موهاش خودش طبیعی خشک بشه ک بد فرم نشن با دست مشت میزنم توشون ولی دیگه سشوار نمیکشم تا خودشون خشک بشن خوش حالتر میشن
اما خب بعد دوسه روز فرمشون ب هم میخوره باز خیسشون میکنم با دست حالت میدم
وقتی میبرمش همون میزارم موهاش خودش طبیعی خشک بشه ک بد فرم نشن با دست مشت میزنم توشون ولی دیگه سشوار نمیکشم تا خودشون خشک بشن خوش حالتر میشن
اما خب بعد دوسه روز فرمشون ب هم میخوره باز خیسشون میکنم با دست حالت میدم
1
1 روز قبل
سوال کننده
اوخی عزیزم😍
0
1 روز قبل
💕momy mahsa💕 🫂
قربونت بشم💋💋
0
1 روز قبل
سوال کننده
نمیدونم
چون منو همسرم هم موهامون فره
چون منو همسرم هم موهامون فره
1
1 روز قبل
💕momy mahsa💕 🫂
قربون نگاهت عزیزدلم🥰😘
0
1 روز قبل
سوال کننده
نرم کننده الینا میزنم من
عالی نیست ولی خب خوبه بازم اگر نزنم وز میشه
عالی نیست ولی خب خوبه بازم اگر نزنم وز میشه
0
1 روز قبل
💕momy mahsa💕 🫂
موهای دختر منم ریشه هاش صاف شده ، فکر کنم بخاطر این باشه که هی شونه میکنم و میبندم که جلو چشمش نره
0
1 روز قبل
💕momy mahsa💕 🫂
کلا چون بچه هستن زیاد نمیشه مانور داد ، من هرموقع ببینم موهاش جوریه که ممکنه شونه کشیدنش دردناک باشه سریع میبرمش حموم ، بعد که میاد خیلی راحت تر شونه میخوره
1
1 روز قبل
Nazi ❤🥰)
من عاشق اینم یه دختر مو فر فری داشته باشم😍
0
1 روز قبل
روجا صالح
دخترهای منم فرفری هستن و بعد از حمام روغن نارگیل و روغن بادام شيرين میزنم خیلی خوش فرم میشه
2
1 روز قبل
روجا صالح

1
1 روز قبل
روجا صالح

وقتی کوچیک تر بود
0
1 روز قبل
روجا صالح
تو حمام هم نرم کننده میزنم،اگه خیلی گره داره گره باز کن فیروز هم عالیه
1
1 روز قبل
سوال کننده
ممنونم
0
1 روز قبل
ꑄꋬꏂꏂꂟꏂꃬ 👫74💏
بیشتر رو شونه کردنو جنس کش مو تمرکز کن اینا واقعا موی فرو نابود میکنن اگه میزاره شبا موقع خواب کلاه ساتن سرش کن
0
1 روز قبل
سمیه دلجو
انت جکیز برای کودکان عالیه
1
حدود 23 ساعت قبل
سوال کننده
کش ک فقط اگر مهمونی بریم ببندم
کلاه گرمه بابا گناه داره
کلاه گرمه بابا گناه داره
1
حدود 22 ساعت قبل
زهراا🤲خدایا شکرت
من اسپری سبز رنگ فیروزه میزنم عالیه و نازنازی میشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




