بچه ها من رتبه ۱۴ کنکور ارشد هماتولوژی بودم (خون شناسی). الان دارم برا کنکور دکترا آماده میشم خودم. ولی چون همیشه رفرنس خون بودم و از رفرنس ها خلاصه برداری برمیداشتم، میخام مجدد حین خوندن خودم، خلاصه جامعی بنویسم و اونارو بصورت نموداری و جمع و جور، فلش کارت کنم در سایز a5, با کاغذ ضخیم (نه جزوه کتابی) برا کنکوریا. الان چند روزه درگیرشم، قالب های اولیه اش رو آماده کردم خیلی کار خفنی میشه ولی تایپ کردنش به شدت وقت گیره و روزی فوقش دو تا کارت میتونم آماده کنم. به هوش مصنوعی و اینا هم نمیتونم بدم. چون من دارم محتوا رو میچینم و عین خلاصه هارو نمیخام تایپ کنم که. و کل ارزش کارم به همین نحوه چیدن کلمات و متونه. برا تایپ کردنش چیکار میتونم بکنم ؟ میخام دستی با خودکار روی a5 بنویسم. یعنی کارت هارو دستی آماده کنم. بعد هوش مصنوعی هست که عکس کارتهارو بهش بدم تایپ شده اش رو بهم بده؟ یا اگه کارتهارو بخام بدم بیرون توی قالب آماده شده خودم تایپ کنن، بنظرتون صفحه ای چند میشه هزینه اش؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



88
2 روز قبل

