سلام خانم دکتر عزیزم.وقتتون بخیر.
نمودار رشد صدرا رو می فرستم خدمتتون.
از تولدش تاالان کلا ۱کیلو وزن گرفته...درست وحسابی غذا نمی خوره.گاهی تا ۶ساعتم لب به هیچی نمیزنه.میوه خیلی دوس داره.حتما باید خیلی خیلی گشنه باشه درست بشینه و یه دل سیر غذا بخوره.همش به فکر دویدن و بدو بدو و بیرون و ددره🙂↕️😭😂👣.
طبیعیه عایا؟؟
۶م ۲۱ماهش کامل میشه.
تا دوماه پیش بهش مولتی بهداشت رو می دادم.بهم گفتین سانستول پلاس زینک رو دوماه بدم بعد پدیا بست یا بی بی جویس رو شروع کنم و بعد هم چکاب دوسالگی ازش بگیرم.آهنشم لیپوزوفر آبی میدم.خیلی نگرانشم نمودارش خوبه ولی وزن نمی گیره اصلا....طبیعیه الان ۹ماهه کلا یک کیلو وزن گرفته؟؟!
پرسش (1405/04/01):
نمودار رشد کودک ۲۱ماهه
173
9
2 روز قبل
سوال کننده
0
2 روز قبل
سوال کننده

0
2 روز قبل
سوال کننده

0
2 روز قبل
سوال کننده

0
2 روز قبل
سوال کننده

0
2 روز قبل
سوال کننده
راستی خانم دکتر یه چیزی یادم افتاد دو ماهم هست شیرخشک نمی خوره....قبلترشم ۱۰ماهگیش ترک شیر کرد منتها من به زور و تو خواب تا ۱۸ماهگیش دادم.از۱۸دیگه توخوابم نخورد....صبحونه کلا نمی خوره چون ۱۱ ۱۲ شب می خوابه تا ۱۰ ۱۱ظهر و تا حدودای ۱۲ چیزی نمی خوره.اصرارم می کنم عصبانی میشه.
0
1 روز قبل
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
وقتتون بخیر 💓
شیطنت و درنتیجه امتناع از غذا خوردن بدلیل وروجک بازی که بله کاملا در این سن طبیعی است و خداروشکر نمودار رشدی فعلا همچنان خوب است،، چکاپ یکسالگی انجام شده ؟کار خوبی کردید شیرخشک را قطع کردید
صبحانه های متنوع را تست میکنید؟ فرنچ تست و پنکک با مربا یا سس شکلات؟ حلیم ؟اوتمیل ها؟
وقتتون بخیر 💓
شیطنت و درنتیجه امتناع از غذا خوردن بدلیل وروجک بازی که بله کاملا در این سن طبیعی است و خداروشکر نمودار رشدی فعلا همچنان خوب است،، چکاپ یکسالگی انجام شده ؟کار خوبی کردید شیرخشک را قطع کردید
صبحانه های متنوع را تست میکنید؟ فرنچ تست و پنکک با مربا یا سس شکلات؟ حلیم ؟اوتمیل ها؟
0
1 روز قبل
سوال کننده
آره خانم وکتر چکابش خوب بود خداروشکر.از اون جایی که تا ۱۱ می خوابید دیگه کلا وعده ی صبحونه حذف شده بود ناهار بهش می دادم.الان یه ده روزی مسافرت بودیم تایم خوابش تغییر کرده صبح ها ۸بیداره....ولی قبلا مربا رو تست کردم یه ذره می خوره فرار می کنه.مگه از این به بعد اگه صبح ها انقد زود بیدارشه اونا رو تست کنم.
0
حدود 5 ساعت قبل
پزشک اوما
خداروشکر مامان گل 💓💓جانم بله حتما تست کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




