با سلام وقت بخیر دوکتر جان ودوستان من امروز روز ۸ انتقالم متاسفانه نتونستم صبر کنم تست زدم با ادرار اول صبح نبود غروب زدم
تست مدیکور
میتونم اعتماد کنم یا ممکنه خطا داشته باشه؟
پرسش (1405/04/01):
بی بی چک روز ۸ انتقال جنین
488
63
2 روز قبل
سوال کننده
0
2 روز قبل
سوال کننده

0
2 روز قبل
سوال کننده

0
2 روز قبل
Nafas
عزیزم یکم تحمل کن حداقل ده دوازده روز بگذره
1
2 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
انشالله که به حق همین شبا مثبت باشه😍
1
2 روز قبل
سوال کننده
هاله میبینین شما؟
0
2 روز قبل
سوال کننده
چشم ولی ذهنم خیلی درگیر بود
1
2 روز قبل
سوال کننده
قربونت ممنون
0
2 روز قبل
Nafas
منم الان ۱۲ روزه iui کردم امروز دل تودلم نبود بیبی چک زدم مثل شما بود🥺
0
2 روز قبل
Nafas
مال منم مارک مدیکور
0
2 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
من میبینم ولی کمرنگ خیلی زود زدی آخه
1
2 روز قبل
Nafas

0
2 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
برا شما هم انشالله مثبت😘
1
2 روز قبل
Nafas
اره منم میبینم هاله رو
1
2 روز قبل
Nafas
ممنونم مهربون😘
0
2 روز قبل
سوال کننده
هاله مشخصه انشالله مثبت واقعی باشه
1
2 روز قبل
سوال کننده
اره میدونم کارم اشتباهه
0
2 روز قبل
Nafas
انشالله برای شماهم عزیزم
1
2 روز قبل
سوال کننده
انشالله توکل به خدا
0
2 روز قبل
میم پ
عزیزم ان شاءالله که مثبته
جنین چند روزه انتقال دادی؟
چندتا بودن؟
اگر ۵ روزه بوده زود نیست
فردا هم بزن ان شاءالله که پررنگتر شده باشه
جنین چند روزه انتقال دادی؟
چندتا بودن؟
اگر ۵ روزه بوده زود نیست
فردا هم بزن ان شاءالله که پررنگتر شده باشه
0
2 روز قبل
سوال کننده
یدونه جنین بلاست ۵ روزه
0
2 روز قبل
سوال کننده
ممنون انشالله که مثبت واقعی باشه نمیدونم دلخوش کنم یا نه
0
2 روز قبل
Neda kmp
سلام عزیزم چرا اینقدر عجله میکنید به خودتون استرس میدین خیلی زوده واسه مثبت یا منفی بودن من روز دوازدهم منفی بودم روز چهاردهم یه هالههه خیلی کمرنگ داشتم روز هجدهم آزمایش دادم مثبت بود انشاالله مال شماهم مثبت باشه اما این عجله کردن استرستو میبره بالا که واست خوب نیس الان امکان منفی و مثبت کاذب هم هست بزار حداقل روز چهاردهم تست بده چون لانه گزینی شاید دیر تر انجام بشه
0
2 روز قبل
فاطیما احمدی
سلام انشاالله که جواب مثبت ببینی عزیزم
0
2 روز قبل
Neda kmp
من جنینم 5 روزه بود تا روز دوازدهم منفی روز چهاردهم هاله کمرنگ
0
2 روز قبل
سوال کننده
اره میدونم کارم اشتباهه ولی دیگه شد
همون صبر میکنم ۱۴ برم آزمایش ببینم چی میشه
همون صبر میکنم ۱۴ برم آزمایش ببینم چی میشه
0
2 روز قبل
سوال کننده
هاله تست منو میبینین؟
از این پررنگتر بود مال شما؟
از این پررنگتر بود مال شما؟
0
2 روز قبل
Neda kmp
خیلی کمرنگه من مال خودمو گفتم شاید مال بی بی چک هست چون یکم ادرار میمونه خط ها مشخص میشه قبلش همون هاله هم نبود یکم که گذشت اومد تازه من با اینکه روز دوازدهم زدم کلی گریه کردم روحیه ام بهم ریخت واسه همین میگم نباید عجله کرد
0
2 روز قبل
Neda kmp

0
2 روز قبل
Neda kmp
این مال من بود روز چهاردهم انتقال
1
2 روز قبل
سوال کننده
مال شما کامل دیده میشده ماشالله
0
2 روز قبل
Neda kmp
خب دیرتر زدم عزیزم این روز چهاردهمه مال شما روز هشتمه بنظرم طبیعیه
0
2 روز قبل
Neda kmp
ایشالا مال شما هم مثبت میشه نگران نباش استرس رو از خودت دور کن
0
2 روز قبل
سوال کننده
توکل به خدا انشالله
شنبه میشه رو ۱۴ باز تست بزنم یا برم آزمایش
شنبه میشه رو ۱۴ باز تست بزنم یا برم آزمایش
0
2 روز قبل
Neda kmp
برو آزمایش بده خیالت راحت شه روز 14 اوکیه واسه آزمایش میگن نهایت روز 16 هم تکرار بشه بهتره مال من خورد به تعطیلی نتونستم برم آزمایش بدم شد روز هجدهم
0
2 روز قبل
سوال کننده

همون تست دیروزه الان عکس گرفتم
0
2 روز قبل
سوال کننده
اره شنبه میرم ببینم چی میشه
0
1 روز قبل
مامان🐣🐣🐣 .
انشاالله که مثبته برای منم روز ۸مثبت شد
0
1 روز قبل
سوال کننده
ممنون کانل مثبت شد یا هاله
من میتونم به این هاله اعتماد کنم؟
من میتونم به این هاله اعتماد کنم؟
1
1 روز قبل
عاطفه خانوم
سلام عزیزم
اول دعا میکنم که ان شاالله مثبت بشید 🤲😍
دوم اینکه به این بی بی نمیشه اعتماد کرد در تاریخی که دکتر گفته تست بزنید
چون گاهی به خاطر عوارض آمپول ها بی بی مثبت نشان داده میشه که کاذبه
اول دعا میکنم که ان شاالله مثبت بشید 🤲😍
دوم اینکه به این بی بی نمیشه اعتماد کرد در تاریخی که دکتر گفته تست بزنید
چون گاهی به خاطر عوارض آمپول ها بی بی مثبت نشان داده میشه که کاذبه
0
1 روز قبل
Neda kmp
خیره عزیزم ایشالا خدا خودش به همه چشم انتظارها کمک میکنه ازمایش شماهم مثبته 😍
0
1 روز قبل
Neda kmp
دقیقا من اصلا به بی بی چک اعتماد ندارم حتی همین هاله هم من فکر میکردم منفیه کلی گریه کردم
0
1 روز قبل
پزشک اوما
سلام نازنینم به روی ماهتون
در این زمان اعتباری ندارد صبوری کنید 16 روز بعد از انتقال آزمایش تیتر بتا انجام دهید تا وضعیت باردار بودن یا نبودن مشخص شود امیدوارم که شادی در انتظارتان باشد 💓💜💓
در این زمان اعتباری ندارد صبوری کنید 16 روز بعد از انتقال آزمایش تیتر بتا انجام دهید تا وضعیت باردار بودن یا نبودن مشخص شود امیدوارم که شادی در انتظارتان باشد 💓💜💓
1
1 روز قبل
بانو بزرگی
مریم و نفس الهی که هردو مثبت باشین و دلتون شاد شاد بشه😍😍😍😍😍😍
0
1 روز قبل
مامان🐣🐣🐣 .
هاله مشخصی داشت من تو بارداری هام خیلی زود علایمم رو متوجه میشم من هر سری روز پنجم انتقال میدونستم مثبتم یا منفی
انشاالله که برای شما هم مثبت باشه♥️
انشاالله که برای شما هم مثبت باشه♥️
0
1 روز قبل
Nafas
مرسییییی عزیز دلم ماچ بهت
1
1 روز قبل
بانو بزرگی
فدااا❤️😍
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




