Ooma
پرسش (1405/04/01):

بی بی چک روز ۸ انتقال جنین

با سلام وقت بخیر دوکتر جان ودوستان من امروز روز ۸ انتقالم متاسفانه نتونستم صبر کنم تست زدم با ادرار اول صبح نبود غروب زدم
تست مدیکور
میتونم اعتماد کنم یا ممکنه خطا داشته باشه؟

بی بی چک روز ۸ انتقال جنین
بی بی چک روز ۸ انتقال جنین
عزیزم یکم تحمل کن حداقل ده دوازده روز بگذره
انشالله که به حق همین شبا مثبت باشه😍
هاله میبینین شما؟
چشم ولی ذهنم خیلی درگیر بود
قربونت ممنون
منم الان ۱۲ روزه iui کردم امروز دل تودلم نبود بیبی چک زدم مثل شما بود🥺
مال منم مارک مدیکور
من میبینم ولی کمرنگ خیلی زود زدی آخه
بی بی چک روز ۸ انتقال جنین
برا شما هم انشالله مثبت😘
اره منم میبینم هاله رو
ممنونم مهربون😘
هاله مشخصه انشالله مثبت واقعی باشه
اره میدونم کارم اشتباهه
انشالله برای شماهم عزیزم
انشالله توکل به خدا
عزیزم ان شاءالله که مثبته
جنین چند روزه انتقال دادی؟
چندتا بودن؟
اگر ۵ روزه بوده زود نیست
فردا هم بزن ان شاءالله که پررنگ‌تر شده باشه
یدونه جنین بلاست ۵ روزه
ممنون انشالله که مثبت واقعی باشه نمیدونم دلخوش کنم یا نه
سلام عزیزم چرا اینقدر عجله میکنید به خودتون استرس میدین خیلی زوده واسه مثبت یا منفی بودن من روز دوازدهم منفی بودم روز چهاردهم یه هالههه خیلی کمرنگ داشتم روز هجدهم آزمایش دادم مثبت بود انشاالله مال شماهم مثبت باشه اما این عجله کردن استرستو میبره بالا که واست خوب نیس الان امکان منفی و مثبت کاذب هم هست بزار حداقل روز چهاردهم تست بده چون لانه گزینی شاید دیر تر انجام بشه
سلام انشاالله که جواب مثبت ببینی عزیزم
من جنینم 5 روزه بود تا روز دوازدهم منفی روز چهاردهم هاله کمرنگ
اره میدونم کارم اشتباهه ولی دیگه شد
همون صبر میکنم ۱۴ برم آزمایش ببینم چی میشه
هاله تست منو میبینین؟
از این پررنگتر بود مال شما؟
خیلی کمرنگه من مال خودمو گفتم شاید مال بی بی چک هست چون یکم ادرار میمونه خط ها مشخص میشه قبلش همون هاله هم نبود یکم که گذشت اومد تازه من با اینکه روز دوازدهم زدم کلی گریه کردم روحیه ام بهم ریخت واسه همین میگم نباید عجله کرد
بی بی چک روز ۸ انتقال جنین
این مال من بود روز چهاردهم انتقال
مال شما کامل دیده می‌شده ماشالله
خب دیرتر زدم عزیزم این روز چهاردهمه مال شما روز هشتمه بنظرم طبیعیه
ایشالا مال شما هم مثبت میشه نگران نباش استرس رو از خودت دور کن
توکل به خدا انشالله
شنبه میشه رو ۱۴ باز تست بزنم یا برم آزمایش
برو آزمایش بده خیالت راحت شه روز 14 اوکیه واسه آزمایش میگن نهایت روز 16 هم تکرار بشه بهتره مال من خورد به تعطیلی نتونستم برم آزمایش بدم شد روز هجدهم
همون تست دیروزه الان عکس گرفتم
همون تست دیروزه الان عکس گرفتم
اره شنبه میرم ببینم چی میشه
انشاالله که مثبته برای منم روز ۸مثبت شد
ممنون کانل مثبت شد یا هاله
من میتونم به این هاله اعتماد کنم؟
سلام عزیزم
اول دعا میکنم که ان شاالله مثبت بشید 🤲😍
دوم اینکه به این بی بی نمیشه اعتماد کرد در تاریخی که دکتر گفته تست بزنید
چون گاهی به خاطر عوارض آمپول ها بی بی مثبت نشان داده میشه که کاذبه
خیره عزیزم ایشالا خدا خودش به همه چشم انتظارها کمک میکنه ازمایش شماهم مثبته 😍
دقیقا من اصلا به بی بی چک اعتماد ندارم حتی همین هاله هم من فکر میکردم منفیه کلی گریه کردم
سلام نازنینم به روی ماهتون
در این زمان اعتباری ندارد صبوری کنید 16 روز بعد از انتقال آزمایش تیتر بتا انجام دهید تا وضعیت باردار بودن یا نبودن مشخص شود امیدوارم که شادی در انتظارتان باشد 💓💜💓
مریم و نفس الهی که هردو مثبت باشین و دلتون شاد شاد بشه😍😍😍😍😍😍
هاله مشخصی داشت من تو بارداری هام خیلی زود علایمم رو متوجه میشم من هر سری روز پنجم انتقال میدونستم مثبتم یا منفی
انشاالله که برای شما هم مثبت باشه♥️
مرسییییی عزیز دلم ماچ بهت
فدااا❤️😍
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه