Ooma
پرسش (1405/03/31):

تزریق بیوتین زمان پریودی

سلام خدمت خانم دکتر و مامانای عزیز

من ماه قبلی، با درد زیاد پریود شدم ک لخته خیلی کم دفع میشد و با خوردن گرمی حجمش زیاد میشد، این ماه با 5 روز تاخیر پریود شدم،ولی درد زیادی داشتم البته اینو بگم تایم 5 روزه تاخیر،شبا درد پریود میگرفت و و روز کلا دردی نداشتم..
بعد زایمانم، ب این شدت درد نداشتم، از ماه قبل من مکمل امگا 3 و پریوریم و تزریق بیوتین بپانتن داشتم
بنظر شما این مکمل ها در تاخیر پریودی و این درد زیاد تاثیر میتونن بذارن؟
و اینکه من تایم پریودی میتونم تزریق انجام بدم.؟
چون دکتر گفته هفته ای ی نوبت با هم تزریق کنم..
پاپ اسمیر هم چند ماه پیش گرفتم، خدمتتون میفرستم ک راهنمایی کنید ❤️

تزریق بیوتین زمان پریودی
سلام . منم 6هفته زدم. پریودم یکم بیشتر و رنگ روشن شد. ولی سر تایم خودش
تایم پریودی هم تزریق داشتی؟
روز 4 پریودم اره زدم
سلام نازنینم به روی ماهتون
خیر جانم مکمل‌هایی که استفاده کردید تاثیری در این شرایط ندارد، حجم خونریزی چطور بود؟
بله می‌توانید در هنگام پریود نیز تزریق را انجام دهید
در تست پاپ اسمیر شما نمونه گرفته شده برای ارزیابی رضایت بخش بوده و خوشبختانه هیچ نوع بدخیمی و یا تغییر سلولی که به نفع بدخیمی باشد، مشاهده نشده است. اما التهاب خفیف ذکر شده که این التهاب منتهی به تغییرات سلولی خوش خیم شده و می‌تواند ناشی از عفونت یا خشکی واژن باشد پزشک معاینه کننده باید علت را تشخیص داده و درمان بدهند🌹
حجمش از دیروز زیاد شده همراه با دفع لخته
جانم بنابراین جای نگرانی نیست نگران احتمال بارذاری بودم
خانم دکتر یعنی با وجود پریودی احتمال بارداری هم هست؟؟؟؟
نه جانم بابت همین از حجم سوال کردم وقتی گفتید حجم خوب هست دیگر چنین احتمالی نیست
خانم دکتر جان
حجم پریودی تا چ اندازه و برا چند روز اوکی هست؟
چون چند ماهی هست متوجه شدم حجم خونریزی داره کمتر از ماه های قبل میشه

تو اینترنت خوندم ک ممکنه نشون یائسگی زودرس باشه!!!
بعد زایمانم سونو اصلا انجام ندادم
و چند ماهی ی بار هم عفونت میگیرم متاسفانه با خارش شدید
درمان میکنم دوباره برمیگرده
جان دلم الگوی خونریزی هر خانم منحصر به فرد خود او هست‌ اما اگر احساس کنید الگوی خونریزی همیشگی خودتان در حال تغییر قابل توجه هست قطعا باید بررسی شوید، چند سال دارید؟
بابت عفونت مکرر آخرین بار کی پاپ اسمیر انجام دادید ؟
32 سال
پارسال دی ماه پاپ اسمیر انجام دادم
جانم تست hpv هم انجام شده؟
باتوجه به سنتان اگر در ماه های بعدی جابجایی و تاخیر داشتید یک آزمایش کامل هورمونی هم انجام دهید ولی فعلا مساله مهمی نیست
اطلاعی ندارم دکتر گفته پاپ اسمیر انجام بده
خدمتتون نتیجه اشو ارسال کرده بودم

آزمایش هورمونی هم دادم مشکلی نداشتم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.