Ooma
پرسش (1405/03/31):

تفسیر جواب آزمایش پسرم

سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر
لطفاً جواب آزمایش پسرم رو تفسیر می‌کنید
این آزمایش رو یه هفته بعد اینکه سرماخورده بود دادیم

تفسیر جواب آزمایش پسرم
تفسیر جواب آزمایش پسرم
تفسیر جواب آزمایش پسرم
سلام نازنینم به روی ماهتون
وقتتون بخیر
عزیزم بالا بودن زیردسته‌های گلبول‌های سفید و همینطور پلاکت‌ها به دلیل همان سرماخوردگی بوده و مشکلی ندارد ولی کوچولوی ما مقداری کم خون است مواد غذایی غنی از آهن را بیشتر به دلبندتان بدهید و دوز مکمل آهن توسط متخصص اطفال تعیین گردد
سلام ممنون خانم دکتر عزیز 🙏
خانم دکتر دخترم هم سرما خورده بود از هردوشون آزمایش گرفتن ولی آزمایش دخترم زیردسته گلبول های سفید وپلاکت نرمال بود
فقط برا پسرم بالا بود چرا برا دخترم نرمال بود اونم سرما خورده بود ؟
خواهش میکنم گل من 💕😘چون شدت بیماری در هر فرد جانم و عملکرد سیستم ایمنی متفاوت است مگر من و شما که سرما میخوریم کاملا تجربه مشابه هم داریم؟
بله خانم دکتر عزیز درسته سرماخوردگی پسرم شدیدتر بود تب داشت و خیلی بیحال بود
ممنون خانم دکتر عزیز 🙏❤️😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه