Ooma
پرسش (1405/03/31):

خانومایی که لیزر رفتن بیان

سلام خانوما شبتون بخیر .. من ۱۳ روز از اولین جلسه لیزرم میگذره بیکینی رو چهار روز بعد شیو کردم ولی بقیه جاهارو نه ..
امشبم مجبورم ک بیکینی رو شیو کنم ینی تا الان فقط یکبار بیکینی رو شیو کردم که البته الان قسمت بالاش کمی زیرش داره و موهای زیربغلمم ریخته
می‌خوام بپرسم که شما بین جلسه های لیزر اصلا شیو نکردید یا چندبار شیو کردین؟؟
چون بالاخره آدم متاهل نمیشه شیو نکنه بخاطر رابطه...
بدون شیو خیلی سخته رابطه داشته باشم

من یه روز قبل اینکه برم لیزر شیو میکنم
اینو می‌دونم
منظورم اینه بین جلسات لیزر اصلا شیو نمیکنی یا جلسه بعدی؟
نمیشه که یکماه شیو نکنیم اونم بیکینی
سلام منم روز قبل اینکه برم لیزر شیو میکنم
چون هر چی بیشتر شیو کنی جلسات لیزرت بیشتره
دقیقا سوال منم هست
کاش از اپراتورت میپرسیدی
خیلی بهتره که شیو نکنی
من خودم از اپراتور پرسیدم گفت فقط،جلسه اول ۱۴ روز بعد لیزر شیو کن ولی جلسات بعدی یه روز مونده به نوبت لیزرت
من هر زمان حس میکردم لازمه شیو میکردم ، چون به قول شما نمیشد‌
منم هر وقت حس میکردم، لازمه ،شیو میکردم...
مشکلی هم نداشتم
من ۲ ساله دارم میرم همچنان موهام درمیاد لعنتیا
اسم دستگاهت چیه با ژل میری یا باد سرد
من هر ۴ ماه یکبار میرم ولی تواین ۴ماه فقط یکبار شیو میکنم
البته من جلسه ۱۵ بیکینی
چون بیکینی طول میکشه
اره بکینی چون مرطوب میشه جواب دهیش دیرتر از بقیه جاهای بدن
خب شما یه مدته میری موهات دیگه درنمیاد شیو نمیکنی
آخه برا من درمیاد جلسه اولم بوده حالا بقیه جاها هیچ ولی بیکینی خیلی سخته شیو نکنی🥲🥲🥲
تیتانیوم پلاس
ژل میزنه
شیو نکنی که خیلی خوبه ولی بیکینی نمیشه واقعا
با یه من پشم بخوای رابطه داشته باشی 🤦🏻‍♀️😐
آره واقعا نمیشه مخصوصا بیکینی
اونا ک میگن یکبار دوهفته بعد شیو کن یکبارم قبل لیزر
با بیکینی شیو نشده چطور رابطه داشتی آخه 🥲
جلسه لیزرتو بنداز چند روز قبل از پریود دیگه تا پریپد و تموم شه یه ۱۰ روزش میگذره
سلام من شیو میکردم نمیشه اصلا شیو نکنی🤕
باید کندولا میرفتی این ژلیا بدرد نمیخورن
همش برمیگردن
شاتی خیلی بهتره
من یادم‌نمیاد🤣ولی فک کنم شیو میکردم
دیگه شهرمون همینو داره فقط
آره بیکینی اصلا نمیشه واقعا
حالا دیگه نمیدونم چطور جواب بده ولی خیلیا راضی بودن
خوب همون جلسه اول هم بعد ۱۴ روز شیو کردم دیگه نکردم تا قبل جلسه بعدی و اگه سر تایم خودش که هر ماه بری نیاز نیست داایم شیو کنی
با ژل نرو اصلا جواب دهی نداره
نگاه برا من فقط لبه هاش مو در میاره اونم خیلی کم
اتفاقا مال من همیشه میخوره به پریودی 😁
من با ژل میرم خیلیم راضیم
زیر بغلم و بیکینیم که کلاً ریخته فقط دستام مونده اونم موی دستام کمرنگه واسه اونه
خواهر من از ژلی نتیجه دید اونم عالی ایقد پر مو بوده..
ولی خواهرشوهرش با همون دستگاه و ژلی هیچ نتیجه ای ندید
بچها برا بیکینی چجوری روتون میشه؟
من اصن نمیتونم 😢 🤦‍♀️
فک کن یهویی شده 😅
جلسه اول بری جلسات بعدی اوکی میشی
والا همین بگو مگه همیشه با برنامه ریزی😁
۱۷ جلسه اولو با دو نمونه دستگاه ژلی ۵ جلسه اخرو با شاتی مشکل من این بود موهام بور وکرکی بود خودم کردم ک لعنت به خودم باد🤦‍♀️
هلو با پرز یا بی پرز یه طعمه حالا چندبارم بدون شیو باشه
ووی چه زیاد رفتی اصلش خو بکینی و زیر بغل که موهاش کرکی نیست از اینم جواب نگرفتی یعنی🥲
مو کرکی اصن جواب نمیده
دااا اصن 10 کیلو کم ایکنوم فک کن 😂
ای دده ایقدر بری سیت عادی وابو که فقط منتظر بمونی که نوبت لیزرت😁
فقط اونجا ک میگه کف پاهاتو بهم بچسبون
چی بگم والا زیر بغلمم کرکی بود فقط بیکینم سیاه بود موهاش الان یه سی درصدش ریخته
با چه دستگاهی
واییییییییی
سختیش فقط جلسه اولشه بعدش عادی میشه 😂
من از همون اول ازدواجمون همیشه شیو کردم نهایت یه چندبار بدون شیو بوده
منم موی دستام کمرنگه
ولی زیربغلم بیشتر از جاهای دیگه ریخته تو این یه جلسه
خیلیییی بده🥲😂
من با لیزر موهای زیر بغلم کرکی شده بازم برم یا نرم؟
نگاه به من گفت وقتی ۳۰ درصد موهات رشد کردن بعد بیا شارژ چون الکی اومدن باعث میشه موها تحریک بشن بیشتر رشد کنن
الان پاهام هم در اومده ولی کرکی شده چیکار کنم؟کم در اومده ضخیم چنتا هست ولی کرکی زیاده
خب باید بری دیگه
انقد بری که دیگه مو در نیاد
عزیزم منم اوایل اینطوری میگفتم ولی همون جلسه اول اثر کرد وفقط یه شب قبل لیزرم شیو میکردم تاالانم که باردارم واپلاسیون میزنم موهای بیکینیم خیلی کرکیه درحد چنتا مو اصلا مثل قبل نیس
دستگاهی که زدم جنتل مکس بود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه