سلام مامانا
من این قطره رو ۲۶ خرداد واسه دخترم خریدم میخوره
چند بار خورده انگار
دل دردش بدتر میشه اگه به بچه هاتون سازگاره رایگان بیاین ببرید
من شیراز هستم سمت درب دوم پایگاه
پرسش (1405/03/31):
قطره کولیک پدی لاکت رایگان
220
13
2 روز قبل
سوال کننده
0
2 روز قبل
سوال کننده

0
2 روز قبل
سوال کننده
یکماه از باز شدن دربش قابل استفاده هست انقضاش هم تا ۲۰۲۸
0
2 روز قبل
الی ام
چقد من شیر خشک دور ریختم کاش میگفتم کسی ببره
0
2 روز قبل
سوال کننده
حیفه بخدا تو این گرونی من دلم نیومد گفتم یکی شاید به دردش بخوره
0
2 روز قبل
elnaz 99
قطره کولیک پدیا بست
1
2 روز قبل
فاطیما احمدی
منم دارم فقط دوبار استفاده کردم دیگه بدرد نخورد گویا🙄
0
2 روز قبل
سوال کننده
بله
0
2 روز قبل
سوال کننده
اشتباه نوشتم ببخشید پدیا بست
0
2 روز قبل
یه مامان پر انرژی
اوف من فکر کنم حدودا 10تا قطره کولیک دارم تویخچال که هرکدومو باز کردم یبار دادم رفلاکسش بدتر شده دیگه ندادم از هر کدوم یک سیسی استفاده شده و مونده نه دلم میاد بندازم دور نه بدردم میخوره
0
2 روز قبل
سوال کننده
اخه بعد یک ماه هم دیگه باید بریزی بره اگه کسی پیدا بشه ادم بده لااقل حیف نشده
0
2 روز قبل
یه مامان پر انرژی
اره همشون یک ماه بعدش باید دوربندازی...دکترامیگن کولیک باید دوره اش بگذره داروها زیاد اثرگزار نیست واقعانم من فقط دارو حیف کردم وگرنه تادوماه باید یجوری صبوری کرد تابگذره کولیک دختر من دقیقا روز واکسن دوماهگی تموم شد امیدوارم الان برای پسرمم همینطور باشه
0
2 روز قبل
سوال کننده
انشالا اره واقعا قطره و شربت هم خیلی کمک کننده نیست باید دوره اش بگذره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




