Ooma
پرسش (1405/03/31):

کسی از قرص گلوریا استفاده کرده ؟،📣📣

چه عوارضی داشت ؟وزن هم کم کردید ؟میخوام برم باشگاه ۲۵ کیلو کم کنم می‌خوام درکتارش ی قرص هم بخورم ک اشتهامو از بین ببره و کمک کنه
فقط اگر راضی بودید از کجا تهیه کردید
هرکس تجربه ای درباره بقیه دارو ها و روش ها داشت بهم بگه

امپول بزن اسپارتینا
من پلاتین خوردم ۱۰کیلو کم کردم
ولی به کسی پیشنهاد نمیکنم بخوره چون میدونم عوارض داره
بار دومم خریدم ولی انگار ارد تو کپسولا بود بی فایده و بی اثر بودن
تو گلوریا مواد مخدر هست
تایمی که نخوری باز چاق میشی
از داروخونه تهیه کردی؟
هیچ قرصی تاثیر گذار نمیتونه باشه و همشون بدون استثنا عوارض شدید دارن
اب به اندازه مصرف کنید
شیرینی جاتو محدود کنید شیرینی میل به غذا رو بیشتر میکنه زود قند خونو بالامیبره زودم پایین میاد دوباره ادم گشنه میشه
نوشیدنی های شیرین مثل ابمیوه و دلستر و نوشابه کلا حذف کنید
فیبر و سبزیجات رو بالا ببرید
کربوهیدرات رو هم متعادل رو به کم نگه دارید بدون هیچ رژیم خاصی وزن خوبی کم میکنید
باشگاه بتونید برید یا پیاده روی بتونید داشته باشید هم خیلی عالیه
اگرم مقدار ذو نمیتونید کنترل کنید کالری شماری کنید
من چهار سال انواع قرص و مکمل و دارو از دکترای مختلف گرفتم درنهایت هیچ تاثیری نداشتن
عزیزم توی گلوریا شیشه یا امفتامین موجود داره احتمال اختلال روانی بی خوابی و حتی دوبینی داره بعد کلا قرص های لاغری فقط یک دوره تاثیر میذارن بعد بدن بهشون عادت میکنه و اگر نخوری اشتهات زیاد میشه چون بدن سعی میکنه اون لاغری سریع رو سریع جبران کنه حتی انزیم و امپول های لاغری هم تاثیر گذارن ولی موقت هست هیچ چیز جای سالم خواری ورزش مداوم و قطع ریزه خواری کمکت نمیکنه ولی درکت میکنم ۲۵ کیلو اضافه وزن زیاده خیلی زمان بر هست امکان داره کم وزن کم کنی ولی قطعا سایز بیشتری کم میکنی بوتاکس معده هم عوارض و سختی داره ولی خیلی خیلی تاثیر گذار هست واقعا ب چشم توی آشناها دیدم حداقل خوبیش اینه ک دکتر برات انجام میده و مثل قرص اسیب جدی ب عصب و معتادی و وابستگی نداره مطمئن تر هست
بنظرم ورزش هم بدنسازی نرو کلاس های هوازی ک توی باشگاه برگزار میشه ثبت نام کن ورزش های هوازی خیلی خیلی سخته ولی برای لاغری عالیه
چقد اضافه وزن داری؟
چند کیلو؟
چنده
از کجا گرفتی
می‌خوام ورزش و ادامه بدم و درکنار باشگاه قرص مصرف کنم
۲۵ کیلو
اره می‌خوام برم چربی سوزی
🥲اره خیلی حس بدیه
مخصوصا برای من م لاغر بودم و بعد زایمان چاق شدم
اشتهام زیاده دلم میخواد کمش کنم
ولی پرخوری عصبی دارم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه