چه عوارضی داشت ؟وزن هم کم کردید ؟میخوام برم باشگاه ۲۵ کیلو کم کنم میخوام درکتارش ی قرص هم بخورم ک اشتهامو از بین ببره و کمک کنه
فقط اگر راضی بودید از کجا تهیه کردید
هرکس تجربه ای درباره بقیه دارو ها و روش ها داشت بهم بگه
پرسش (1405/03/31):
کسی از قرص گلوریا استفاده کرده ؟،📣📣
192
22
2 روز قبل
سوال کننده
0
2 روز قبل
zahra sadat Hoseini
امپول بزن اسپارتینا
0
2 روز قبل
mom(N) 😌😌
من پلاتین خوردم ۱۰کیلو کم کردم
0
2 روز قبل
mom(N) 😌😌
ولی به کسی پیشنهاد نمیکنم بخوره چون میدونم عوارض داره
0
2 روز قبل
mom(N) 😌😌
بار دومم خریدم ولی انگار ارد تو کپسولا بود بی فایده و بی اثر بودن
0
2 روز قبل
ساناز بنام
تو گلوریا مواد مخدر هست
0
2 روز قبل
ساناز بنام
تایمی که نخوری باز چاق میشی
0
2 روز قبل
ساناز بنام
از داروخونه تهیه کردی؟
1
2 روز قبل
آیدا خانوم
هیچ قرصی تاثیر گذار نمیتونه باشه و همشون بدون استثنا عوارض شدید دارن
اب به اندازه مصرف کنید
شیرینی جاتو محدود کنید شیرینی میل به غذا رو بیشتر میکنه زود قند خونو بالامیبره زودم پایین میاد دوباره ادم گشنه میشه
نوشیدنی های شیرین مثل ابمیوه و دلستر و نوشابه کلا حذف کنید
فیبر و سبزیجات رو بالا ببرید
کربوهیدرات رو هم متعادل رو به کم نگه دارید بدون هیچ رژیم خاصی وزن خوبی کم میکنید
باشگاه بتونید برید یا پیاده روی بتونید داشته باشید هم خیلی عالیه
اگرم مقدار ذو نمیتونید کنترل کنید کالری شماری کنید
اب به اندازه مصرف کنید
شیرینی جاتو محدود کنید شیرینی میل به غذا رو بیشتر میکنه زود قند خونو بالامیبره زودم پایین میاد دوباره ادم گشنه میشه
نوشیدنی های شیرین مثل ابمیوه و دلستر و نوشابه کلا حذف کنید
فیبر و سبزیجات رو بالا ببرید
کربوهیدرات رو هم متعادل رو به کم نگه دارید بدون هیچ رژیم خاصی وزن خوبی کم میکنید
باشگاه بتونید برید یا پیاده روی بتونید داشته باشید هم خیلی عالیه
اگرم مقدار ذو نمیتونید کنترل کنید کالری شماری کنید
0
2 روز قبل
آیدا خانوم
من چهار سال انواع قرص و مکمل و دارو از دکترای مختلف گرفتم درنهایت هیچ تاثیری نداشتن
0
2 روز قبل
no name
عزیزم توی گلوریا شیشه یا امفتامین موجود داره احتمال اختلال روانی بی خوابی و حتی دوبینی داره بعد کلا قرص های لاغری فقط یک دوره تاثیر میذارن بعد بدن بهشون عادت میکنه و اگر نخوری اشتهات زیاد میشه چون بدن سعی میکنه اون لاغری سریع رو سریع جبران کنه حتی انزیم و امپول های لاغری هم تاثیر گذارن ولی موقت هست هیچ چیز جای سالم خواری ورزش مداوم و قطع ریزه خواری کمکت نمیکنه ولی درکت میکنم ۲۵ کیلو اضافه وزن زیاده خیلی زمان بر هست امکان داره کم وزن کم کنی ولی قطعا سایز بیشتری کم میکنی بوتاکس معده هم عوارض و سختی داره ولی خیلی خیلی تاثیر گذار هست واقعا ب چشم توی آشناها دیدم حداقل خوبیش اینه ک دکتر برات انجام میده و مثل قرص اسیب جدی ب عصب و معتادی و وابستگی نداره مطمئن تر هست
1
2 روز قبل
no name
بنظرم ورزش هم بدنسازی نرو کلاس های هوازی ک توی باشگاه برگزار میشه ثبت نام کن ورزش های هوازی خیلی خیلی سخته ولی برای لاغری عالیه
0
2 روز قبل
مهنا ا
چقد اضافه وزن داری؟
چند کیلو؟
چند کیلو؟
0
1 روز قبل
سوال کننده
چنده
0
1 روز قبل
سوال کننده
از کجا گرفتی
0
1 روز قبل
سوال کننده
میخوام ورزش و ادامه بدم و درکنار باشگاه قرص مصرف کنم
0
1 روز قبل
سوال کننده
۲۵ کیلو
0
1 روز قبل
سوال کننده
اره میخوام برم چربی سوزی
0
1 روز قبل
سوال کننده
🥲اره خیلی حس بدیه
مخصوصا برای من م لاغر بودم و بعد زایمان چاق شدم
مخصوصا برای من م لاغر بودم و بعد زایمان چاق شدم
0
1 روز قبل
سوال کننده
اشتهام زیاده دلم میخواد کمش کنم
0
1 روز قبل
سوال کننده
ولی پرخوری عصبی دارم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- زمان مناسب شروع قرص لتروزول
- قرص دوران بارداری ومولتی ویتامین
- مصرف قرص ایزوکسوپرین 10
- چن روز بعداز مدروكسي پري ميا؟
- سلام خانوما خواهشا راهنماییم کنین به کمکتون احتیاج دارم
- دون دون شدن نوك سينه
- قرص فولیک اسید قبل از بارداری
- مصرف قرص برای پرولاکتین و تیروئید همزمان
- نحوه خوردن قرص کلومفین
- عرق رازيانه تا چ مدت جواب ميده؟




