Ooma
پرسش (1405/03/31):

خانم دکترپسرم ۷ماهشه بدجوور سرفه میکنه

سلام خانم دکتر و خانمای عزیز
پسرم از پری روز تاحالا سرفه میکنه دیشب سرفه هاش شدیدددشد
تا۴صب گریه کرده
دکتر فقط بهش سفکسیم ۱۰۰ داده روزی ۱بار بدیم بهش
خیلی بدسرفه میکنه خلط داره یکم سرفه هاش
بغیراز سف‌کسیم چی بدم بهش زود ترخوب بشه

سلام نازنینم به روی ماهتون
قطره پلارژین بدهید و سیتریزین هر 12 ساعت یک و نیم سی‌سی بدهبد بهتر نشد مراجعه کنید
سلام ممنونم
خواهش میکنم گل من
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه