Ooma
پرسش (1405/03/31):

خانمایی ک اردبیل زندگی میکنید میشه بیایید؟🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️

سلام وقتتون بخیر،میگم الان اردبیل هوا چطوره؟ما چند روز دیگه میخوایم بیاییم شهرتون لباس چجوری بردارم؟یبار پارسال اومدیم از شانس کلا لباس گرم برداشته بودم رسیدیم اردبیلم برعکسِ همیشه گرم بود🥲البته سرعین میخوایم بریم هوای اونجارو بگید چطوره ممنون میشم😘

سلام سرعینو نمیدونم خوده اردبیل خیلی گرمه
واسه روزا تاب و تیشرت واسه شب بلوز آستین بلند کافیه البته شباهم سردنیس امابعضی وقتابارون میاد
سلام گلم خوبی ای جان زایمان کردی❤️😘😍😍😍😍😍😍😍خدارو شکر خدا برات حفظش کنه😍😍😍😍
اسمشو چی گذاشتی؟😍
زده بود ۲۳ درجه🤔
شب ۱۳ درجه
ممنون عزیزم 💖
خداکنه سرد باشه ما داریم از گرمای تهران فرار میکنیم🥲
سلام عزیزم مرسی اره 🥰🥰😘😘
دختربزرگم اسمش حلمابود اینم گذاشتیم هلسا
نمیدونم اماماخیلی گرممونه😂
خدارو شکر خیلی خوشحالم برات😍❤️
خدایا😍😍خدا برات نگه داره بچهاتو❤️😍
قربونت برم عزیزم خدابچه های توروهم سلامت کنه گلم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه