سلام خانوما خوبید کسایی که سفره انداختن لطفا راهنمایی کنید واسه ۳۰نفر چقدر برنج و چقدر عدس باید بگیرم عدس پلو رو کی درست کنم بهتره یعنی زودتر درست کنم بزارم توظرف غذا بمونه اش رشته واسه ۳۰نفر چقدر حبوبات باید بریزم که آش خوشمزه بشه حلوا مجلسی از بیرون میگیرم و اینکه چطوری سفره رو قشنگ ترش کنم راهنمایی کنید من تا حالا سفره ننداختم
0
2 روز قبل
مریــم بانـــو

برای عدس پلو از این ظرف ها بگیر این پنج خانه ای تو میتونی دوخانه بگیری روی درشو یا زبان سبز بزنی یا مشکی
0
2 روز قبل
مریــم بانـــو

0
2 روز قبل
مریــم بانـــو

0
2 روز قبل
مریــم بانـــو
حلوا 👆
0
2 روز قبل
مریــم بانـــو

0
2 روز قبل
مریــم بانـــو

0
2 روز قبل
مریــم بانـــو
آجیل مشکل گشا👆
0
2 روز قبل
مریــم بانـــو

نون پنیر سبزی
0
2 روز قبل
مریــم بانـــو

شمع تو سفره
0
2 روز قبل
مریــم بانـــو

شله زرد
0
2 روز قبل
مریــم بانـــو

خرما و حلوا این مدلی ام میتونی ترکیب کنی
0
2 روز قبل
مریــم بانـــو

برای میوه هم از این پاکت ها میشه استفاده کرد
0
2 روز قبل
مریــم بانـــو
من کلا خیلی سعی میکنم سفره هام تمیز باشه و هرکس پک خودشو داشته باشه
ولی اگر هزینه اش برات زیاده میتونی همه رو مثلا تو ی کاسه یا دیس بریزی تزیین کنی
ولی اگر هزینه اش برات زیاده میتونی همه رو مثلا تو ی کاسه یا دیس بریزی تزیین کنی
1
2 روز قبل
سوال کننده
خیلی ممنون گلم
0
2 روز قبل
سوال کننده
چقدر خوب و تمیز واقعا آره همین پک کردنش خیلی خوبه
1
2 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
سلام منم اربعین دارم میخوام عدس پلو بدم
نون و پنیر و سبزی
نمک بسته بندی
حلوا
شربت
مشگل گشا
نون و پنیر و سبزی
نمک بسته بندی
حلوا
شربت
مشگل گشا
1
2 روز قبل
رقیه ۲۰۰۰
من هرساله سفره حضرت ابوالفضل دارم بستگی داره چقدر مهمان دعوت کنی اگر مهمون هات کم هستن خوب هرچقدر تجملاتی تر باشه قشنگ تره ولی مهمون من ۲۰۰ به بالاس اینارو میزارم تو سفره سبزی خرما پنیر نون آجیل مشکل کشا میوه آش عدس پلو
0
2 روز قبل
رقیه ۲۰۰۰
حلوا هم میزارم
0
2 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
مال ما هم بالای ۱۰۰ نفر میان واقعا به صرفه نیست مخصوصا که الان ظروف یه بار مصرف خیلی گرون شده هر چی ساده تر بهتره
0
2 روز قبل
رقیه ۲۰۰۰
آره منم ساده تر میگیرم دیگه پک نمیتونم آماده کنم میوه هارو کیسه های زیپی میزارم عدس پلو تو یه ظرف ساده یکبار مصرف..برای آش کاسه استیل برای حلوا توی دیس بزرگ میزارم که هرکسی یکم بریزه توی ظرفش برای پنیر و سبزی هم بشقاب های استیل میزارم...چون نمیتونم تعداد مهمان هارو کم کنم وگرنه بهتر برگزار میکردم
3
2 روز قبل
مریــم بانـــو
ایشون چون گفتن سی نفر من ایده فرستادم
در نهایت هرکس با توجه به بودجه اش کار انجام میده
در نهایت هرکس با توجه به بودجه اش کار انجام میده
0
2 روز قبل
رقیه ۲۰۰۰
قبول باشه عزیزم...برای امام حسین هرچقدر خرج کنی مطمئن باش چند برابرشو بهت میده
0
2 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
ممنون عزیزم شک نکن
1
2 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
بله ایشون چون مهمون هاش کمن راحت میتونه پک بگیره و کارش راحت تر پیش میره شما درست میگین
1
2 روز قبل
رقیه ۲۰۰۰
آره ایده های خوبی فرستادی ❤️
0
2 روز قبل
رقیه ۲۰۰۰
برای حبوبات ۵۰۰ گرم نخود ۵۰۰ گرم لوبیا نصفشو چیتی بگیر.. یک کیلو عدس ریز سبزی آشی ۵ کیلو رشته آشی ۵کیلو پیاز دو کیلو سیر و نعناع و نمک زرد چوبه فلفل به مقدار لازم
کشک یک کیلو
کشک یک کیلو
0
2 روز قبل
رقیه ۲۰۰۰
برای عدس پلو یک کیلو برنج...یک کیلو عدس یک کیلو چرخ کرده...پیاز کیلو..کشمش یک کیلو پودردارچین زنجبیل فلفل سیاه وزعفران ونمک
0
2 روز قبل
مریــم بانـــو
یک کیلو برنج؟
0
2 روز قبل
رقیه ۲۰۰۰
برای ۳۰ نفر خوبه دیگه
0
2 روز قبل
مریــم بانـــو
من برای سی نفر برای عدس پلو
۲۶پیمونه برنج میریزم
یک کیلو عدس
۲۶پیمونه برنج میریزم
یک کیلو عدس
1
2 روز قبل
Nafas
عزیزم هر یک کیلو برنج واسه عدس پلو یا استامبولی واسه ۱۰ نفرمیشه
1
2 روز قبل
مریــم بانـــو
هر یک کیلو برای7نفره
نفری۱۴۰گرم اصولشه
نفری۱۴۰گرم اصولشه
0
2 روز قبل
Nafas
۳ کیلو برنج با یک کیلو عدس اگه گوشت هم میریزی بستگی داره دیگ پرگوشت بخایی یا کم گوشت دیگ یکونیم کیلو هم گوشت
0
2 روز قبل
Nafas
اره عزیزم واسه وقتی ک برنج چلو کش باشه درکنارش خورشت باشه هریک کیلو واسه ۷ نفر
0
2 روز قبل
Nafas
ولی واسه عدس پلو یا استامبولی چون گوشت عدس لوبیا اینااضاف میشه هریک کیلو واسه ۱۰ نفر
0
2 روز قبل
مریــم بانـــو
یاد این نبودم🤐😅
0
2 روز قبل
رقیه ۲۰۰۰
خانومای عزیز یک کیلو برنج کافیه قرار نیست به هرنفر یه بشقاب پر عدس پلو داده بشه که
0
2 روز قبل
مریــم بانـــو
عرف ظرف یکبار مصرف و در نظر باید بگیریم
0
2 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
خوب ظرف یه بار مصرف هم بخواد بریزه خیلی کمه
0
2 روز قبل
رقیه ۲۰۰۰

0
2 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
من الان ۵ نفریم تقریبا روزی ۷ تا پیمونه برنج میزارم اگه بخوام عدسی چیزی بریزم داخلش ۵ پیمونه میریزم
0
2 روز قبل
رقیه ۲۰۰۰
در کنار آش به نظرم عدس پلو کم بزاری بهتره چون خورده نمیشه
0
2 روز قبل
مریــم بانـــو
شاید یکی نخوادبخوره خب میبره با خودش
کلا اونجوری نهایت ی کفگیر برنج میشه ریخت تو ظرف براشون
کلا اونجوری نهایت ی کفگیر برنج میشه ریخت تو ظرف براشون
0
2 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
ما اصلا کسی سر سفره سرو نمیکنه نیریزیم ظرف یه بار مصرف با خودشون میبرن
0
2 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
دیگه نهایت نهایتش بخواد دست پایین بگیره فک کنم باید یه ۲۳ پیمونه برنجی باشه
1
2 روز قبل
مریــم بانـــو
اره مام
0
2 روز قبل
رقیه ۲۰۰۰
نه واسه من همه همونجا میخورن میوه آجیل رو با خودشون میبرن
1
2 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
نه واسه ما هیچی نمیخورن فقط شربتی یا چایی که با کیک فنجونی ازشون پذیرایی میشه میخورن بقیش نایلون دسته دار بهشون میدیم میریزن داخل اون میبرن
0
1 روز قبل
سوال کننده
خانوما سه کیلو برنج اوکیه الان ؟؟؟
0
1 روز قبل
سوال کننده
یه کیلو عدس سه کیلو برنج ؟
0
1 روز قبل
سوال کننده
گوشت چقدر ؟
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
من پیمونه اندازه بلدم ۲۵تا اکیه
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
یک کیلو تا یک کیلو نیم
0
1 روز قبل
سوال کننده
ممنون فقط عدس چند پیمونه ؟
0
1 روز قبل
سوال کننده
لطفا اش رشته ام بگو چقدر بریزم ممنون
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو
یک کیلو کافیه
0
1 روز قبل
مریــم بانـــو

خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



491

