Ooma
پرسش (1405/03/31):

سفره حضرت ابوالفضل دارم راهنمایی کنید چیا بگیرم

سلام خانوما خوبید کسایی که سفره انداختن لطفا راهنمایی کنید واسه ۳۰نفر چقدر برنج و چقدر عدس باید بگیرم عدس پلو رو کی درست کنم بهتره یعنی زودتر درست کنم بزارم توظرف غذا بمونه اش رشته واسه ۳۰نفر چقدر حبوبات باید بریزم که آش خوشمزه بشه حلوا مجلسی از بیرون میگیرم و اینکه چطوری سفره رو قشنگ ترش کنم راهنمایی کنید من تا حالا سفره ننداختم

برای عدس پلو از این ظرف ها بگیر این پنج خانه ای تو میتونی دوخانه بگیری روی درشو یا زبان سبز بزنی یا مشکی
برای عدس پلو از این ظرف ها بگیر این پنج خانه ای تو میتونی دوخانه بگیری روی درشو یا زبان سبز بزنی یا مشکی
سفره حضرت ابوالفضل دارم راهنمایی کنید چیا بگیرم
سفره حضرت ابوالفضل دارم راهنمایی کنید چیا بگیرم
حلوا 👆
سفره حضرت ابوالفضل دارم راهنمایی کنید چیا بگیرم
سفره حضرت ابوالفضل دارم راهنمایی کنید چیا بگیرم
آجیل مشکل گشا👆
نون پنیر سبزی
نون پنیر سبزی
شمع تو سفره
شمع تو سفره
شله زرد
شله زرد
خرما و حلوا این مدلی ام میتونی ترکیب کنی
خرما و حلوا این مدلی ام میتونی ترکیب کنی
برای میوه هم از این پاکت ها میشه استفاده کرد
برای میوه هم از این پاکت ها میشه استفاده کرد
من کلا خیلی سعی میکنم سفره هام تمیز باشه و هرکس پک خودشو داشته باشه
ولی اگر هزینه اش برات زیاده میتونی همه رو مثلا تو ی کاسه یا دیس بریزی تزیین کنی
خیلی ممنون گلم
چقدر خوب و تمیز واقعا آره همین پک کردنش خیلی خوبه
سلام منم اربعین دارم میخوام عدس پلو بدم
نون و پنیر و سبزی
نمک بسته بندی
حلوا
شربت
مشگل گشا
من هرساله سفره حضرت ابوالفضل دارم بستگی داره چقدر مهمان دعوت کنی اگر مهمون هات کم هستن خوب هرچقدر تجملاتی تر باشه قشنگ تره ولی مهمون من ۲۰۰ به بالاس اینارو میزارم تو سفره سبزی خرما پنیر نون آجیل مشکل کشا میوه آش عدس پلو
حلوا هم میزارم
مال ما هم بالای ۱۰۰ نفر میان واقعا به صرفه نیست مخصوصا که الان ظروف یه بار مصرف خیلی گرون شده هر چی ساده تر بهتره
آره منم ساده تر میگیرم دیگه پک نمیتونم آماده کنم میوه هارو کیسه های زیپی میزارم عدس پلو تو یه ظرف ساده یکبار مصرف..برای آش کاسه استیل برای حلوا توی دیس بزرگ میزارم که هرکسی یکم بریزه توی ظرفش‌ برای پنیر و سبزی هم بشقاب های استیل میزارم...چون نمیتونم تعداد مهمان هارو کم کنم وگرنه بهتر برگزار میکردم
ایشون چون گفتن سی نفر من ایده فرستادم
در نهایت هرکس با توجه به بودجه اش کار انجام میده
قبول باشه عزیزم...برای امام حسین هرچقدر خرج کنی مطمئن باش چند برابرشو بهت میده
ممنون عزیزم شک نکن
بله ایشون چون مهمون هاش کمن راحت میتونه پک بگیره و کارش راحت تر پیش میره شما درست میگین
آره ایده های خوبی فرستادی ❤️
برای حبوبات ۵۰۰ گرم نخود ۵۰۰ گرم لوبیا نصفشو چیتی بگیر.. یک کیلو عدس ریز سبزی آشی ۵ کیلو رشته آشی ۵کیلو پیاز دو کیلو سیر و نعناع و نمک زرد چوبه فلفل به مقدار لازم
کشک یک کیلو
برای عدس پلو یک کیلو برنج...یک کیلو عدس یک کیلو چرخ کرده...پیاز کیلو..کشمش یک کیلو پودردارچین زنجبیل فلفل سیاه وزعفران ونمک
یک کیلو برنج؟
برای ۳۰ نفر خوبه دیگه
من برای سی نفر برای عدس پلو
۲۶پیمونه برنج میریزم
یک کیلو عدس
عزیزم هر یک کیلو برنج واسه عدس پلو یا استامبولی واسه ۱۰ نفرمیشه
هر یک کیلو برای7نفره
نفری۱۴۰گرم اصولشه
۳ کیلو برنج با یک کیلو عدس اگه گوشت هم میریزی بستگی داره دیگ پرگوشت بخایی یا کم گوشت دیگ یکونیم کیلو هم گوشت
اره عزیزم واسه وقتی ک برنج چلو کش باشه درکنارش خورشت باشه هریک کیلو واسه ۷ نفر
ولی واسه عدس پلو یا استامبولی چون گوشت عدس لوبیا اینااضاف میشه هریک کیلو واسه ۱۰ نفر
یاد این نبودم🤐😅
خانومای عزیز یک کیلو برنج کافیه قرار نیست به هرنفر یه بشقاب پر عدس پلو داده بشه که
عرف ظرف یکبار مصرف و در نظر باید بگیریم
خوب ظرف یه بار مصرف هم بخواد بریزه خیلی کمه
سفره حضرت ابوالفضل دارم راهنمایی کنید چیا بگیرم
من الان ۵ نفریم تقریبا روزی ۷ تا پیمونه برنج میزارم اگه بخوام عدسی چیزی بریزم داخلش ۵ پیمونه میریزم
در کنار آش به نظرم عدس پلو کم بزاری بهتره چون خورده نمیشه
شاید یکی نخوادبخوره خب می‌بره با خودش
کلا اونجوری نهایت ی کفگیر برنج میشه ریخت تو ظرف براشون
ما اصلا کسی سر سفره سرو نمیکنه نیریزیم ظرف یه بار مصرف با خودشون میبرن
دیگه نهایت نهایتش بخواد دست پایین بگیره فک کنم باید یه ۲۳ پیمونه برنجی باشه
اره مام
نه واسه من همه همونجا میخورن میوه آجیل رو با خودشون میبرن
نه واسه ما هیچی نمیخورن فقط شربتی یا چایی که با کیک فنجونی ازشون پذیرایی میشه میخورن بقیش نایلون دسته دار بهشون میدیم میریزن داخل اون میبرن
خانوما سه کیلو برنج اوکیه الان ؟؟؟
یه کیلو عدس سه کیلو برنج ؟
گوشت چقدر ؟
من پیمونه اندازه بلدم ۲۵تا اکیه
یک کیلو تا یک کیلو نیم
ممنون فقط عدس چند پیمونه ؟
لطفا اش رشته ام بگو چقدر بریزم ممنون
یک کیلو کافیه
سفره حضرت ابوالفضل دارم راهنمایی کنید چیا بگیرم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه