Ooma
پرسش (1405/03/31):

شیر مادر و خوردن قرص

سلام عزیزم
ببخشید من شیر خودمو به دخترم میدم
می تونم قرص فلوسکتین ۲۰ بخورم؟؟؟؟

یه سوال دیگه اینه دخترم زیر بغلش وقتی عرق میکنه بو میده؟؟؟
مشکلی داره؟؟؟

سلام نازنینم به روی ماهتون
مامان گل مصرف این دارو در طی دوران شیردهی با احتیاط فراوان و فقط در صورتی که گزینه ایمنی دیگری نباشد با دوز امن قابل مصرف است حتماً به روانپزشک مراجعه کنید اگر می‌توانند گزینه ایمن‌تری بدهند
درمورد سوال بعدی از همان اول کاملا بو دارد؟
یه روز بعد از حموم یه بوی تقریبا بدی میده
جانم منظورم این است که به محض تعریق کلا خود عرق بوی نامطبوع دارد یا وقتی می‌ماند؟
وقتی می مونه
جانم چکاپ یکسالگی انجام شده ؟
بله مشکلی نداشته فقط کم خونی
جانم یک سوال دیگر هم بپرسم در طی روز چند بار لباس را تعویض می‌کنید؟
در اون حد نیست فقط وقتی خودم دست میکشم زیر بغلش حسش میکنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه