سلام افسرده عالمم سه روز پیش 14 تا تخمک بالغ داشتم که هیچ کدوم جنین نشدن ابن سینا دلم میخاد دیگ پامم نزارم اونجا
0
3 روز قبل
مامان الی ..
خب کیفیت اسپرم همسرتون چطوره ؟؟
برید با جنین شناس مرکز صحبت کنید شاید تخمکا کیفیت انچنانی نداشتن و قابل تزریق نبودن
برید با جنین شناس مرکز صحبت کنید شاید تخمکا کیفیت انچنانی نداشتن و قابل تزریق نبودن
1
3 روز قبل
سوال کننده
اسپرم افتضاح
0
3 روز قبل
سوال کننده
نمیدونم دلم نمیخاد دیگ کاری کنم حوصله هیچ کاری ندارم
0
3 روز قبل
عاطفه خانوم
سلام عزیزم
منم تجربه ی شما رو داشتم
اول باید مشکل همسر درمان میشد بعد پانکچر میکردید
ولی یه نفر رو بهتون معرفی میکنم
گوگل هم بزنی اسمش میاد آقای عالمشاه توی خوزستان خیلی معروفه . آنلاین هم کار میکنه هزینه زیادی هم نداره واستون. بهش پیام بدید و شرایطتون رو توصیح بدید همسرتون رو درمان میکنن
بهت قول میدم نتیجه میگیری
منم تجربه ی شما رو داشتم
اول باید مشکل همسر درمان میشد بعد پانکچر میکردید
ولی یه نفر رو بهتون معرفی میکنم
گوگل هم بزنی اسمش میاد آقای عالمشاه توی خوزستان خیلی معروفه . آنلاین هم کار میکنه هزینه زیادی هم نداره واستون. بهش پیام بدید و شرایطتون رو توصیح بدید همسرتون رو درمان میکنن
بهت قول میدم نتیجه میگیری
0
3 روز قبل
عاطفه خانوم
+989162824509
0
3 روز قبل
شهبانو mmm
حتما صحبت کن ببینم دلیلش چی بوده
0
3 روز قبل
شهبانو mmm
شما خودتون درمان شدین پیششون
برا یکی از دوستام میخام چندساله ازدواج کرده بچه نداره
برا یکی از دوستام میخام چندساله ازدواج کرده بچه نداره
0
3 روز قبل
شهبانو mmm
میگه خودش مشکل نداره از شوهرشه
0
3 روز قبل
مهسا سادات
عزیزم منم مثل تو شهریور انجام دادن ۵تا هیچ کدوم جنین نشدن دیگه بیخیال شدم و دیگه نرفتم موسسه اصلا دیگه حوصله هیچ کار ندارم
0
2 روز قبل
سوال کننده
برا من 13 تا بوذ ولی خاب اسپرم درمان نشپه بود قبلش
0
2 روز قبل
شهبانو mmm
منم چندسال پیش تخمک کشی کردم البته داروهامو منشی دکتره اشتباه گفته بود 7تاتخمک داشتم سه تا جنین تشکیل شد که اصلا ارزش تعیین جنسیت نداشت بخاطر ضعف اسپرم😐
0
2 روز قبل
آیناز 🍓 z
عزیزم به خاطر مرکز ی که میری نیست (منظورم قسمت ازمایشگاه هست نه تشخیص دکتر )
مشکل شما کیفیت و احتمالا مورفولوژی پایین همسرت هست
منم سال ۹۷ همین مشکل برام پیش اومد
ما یک ماه قبلش ازمایش داده بود مورفولوژی پایین بود ولی صفر نبود روز نمونه گیری مورفولوژی شده بود زیر ۱ درصد و هیچ کدوم از تخمک ها م جنین نشد
مشکل شما کیفیت و احتمالا مورفولوژی پایین همسرت هست
منم سال ۹۷ همین مشکل برام پیش اومد
ما یک ماه قبلش ازمایش داده بود مورفولوژی پایین بود ولی صفر نبود روز نمونه گیری مورفولوژی شده بود زیر ۱ درصد و هیچ کدوم از تخمک ها م جنین نشد
0
2 روز قبل
سوال کننده
من به خاط این شد که شوهرم اصلا مکمل مصرف نکرد تا دکتر بهش مکمل داد نوبت پانکچرم بود بنظرم تاثیری نداشت روش
0
2 روز قبل
سوال کننده
دقیقا ماهم مورفوژی مشکل داره چی کنم بنظرت
0
1 روز قبل
مامان یقین
سه ماهه نیازه تا مکمل تاثیر داشته باشه
0
1 روز قبل
سوال کننده
اره دقیقا
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



276

