Ooma
پرسش (1405/03/30):

دل نوشته برای آوین جوونم 😍😍 تا دل نوشته م تموشه شایدچن دیقه ازتولدت ردبشه😍😍

آوین جووونم شیشه عمرم تولدت مبارک آغازسال جدید از زندگی قشنگت مبارکمون باشه من هنوزم نمیتونم بهت بگم ۶ساله چون حتی ثانیه ش روهم قبول نمیکنم نمیتونم قبول کنم چون از نگاه من تو هنوز یه کودک پنج سال و۱۱ماه و۲۹روز و۲۳ساعت و۴۵دقیقه هستی چون حتی یه ثانیه ش روهم نمیتونم بیشتر حساب کنم تو دخمل ۳۰/۳/۹۹ ساعت ۱۵و۲۰دقیقه هستی برام چون از این ساعت به بعد تو میشی مخمل ۶ساله ی من 😍😍🥺🥺 نمیتونم تحمل کنم یکی حتی یه ساعت زودتر از تاریخ ولحظه ورودت به این دنیا بزرگتر خطابت کنه حتی من روز تولدت رو تو اما دو روز بعد تر زدم که خواستم جوری بشه که تو متولدین اومایی دقیقا روز تولدت خودت اسمت وارد متولدین اومایی باشه میدونم از نظر بقیه این حرفا وحسام مضحک وخنده دارِ ولی نمیتونم با این حسم کنار بیام 🥺🥺نمیدونم این حس چرا وچطور تو وجوودم هر لحظه شدت میگیره هرلحظه بیشتراز یه لحظه قبل تووجوودم جامیگیری یه حس توصیف نشدنی دارم بهت قطعا که این حس رو برا داداشی متین هم دارم متین رفیق دوران نوجونیم وجووونیم بود وهست حس یه دوستی دارم به داداشی چون جدای از حس مامان و فرزندی حس رفیق خیلی صمیمی دارم به دادشی چون من با داداشی بزرگ شدم نوجوونی وجوونی رو با داداشی پیداکردم دورش بگردم من 😘🥺ولی حسی که به تو دارم حس واقعی مادرشدن هست چون حس واقعی مادرشدن رو باتو پیداکردم توبچه ای بودی که من اول از این که نمیتونستم فکرشو کنم که یکی بیاد تو جمعمون یه وقت از دوست داشتن داداشی کم شه نمیتونستم تحمل کنم کسی دیگه جز متین داداشی بیاد توقلبم فکرشم چشامو پر اشک میکرد ودومش منوبابابخاطر شرایط خودم آوین جووونم شیشه عمرم تولدت مبارک من هنوزم نمیتونم بهت بگم ۶ساله چون حتی ثانیه ش روهم قبول نمیکنم نمیتونم قبول کنم چون از نگاه من تو هنوز یه کودک پنج سال و۱۱ماه و۲۹روز و۲۳ساعت و۴۵دقیقه هستی چون حتی یه ثانیه ش روهم نمیتونم بیشتر حساب کنم تو دخمل ۳۰/۳/۹۹ ساعت ۱۵و۲۰دقیقه هستی برام چون از این ساعت به بعد تو میشی مخمل ۶ساله ی من 😍😍🥺🥺نمیدونم این حس چرا وچطور تو وجوودم هر لحظه شدت میگیره هرلحظه بیشتراز یه لحظه قبل تووجوودم جامیگیری یه حس توصیف نشدنی دارم بهت قطعا که این حس رو برا داداشی متین هم دارم متین رفیق دوران نوجونیم وجووونیم بود وهست حس یه دوستی دارم به داداشی چون جدای از حس مامان و فرزندی حس رفیق خیلی صمیمی دارم به دادشی چون من با داداشی بزرگ شدم نوجوونی وجوونی رو با داداشی پیداکردم دورش بگردم من 😘🥺ولی حسی که به تو دارم حس واقعی مادرشدن هست چون حس واقعی مادرشدن رو باتو پیداکردم توبچه ای بودی که من اول از این که نمیتونستم فکرشو کنم که یکی بیاد تو جمعمون یه وقت از دوست داشتن داداشی کم شه نمیتونستم تحمل کنم کسی جز متین داداشی بیاد توقلبم فکرشم چشامو پر اشک میکرد ودومش منوبابابخاطر شرایطِ خودم اصلا قرار نبود جز داداشی عضو جدیدی وارد زندگیمون کنیم توفقط وفقط وفقط به اسرار وخواهش های داداشی که من تنهام و مثه بقیه ابجی داداش ندارم براگریه هاش از تنهاییش قبول کردیم که نی نی جدید بیاد توزندگیمون از وقتی که اوردنت گذاشتنت روصورتم اشکام بی اختیار یکهوبدون هیچ مقدمه ای سرازیرشد آوینم توشدی دنیام تموم زندگیم شدی اصلا هرلحظه از زندگیم با وجودتو یه جور دیگه ستاصلا قرار نبود جز داداشی عضو جدیدی وارد زندگیمون کنیم توفقط وفقط وفقط به اصرار وخواهش های داداشی که من تنهام و مثه بقیه ابجی داداش ندارم براگریه هاش از تنهاییش بعد از ۱۱سال قبول کردیم که نی نی جدید بیاد توزندگیمون وبا داداشی ۱۲سال اختلاف داری و الان شدی پشت وپناه داداشیت🥺🥺😍😍❤️❤️ ازلحظه ای که دنیا اومدی و وقتی که اووردنت گذاشتنت روصورتم اشکام بی اختیار یکهوبدون هیچ مقدمه ای سرازیرشد مثه الان که همینجور بی اختیار اشکام میریزه آوین م توشدی دنیام تموم زندگیم شدی اصلا هرلحظه از زندگیم با وجودتو یه معنی دیگه داره 🥺❤️ زیبایی وقشنگی خلقت خدابرای منی
نمیدونم چرا ولی خیلی دلم خواست این حسم رو یه جا به اشتراک بزارم این روهم میدوونم اصلا نویسنده ی خوبی نیستم وحرفام وجملاتم پراز اشکال وخطاهست ولی خیلیی یهویی دلم خواست این حس امروزمو بنویسم
آوین جونم تو شیشه عمرمی متین هم نبض زندگیمه
الهی خوشبختی لحظه لحظه تو مسیر زندگتون باشه 😘😘😘😘🥺🥺🥺
خدا به بزرگی خودت قسم هرکی که آرزوی داشتن فرزند تو زندگیش داره رو به زندگیشون هدیه کن🙏🙏🙏🙏🙏🙏 یه هفته ست که نزدیک به تاریخ تولدت میشم هر لحظه او لحظه اون موقع که پرستار داشت میبردت که تمیزت کنه اون لحظه که ازجلو صورتم رد شدی وچشای قشنگت باز بود و من زدم زیرگریه میاد جلو فکرم وبعد اووردت گذاشت رو صورتم گرمای صورتت و لمس تنت چه حسی داشتم 🥺🥺🥺🥺 از فکرم رد نمیشی 🫂❤️🫂😍😘

ای جانم تولدش مبارک قندعسل❤️😘😍
تولدش مبارک باشه انشالله تولد 120سالگیشو جشن بگیری 😍😍😍😍😍
تولدش مبارک الهی تولد ۱۲۰ سالگیشو جشن بگیره در حالی که به همه آرزوهای قشنگش رسیده باشه🍃🌺🍃
فدات بانووجووون😘😘
رویاجون قربونت عزیزم الهی این حس قشنگ قسمت گل پسری😘
قربون مهربونیت😘
فک کنم من زیادی دیووونه م 🥺🥺😬ولی نمیتونم خودمو تغییر بدم🙈
اصلا این دختر یه حال وهوایی درونم به وجود اوورده
نمیدوونم کسی مثه من تا این حد افراطیه یا که من اینجورم😅خنده ی همراه بغضم🥺
«تولدت مبارک دختر قشنگ 💕
امیدوارم روزی برسه که همه‌ ی بچه ها آزادتر، خوشحال‌تر و نزدیک‌تر به آرزوهاشون زندگی کنن، برات بهترین‌ها رو می‌خوام ❤️
تولدش مباررررررک باشه😍😍😍
مامانیش چ احساساتی دَر وَکَرده از خود🥲🥲🥲😍😍
امیدوارم کنارهم همیشع همینجور شاد بمونید
تولد آوین جون مبارک 😍😍😘😘😘❤️❤️❤️🌺🌺🌺🥰🥰🥰🍭🍭🌱🌱🎂🎂🎂🍬🍬🍩🍩🍪🍪🍹🍹🎈🎈🎉🎉🎊🎊
فری یادم اومد من پاییز پارسال متن برا تولد دخترا نوشته بودم
اما چون یهو زمستون گند از راه رسید کلا فراموش کرده بودم
الان تاپیکتو خوندم یادم اومد
تولد گل دخترت مبارک
دخترت خیلی خوشبخته که همچین مادر بااحساسی داره😘🌹
تولد گل دختر قشنگت مبارک باشه😍😍😘
چ احساسی نوشتی
انشاالله هرکی آرزوی دختر داره خدابهش بده خیلی خیلی حس شیرین و خوبیه😍😍
آخی😍تولد گل دخترت مبارک
الهی خوشبختیش رو ببینی❤️❤️❤️😍😍💐💐 از طرف ما ببوسش😘😘
چقد احساسی🥺😍
تولدش مبارک باشه ایشالله جشن موفقیت هاشون بگیری❤️
فرزانه جون تولد آوین جون مبارک
ای جااااانم تولد گل دخترت مبارک عزیزم 😍😍😍😍😍😍😍😍👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🥂🥂
فری با احساس و دوست داشتنی‌ من😍😍😘😘
تولدش مبارک انشالله موفقیتاشو ببینی عزیزم
نترس منم مثل توام واسه ارکیده😂😂😂😂😂
به به چ دلنوشته قشنگی خدا برای هم حفظتون کنه تولدش مبارک موفقیتهاشو ببینی 👏👏👏👏🩷
عزیزم مبارک باشه تولدت عشق کوچولوت 💖
تولد گل دخترتون مبارک 🥳🥳😍❤️🎂🎂 ایشالا شاهد موفقیتاش و خوشبختیش باشین 🙏🙏🥳🥳🥳
تولدش مبارک آرزوهاش زندگی کنه😍
تولد اوین قشنگم مبارک فرزانه جان
خانوم کوچولوی قشنگت خیلی زودتر از اونی که فکرش رو بکنی بزرگ می شه
اما همیشه فرشته کوچولوی تو باقی می مونه حتی وقتی به یه بانوی باوقار تبدیل شده باشه
تولدش مبارک خوشبختیشو ببینی گلم😍🌹
قربونت برم فرح جون الهی کل پسری ااا هرلحظه خوشحال وشاد باشن بهترینها تومسیر زندگیشون😘
فداتشم آزاده جووونمم😘😘
اصلا بخدا هرلحظه هرلحظه از ثانیه ثانیه بزرگ شدنش دلم میگیره حس میکنم اونجور که باید از بچگیش نوزادیش لذت نبردم دوست دارم برمیگشتم به ۶سال قبل دقیقا همون لحظات رو از نو تجربه کنم
باورت میشه تنظیمات اومارو تغییر دادم که درست روزتولدش بره قسمت متولدین اوما🥺🥺برام سنگینه یه دیقه م بیشتر به سنش اضافه شه
قربونت برم‌ پگاه جونی😘🌹
قربونت برم لیلا جونم 😘
همچنین خودت خوشبختی گل دخملی رو ببینی🤩🙏
عزیززمی 😍😍
فداتبشم همچنین برا دُردونه خودت رو🌹🌹
کلی توگوشیم قسمت یادداشتا نوشتم مثه دیوونه ها دیشب تاصبح تداعی لحظه لحظه ۶سال قبل این لحظات رو نوشتم براخودم وبغض کرده بودم🥺🥺🥺
پاییزو زمستون بی رحم فراموش نشدنی تاریخمون😭
قربونت برم عزیزم😘😘🌹❤️
همه همه همه مامانا لحظه لحظه این حس ارو دارن وتکرار کردن اما مثه من دیه دیوونه افراطی نیستن انگار😬🙈
فداتبشم شیدا جووون ننه السا جووون یاقوت خونه ودوتا زمرد ایهان وایسان قشنگم😘😘
عزیزمی ندا جون
قربونت برم 🌹🌹😘😘
فداااتتت فاطی جونن قربونت برم من😘😘😘🫂🫂
به بزرگی خودش ان شالله که به زودی زود در ناباورانه ترین لحظات غافلگیربشی جفت دوقلو دخمل وپسر وارد زندگیت شه🙏🙏🙏دوتا دخمل دوتا پسر چهارتا نی نی انقد دورت شلوغ کنن که وقت سرخاروندن نداشته باشی🤩🤩🤩🤩
فدات فاطی جووونم همچنین موفقیتا وخوشبختی لحظه لحظه آنی جووونمو ببینی😘😘
😅😅🤝🤝🤝
فداتبشم سیماجونم ممنون همچنین موفقیتاوشکوفایی لحظه لحظه نیکو جون رو ببینی😘🤩
قربونت عزیزم😘
خداحفظ کنه سه تا دُردونه ناز خودتو😘❤️
عزیزم قربون مهربونی ودعای قشنگت 😘😘
فداتم مهساجونم
ممنونم از دعای
قشنگت
چه دعای قشنگی 😘😘😘
همچنین دسته گلا خودت آرزوها قشنگشون رو زندگی کنن 😘😘😘🙏🙏
فدای تو بشم نگارجوووونممم😘😘😘
وااااققققعععععاااا ووواااااققققعععاااا وااققععاااا اخه هی بهشون میگم هم برا متین هم بر آوین میگم مگه همین چن روز قبل نبود که شما دنیا اومدین
اصلا بزرگشدنشون عینِ یه چشم به هم زدنه 🥺🥺🥺🥺
خییللی زود گذشت خیییییلللللییی خیییللییی🥺🥺🥺🥺
آی قربونت برم که🥺🥺🥺
وای تصورشم اشکی میکنه چشامو🥺🥺
پسرم ۴۵ روز دیه میشه ۱۸سااااااااااالللششش ووواااآیییی وایی🥺🥺🥺🥺
کِی اخه کِی گذشت این روزا که بزرگ شد وقد کشید 🥺🥺🥺هم ذوق وهم بغض داره برام
دوست جونای عزیزممنون از تک تکتون ممنون از حرفا وارزوها و دعاهای قشنگی که برا بچه هام داشتین
الهی که سالیان سال دسته گلاتون زیرسایه تون قد بکشن وخوشبختی وموفقیتاشونو ببینیدو کییف کنین ععششق کنین از لحظه لحظه شون🙏🙏🙏🙏🙏🙏😘😘😘
انقدی که خانوووم وبزرگ شده هفته قبل چکاب داشت وقت آزمایش خون صداش درنیومد
امروز هم طلسم سوراخ کردن گوشاش بعد پنج بار عملیات نافرجام شکست وبا موفقیت وبدون گریه و اذیتی دخملم خانومانه رفتیم کلینیک خیلی خانووم نشست و گوشاشم سوراخ کرد
دخملم بزرگ شدمستقل شده یه قدم دور ترازمن 🥺🥺🥺
😍مبارک
اخر با چه روشی سوراخ کردی😁
الهی خیرشونو ببینی😍♥️
فداتبشم نگارجونم اتفاقا اون روز که گفتی برا پیرسینگ کلیپاشو تواینستا برا آوین میذاشتم گفتم دوست داری با تفنگی یا ازاینا چن تارو نگاه کرد یکی دوتا نی نی تو کلیپ زدن زیرگریه همون برا آوین خانووم شد بهونه میگفت اون سیم درازا توگوش نی نی بیچاره کردن نی نی گناه داره واین چیزا نه نه بریم با اون تفنگه خانووم دکتر اونو میخوام😅😅
اتفاقا اونجا هر دوتارو انجام میدادن امروز یه خانوووم بزرگم داشت با پیرسینگ سوراخ میکرد آوین خانووم واستاد تماشا کردن 😅😅😅 خودش تفنگی رو انتخاب کرد ولی همون حین بی حسی زدن نشسته بود دستگاه رو اوورد داشت با دستگاه میزان میکرد که علامت بزاره باز دستگاه رو برداشت رفت گوشواره رو برداره آوین با ترس گفت نه بیا بریم همون یکی پیرسینگ باز من ورای شو زدم و دکترِ زود حرف زود ویه پسر بچه م اونجا بودشروع کردحرف زدن حواسشو پرت کرد دکتره زود یکیو زد هیچی درد نداشت دیه ترسش ریخت برا اون یکیم خیالش نبود 😅😅
فداتشم همچنین دسته گلا خودت😘
مبارکش باشه عزیزم 😘😘
ای جونم مبارکاباشه باشه انشاله که بچه هاتون عاقبت بخیربشن زیر سایه پدرومادر 💐😍🥰
مبارررکه😍😍
قربونت عزیزم ممنون ازت😘
فداتشم لیلا گلی جونم🤩😘🫂
فداتم😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه