Ooma
پرسش (1405/03/30):

درد کمر و درد بالای باسن درمانش چیه؟

دکتر سلام. من از وقتی که سزارین کردم، کمردرد مزمن داشتم. اما از امروز، یک دفعه و بدون دلیل خاصی، یک درد خیلی شدید دقیقاً در ناحیه بالای باسن سمت چپم شروع شد که به پام هم می‌زنه. جوری درد می‌کنه که به سختی می‌تونم پامو تکون بدم و اصلاً نمی‌تونم بشینم. فقط وقتی دراز می‌کشم یکم بهتره
کیست تخمدان دارم و تقریبا 3ماهی میشه پریودم نامنظم شده

این علائم می‌تونه مربوط به دیسک کمر یا سیاتیک باشه؟ یا ممکنه از اون بلوک بی‌حسی که موقع سزارین به کمرم زدن باشه؟

سیاتیکه
عزیرم رگ سیاتیکته
سلام نازنینم به روی ماهتون
ارتباطی با بی حسی سزارین ندارد از نظر مشکلات ستون فقرات و سیاتیک باید چک شوید به متخصص مغز و اعصاب مراجعه کنید جانم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه