دکتر سلام. من از وقتی که سزارین کردم، کمردرد مزمن داشتم. اما از امروز، یک دفعه و بدون دلیل خاصی، یک درد خیلی شدید دقیقاً در ناحیه بالای باسن سمت چپم شروع شد که به پام هم میزنه. جوری درد میکنه که به سختی میتونم پامو تکون بدم و اصلاً نمیتونم بشینم. فقط وقتی دراز میکشم یکم بهتره
کیست تخمدان دارم و تقریبا 3ماهی میشه پریودم نامنظم شده
این علائم میتونه مربوط به دیسک کمر یا سیاتیک باشه؟ یا ممکنه از اون بلوک بیحسی که موقع سزارین به کمرم زدن باشه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



120
4 روز قبل




