Ooma
پرسش (1405/03/29):

ای وی اف وبارداری واقدام

سلام بچه ها خسته شدم ازهمچی من ازدوتج اولم بچه دارنشدم جداشدیم ازدواج دومم هم همینطور چندسال بچه دارنمیشیم شوهرم یک دختر داره من باهاش خوبم ولی هی کخ میریزه به باباش هی پیام میده فلانی اینکارو کرد نمیدونم من راضی نیستم شما بچه داربشین دارو نخورین الکی پول خرج نکن الکی خلاصه مارو خیلی دعوا میندازه برای ای وی اف دارم دارو میخورم پروسه های اولش خیلی ناامیدم حرف بچه درست باشه خدا بهش نگاه کنه وبچه نده بهمون من خستم خیلی دلم میخاد حداقل یک بچه داشته باشم اززندگی اولم خیری ندیدم حداقل این بشه من کاری به کارش ندارم ولی دوسم نداره اصلا این جور فک میکنن نامادری بده بخدا من اینجوری نیستم

سلام اهمیت نده به حرفاش و پروسه درمانتو ادامه بده حق مسلمه برای تو ک مادر بشی
میترسم خواهر
خدا به حرفاش نگاه کنه
چند سالشه ؟
۱۲
شما حق داری که بچه داشته باشی اما باید ببینی علت اینکه دختر همسرتون نمیخواد که شما بچه دار شین چیه
حسودی
حسودی به بچه ای که نیومده ؟
ازمنم بدش میاد میترسه بچع دار بشیم باباش دیگه محلش نده
مثل هوو بشه براش
چرا از شما بدش میاد
ازاولم دوست نداشت باباش ازدواج کنه
من اگع میدونستم عمرا ازدواج میکردم حتی تنهاییم باهاش صحبت کردم چیزی نگف
واقعا این مسئله رو قبل از بچه دار شدن با مشاوره حل کنید.
چون هم اون دختر ضربه میبینه هم شما نمیتونی مادر خوبی براش باشی‌.
سلام شما کار خودتو بکن عزیزم دقیقا من این حسو دارم که اگه شما بچه دار بشی فکر میکنه پدرش مهرش کم میشه ولی شما بهش محبت کن در هر صورت حتی اگه بچه دار شدی براش کادو بخر یا باهاش مثل یه رفیق باش
اگر بخواد رفیق باشه الان میتونه. نه بعدا
چون ایشون و همسرشون فعلا مسئولیت این دختر خانوم گردنشون هست تا بچه ای که به دنیا نیومده.
الان این دختر توی سن حساسی هست و نیاز به مراقبت و حمایت بیشتری داره.
من بنظرم شما باید رفتارت باهاش بهتر باشه.
ما یه ضرب المثل داریم میگه دل بنده محبته.
اگر محبت ببینه قطعا از شما بدش نمیاد.
به دعای گربه سیاه بارون نمیاد
بعدش هم قربون خدا برم اونقدرا هم بی انصاف نیس که با دعای یه دختر بچه که میترسه محبت پدرش با یه بچه دیگه نسبت بهش کم بشه ارزوی مادرش ن به دلت بزاره
شدن*
بخدا من خیلی باهاش بامحبتم کادومیخرم هرچی بخاد درست میکنم خوش رفتارم حنی همسرم بهم میگه خیلی صبرداری هرکی بود نمیساخت باهاش ولی دیکه نمیدونم چیکارکنم
فعلا که همینجوره خواهر
قدرنمیدونه این ادم حس میکنم هرچقدر محبت ببینه باز تاثیری تورفتارش نداره احتمالابرداشتش اینه پدرش روازش گرفتی
دقیقا
بارها به جاریم گفته
باباموازم گرفته
بچه ۱۲ ساله چطوری میفهمه قرص میخورین یا هر چیزی؟
دوستان شما واقعا دارید در مورد یه بچه صحبت می‌کنید ؟
اگر یه وقت بچه خودتون هم بود همین نظرات رو داشتین ؟

این خانوم حق دارن که بچه داشته باشند. امیدوارم به زودی این اتفاق بیفته.
اما این مسئله با چهارتا جلسه مشاوره نوجوان ممکنه حل بشه.
این بچه احتمالا محبت کلامی از پدر نمیبینه. روانش ملتهبه.
خب بگید وقتی بفهمه جایگاهش در خانواده محفوظه چرا باید بره به بقیه این صحبت ها رو بکنه؟!
من بعید میدونم بچه به این سن بدذات و بدطینت باشه.
کسی که مادر رو در کنار خودش نداره از نظر روحی خیلی شکننده ست. خیلی طبیعیه که بترسه محبت پدرش رو از دست بده؛
از جهتی ممکنه تو این جامعه هزاران آسیب ببینه توسط آدم های ناباب.
شما باید با پدرش صحبت کنید که این اطمینان رو به بچه اش بده. شاید چند ماه طول بکشه این پروسه.
حداقل برای آرامش خودتون این کارو بکنید.
مطمئن باشید هر قدمی برای این بچه بردارید خیرش درآینده سر راه بچه خودتون میاد.

دختر همسرتون با شما و پدرش زندگی میکنه ؟ یا جایی دیگس؟
نه باخودمون
من ازخدا ترس دارم که باهاش بدرفتاری کنم
ولی خیلی کخکی کخ میریزه مارو دعوا میندازه الکی به باباش پیامای بدمیده مارو بندازه به جون هم
به باباش پیام داده بود فلانی یک کلفتی بیشترنیس بره بمیره دوسش ندارم طلاقش بده
یک ضربه بدی بهم خورد مشکل اعصاب گرفتم قرص میخورم خداشاهده من باهاش بدرفتاری نمیکنم این همینجوری منو قورت میده بخام بدرفتاری کنم دیگه هیچی
عزیزم چرا اینقدر بچه بد ادبی میکنه و از کارای ادم بزرگا سر درمیاره؟
حتما مشکلی داره طفلی
انگار اصلا تو دنیای بچگی نیس و سریع وارد بزرگسالی شده. 12 واقعا سنی نیس
اصلا سنش بد
خیلی بزرگانه فکر میکنه
این بخاطر دعواهایی که پدرومادرش داشتن اینجوری شده
همش تو استرس بزرگ شدهمنم
منم هرچی محبت کنم درست نمیشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.