سلام بچه ها قبلا هم بهتون گفتم
ما با تمام داراییمون پنج سال پیش یه زمین خریدیم ک متراژش پایینه ولی مسکونیه....و توی یه منطقه ای هم هست ک منطقه پایینیه و فقط طبق تورم سالانه قیمتش بالا میره اینطوری نیس که پیشرفت کنع و اینا....سال ۴۰۰ خریدیم ۳۵۰ الان ک پنج سال گذشته ۸۵۰ میخرن ...بااین پول هم عمرا دیگ بشه زمین مسکونی خرید....
خودمون مستاجریم و کرایه مغازه هم میدیم ...کلا درامد متوسط رو به پایین......نصف بیشتر درامد صرف قسط و کرایه میشه....
الان یکی یه کاری رو معرفی کرده بهمون که خرید و فروش بار هست مثلا اگ ۸۰۰ میلیون بذاری ماهی ۵۴ میلیون برات سود میندازه بعد اون سوده میاد رو پولت و دوباره بار بیشتری میتونی بخری و سودت بالاتر میشه و دوباره میاد رو پولت....یعینی هر سری سودت میره بالاتر چون سرمایه ات بیشتر میشه....
الان نظرتون راجع به این موضوع چیه ؟
به نظرتون زمینو بفروشیم این کارو بکنیم .؟
ما تو پنج سال ۵۰۰ میلیون سود کردیم که اگ طلاهامو داشتم الان ده برابر شده بود ولی خریت کردیم طلا فروختیم و زمینو خریدیم....
ولی اینطوری سالی بیشتر از ۶۰۰ میلیون سود میده.....
مرسییییی دوستان از نظراتی ک میدین.
پرسش (1405/03/29):
بچه ها کی تو سرمایه و اینا مخه و سرش میشه....ممنون میشم پیامموو بخونین
803
148
هم اکنون
سوال کننده
0
هم اکنون
fariba .
بار میخوای خودتون بخرید و خودتون با این پول کار کنید یا یکی دیگه براتون انجام بده؟
0
هم اکنون
سوال کننده
ما با طرف کار کنیم واسطه ای این وسط نیست
ما با طرفی ک قراره ازش بار بگیریم ارتباط مستقیم داریم
ما با طرفی ک قراره ازش بار بگیریم ارتباط مستقیم داریم
0
هم اکنون
سوال کننده
مثلا ما پول میدیم عمده میخریم
میدیم ب کسی که میخواد بفروشه اون چک میده به ما و ما دوباره بار عمده بیشتری میخریم
میدیم ب کسی که میخواد بفروشه اون چک میده به ما و ما دوباره بار عمده بیشتری میخریم
8
هم اکنون
fariba .
عقل میگه با نصف سرمایه ات کار کن اگر خدایی نکرده کلک و کارنابلدی در کار باشه حداقل صفر نشی.
1
هم اکنون
fariba .
بیین اونقدر شوهرت زرنگ و کاربلد هس بتونه از طرفین پول بگیره چک رو پول کنه یا نه
0
هم اکنون
سوال کننده
اخه ۸۵۰ هم خودش خیلی پول کمیه برای عمده بار خریدن
دیگ چ برسه نصفش بخوای بکنی
دیگ چ برسه نصفش بخوای بکنی
0
هم اکنون
سوال کننده
اگ این مورد اوکی باشه چی؟
به نظرت این کار کار به صرفه ایه؟
به نظرت این کار کار به صرفه ایه؟
7
هم اکنون
fariba .
پرسودترین شعل تو ایران واسطه بودنه. قطعا اگر بتونن هندل کنن خیلی کار خوبیه و هرچی سرمایه بیشتر سودبالاتر.
وللی به شرطی که نیاین فردا روز تاپیک بزنین چک پول نشد یارو که میخواست بار بده دزد بود و.... که اینم تو ایران فراوونه.
وللی به شرطی که نیاین فردا روز تاپیک بزنین چک پول نشد یارو که میخواست بار بده دزد بود و.... که اینم تو ایران فراوونه.
0
هم اکنون
m 00 0
چرا همون زمین نمیدین بساز بفروش؟
اینجوری حداقل یه خونه گیرت میاد هم میتونی بگی یه مغازه زیرش بزنه بهتون بده
اینجوری حداقل یه خونه گیرت میاد هم میتونی بگی یه مغازه زیرش بزنه بهتون بده
1
هم اکنون
fariba .
بساز بفروش تو منطقه های پایین صرفه نداره اصلا
0
هم اکنون
fariba .
تو همون مصالح با همون قیمت استفاده میکنی و متر چند ده میلیون پایین تر میفروشی
1
هم اکنون
مامان گل
من نظری دارم فقط اگه خواستید کار کنید حتما با یه وکیل حرف بزن یه قردادی چیزی داشته باشسد نزنه زیرش پول تونو بخوره دیگه همون زمین هم ندارید اوم موقع
1
هم اکنون
سوال کننده
متراژی پایینه تو کوچس الان قابلیت به تجاری نداره
8
هم اکنون
فاطیما احمدی
سلام من باشم اعتماد نمیکنم تو این دوره به چشم ادم خوش نمیشه اعتماد کرد
1
هم اکنون
فاطیما احمدی
پسر دایی من میرفت گوشی میاورد از این اون پول گرفت اخر سر اون یارو پولارو برداشت رفت که رفت ۴۰۰میلیارد گذاشت تو پاچه پسر داییم و الان پسر داییم افتاده زندان
1
هم اکنون
فاطیما احمدی
هر کسی میرسید سرمایه ای داشت میداد به پسر داییم پسر داییم هم یجا پول رو داده بود به اون که میگفت گوشی میاره برای فروششون البته اوایل خوب بهشون پول رسوند یعنی اوایل دستشون خوب پول خورد وسطاش طرف رفت پشت سرشم ندید
7
هم اکنون
حسنا ❤️
اگه امکانش هست اونو بفروشید خودتون باهاش کار و کاسبی راه بندازید.نه که پول رو بدید دست کسی دیگه.من خودم سختمه اعتماد کردن.شاید۸۵۰پول زیادی نباشه اما دراوردنش و جمع کردنش قطعا سخته
9
هم اکنون
mom(N) 😌😌
من باشم هیچوقت این اشتباهو نمیکنم واقعا عقلانی نیس
6
هم اکنون
mom(N) 😌😌
حدقل میخایید بفروشید بدید طلا الانم زمان مناسبیه برا خرید
9
هم اکنون
mom(N) 😌😌
تمام سرمایتون نقد کنید بدید دست کسی که ماهی مثلا پنجاه تومن سود بیاد رو پولتون؟
بعد ب این فکر کردید یه درصد بزنه و پول و برداره بره یا هزارتا چیز دیگه
اگه میخایید ی کاری کنید که یکم@پیشرفت کنید این کار خوب نیس
حدقل وام بگیرید یه زمین بهتر یه جای بهتر بخرید بدید بساز بفروش
یا چمیدونم طلا بخرید یا یه کاری کنه بدونی جای پولت امنه
بعد ب این فکر کردید یه درصد بزنه و پول و برداره بره یا هزارتا چیز دیگه
اگه میخایید ی کاری کنید که یکم@پیشرفت کنید این کار خوب نیس
حدقل وام بگیرید یه زمین بهتر یه جای بهتر بخرید بدید بساز بفروش
یا چمیدونم طلا بخرید یا یه کاری کنه بدونی جای پولت امنه
1
هم اکنون
نجمه عرفانیان
عزیزم بار تون چی هست ؟
3
هم اکنون
نجمه عرفانیان
دقیقا منم نظرم همینه
5
هم اکنون
نجمه عرفانیان
پول بی زبون ندید دست آدم زبون دار دیگه صاحبش نیستی
1
هم اکنون
مهنا ا
سلام نکن
این تمام سرمایه ی شماست
درست نیست بدین دست کس دیگه ای
اگر فروش نره یا چک پاس نشه تمام سرمایه ی شما از بین رفته
این تمام سرمایه ی شماست
درست نیست بدین دست کس دیگه ای
اگر فروش نره یا چک پاس نشه تمام سرمایه ی شما از بین رفته
1
هم اکنون
Mahdis K
حالا این شخصی که ازش بار میخرید این چک از شما قبول میکنه یا باید نقد بدین؟
0
هم اکنون
سوال کننده
ببینین اینطوریه که ما از عمده فروش اون بار رو میخریم به قیمت عمده...
بار رو میدیم به فروشنده ای که میخواد بار رو بفروشه...
فروشنده به ما چک میده به قیمت فروش
بار رو میدیم به فروشنده ای که میخواد بار رو بفروشه...
فروشنده به ما چک میده به قیمت فروش
0
هم اکنون
سوال کننده
دوباره ماه بعد خب ما با اون سرمایه اولیه ک داشتیم به علاوه اون سودی ک اومده روش دوباره بار از عمده فروش میخریم
(مسلما الان یکم بیشتر میتونیم بخریم)
میریم میدیم به فروشنده
فروشنده دوباره به قمیت فروش به ماچک میده .....
این روال همین طور ادامه داره
هر چقدر سود ها میاد رو سرمایه
سرمایه میره بالاتر
(مسلما الان یکم بیشتر میتونیم بخریم)
میریم میدیم به فروشنده
فروشنده دوباره به قمیت فروش به ماچک میده .....
این روال همین طور ادامه داره
هر چقدر سود ها میاد رو سرمایه
سرمایه میره بالاتر
0
هم اکنون
سوال کننده
بعد هر چی ما سرمایه مون بالاتر میره مسلما بار بیشتری از عمده فروش میگیریم
پس سودش هم بیشتر میشه ماه به ماه
پس سودش هم بیشتر میشه ماه به ماه
0
هم اکنون
سوال کننده
فقط به قول شما این مهمه که
طرف مطمئن باشه
و چک ها حتما پاس بشه
طرف مطمئن باشه
و چک ها حتما پاس بشه
1
هم اکنون
mom(N) 😌😌
به نظر خودت عقلانیه؟
0
هم اکنون
mom(N) 😌😌
بعد میدونی دیگه پول نقد روز به روز بی ارزش تر میشه
0
هم اکنون
mom(N) 😌😌
مثلا اگه امروز بتونی با ۸۵میلیون ۱۰۰تا جنس عمده بیاری
فردا روزی با گرون شدن همه چی تو میتونی با مثلا ۱۰۰تومن ۹۰تا جنس عمده بیاری
فردا روزی با گرون شدن همه چی تو میتونی با مثلا ۱۰۰تومن ۹۰تا جنس عمده بیاری
0
هم اکنون
سوال کننده
😪😪😪😪
پس چیکا کنیم اخه
اینطوری هم گ فایده نداره
پس چیکا کنیم اخه
اینطوری هم گ فایده نداره
0
هم اکنون
سوال کننده
بخوایمم تبدیل به طلا کنیمم فایده نداره
چون ممکنه یهو ملک مون قیمتش بیش از طلا بشه
اونوقت دوباره ضرر
چون ممکنه یهو ملک مون قیمتش بیش از طلا بشه
اونوقت دوباره ضرر
2
هم اکنون
حسنا ❤️
خب اینجوری بخوای فکر کنی کهیچ کاری نباید بکنی
0
هم اکنون
مامان گل
شهرتون مسکن مهر نداره که زمینو بفروشی باهاش خونه بخرید؟حداقل اونو رهن میدید
0
هم اکنون
سوال کننده
مسکن مهر که دو میلیون و ۶۰۰ هست
چطوری بخریم 😂😂
چطوری بخریم 😂😂
0
هم اکنون
سوال کننده
دومیلیارد
0
هم اکنون
سوال کننده
و ششصد
1
هم اکنون
mom(N) 😌😌
یه فکر اساسی
این فکرتونم واقعا عقلانی نیس و درست نیس
حدقل همین که دارید از دستتون نره
این فکرتونم واقعا عقلانی نیس و درست نیس
حدقل همین که دارید از دستتون نره
0
هم اکنون
mom(N) 😌😌
خوب همون ملک بزارید چه کاریه
4
هم اکنون
مریــم بانـــو
طلا همیشه جای رشد داره
توی این پنج سال ب قول خودت اگر طلا بود الان دولت بیشتر بود
توی این پنج سال ب قول خودت اگر طلا بود الان دولت بیشتر بود
0
هم اکنون
مریــم بانـــو
پولت
5
هم اکنون
مریــم بانـــو
یکی از فامیل های ما دقیقا کار شمارو میکرد با مبلغ بیشتر
یارو کم آورد و فلنگ و بست و رفت
الان خودش مونده و بدهی های ک داره
هیچوقت همچین ریسکی نکنید
یارو کم آورد و فلنگ و بست و رفت
الان خودش مونده و بدهی های ک داره
هیچوقت همچین ریسکی نکنید
2
هم اکنون
samane 🥰🥰
تجربه ای ندارم ولی به نظرم اشتباهه . الان شرایط اقتصادی یه جوریه معلوم نیست قراره چی بشه . کل سرما یه رو بدی هر اتفاقی ممکنه بیفته کلاهبردار باشه یا نه.
0
هم اکنون
دریا جعفری
اگه میخوای اینکارو بکنی شما جنس رو پیش فروش کن چک خریدار رو بده به فروشنده نه اینکه شما نقد بخری ولی چکی بفروشی اشتباه محضه
1
هم اکنون
دریا جعفری
باقی جنس رو بزار کنار جدا بفروش یا با بار بعدی بفروش، یا اینکه بگو دوتا چک جدا بده یکی اصل پول که میخوای بدی عمده فروش یکی هم سود خودتون بگو از دو جا خرید میکنی
0
هم اکنون
سوال کننده
یا حضرت عباس قاطی کردم
مغزم رگ ب رگ شد
نفهمیدم چی شد 😂
مغزم رگ ب رگ شد
نفهمیدم چی شد 😂
0
هم اکنون
دریا جعفری
شما وقتی بخوای چک خریدار رو بدی به فروشنده عمده یک مقدار مابه التفاوت هست که سود شما میشه.
یا میتونیوچک جدا بابتش بگیری یا میتونی بار بخری و انبار کنی
یا میتونیوچک جدا بابتش بگیری یا میتونی بار بخری و انبار کنی
0
هم اکنون
دریا جعفری
😅😉
0
هم اکنون
leila ♡
به نظرم اشتباهه قابل اعتماد نیس
مادربزرگم هرچی داشت از بانک کشید بیرون داد دست اینجور آدما.
خوردن پولشو به همین راحتی
هیچی گیرش نیومد
مادربزرگم هرچی داشت از بانک کشید بیرون داد دست اینجور آدما.
خوردن پولشو به همین راحتی
هیچی گیرش نیومد
0
هم اکنون
مامان گل
اخه هست خونه های زیر یه میلیارد بعضی جاها
0
هم اکنون
ماه بانو ،
ریسکه من باشم همچین ریسکی نمیکنم
1
هم اکنون
sama a.b
من باشم اصلا و ابدا همچین فکری هم نمیذارم از سرم بگذره
ته این داستانا مشخصه
ته این داستانا مشخصه
3
هم اکنون
الی ام
من فقط متاسفم واسه ضرری که سر خرید این زمین کردین
به نظرم بفروشید طلا بخرید باز طلا بخرید جمع که شد یه جای درست زمین بگیرید.
با پول خورد ادم مال دار یعنی زمین دار نمیشه.زمین باید جای خوب گرفت.
ما هم همن اشتباه رو کردیم دقیقا.
به نظرم بفروشید طلا بخرید باز طلا بخرید جمع که شد یه جای درست زمین بگیرید.
با پول خورد ادم مال دار یعنی زمین دار نمیشه.زمین باید جای خوب گرفت.
ما هم همن اشتباه رو کردیم دقیقا.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- راجع به بیت کویین میخاستم بپرسم
- آیا الان زمان خوبیه واسه خرید طلا یا نه؟
- دوستان سهام عدالت سودش واریزکردن،کسی گرفته
- مغازه خرازی خوبع سود داره
- کدوم بانک بیشتر از همه سود میده حساب کوتاه مدتو
- سود بانکی ۹۰۰ میلیون در ماه چقدره
- خانم هاسودبانک ۲۴درصدبرا۶۰میلیون چقدمیشه؟
- سلام خانما شبتون بخیر
- خرید طلای ظریف و مینیمال سود داره یانه
- ۱۵۰ میلیون چقد سود بانکی داره




