سلام خانوما ب نظر شما فاصله سنی بچه اول و دوم چقدر باشه خوبه و اصلا بارداری توی این شرایط بصرفه است؟
با بچه کوچیک بارداری و بچه دوم سخته اگ کسی میدونه نظر بدید ممنون چند وقته فکرم درگیر بارداری مجدد 😂
پرسش (1405/03/29):
حد فاصله بین بچه اول و دوم نظر در مورد بارداری دوم
596
76
4 روز قبل
سوال کننده
4
4 روز قبل
کوثر 🤍
به صرفه جالب بود😅
0
4 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
به نظر من ۵ سال
0
4 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
چون تو این ۵ سال هم بدنت امادگی پیدا میکنه برا بچه بعدی هم اون بچه به یه سطح فکری میرسه که خودش کاراش انجام بده و از نظر حسادت هم به بچه بعدی حسودی نکنه برا من که ۵ سال فاصله سنی بود و خیلی راضی بودم
4
4 روز قبل
مهسا آذین
فاصله سنی کم یازیاد هرکدوم مزایا ومعایب خودشو داره هیچکدوم عالی نیست وبایدخودت بسنجی ببینی باتوجه ب شرایطت کدوم برات بهتره
0
4 روز قبل
سوال کننده
با اوضاع جنگ و گرونی 😂😂
0
4 روز قبل
سوال کننده
بعد پسرم ۶ سالگی مهد بره کوچیکه ۱ سالشه اذیت نمیکع؟
0
4 روز قبل
ترلان ..
سلام عزیزم من دختر ۴ سال و ۶ بود بود پسرم ب دنیا اومد ب شددددددت سخت و پر چالش 🤐🤐اگر کمکی داری بیار وگرنه مثل من خل میشی 😫😫ولی اگر کمکی داشته باشی و شرایط مالیو اقتصادی و روانی خوب باشه عاااالی حتما تا کوچیکه بیار بین ۳ تا ۵ سال
0
4 روز قبل
ترلان ..
۴ سال و ۶ ماه
1
4 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
۶ سالگی که میره کلاس اول نه اتفاقا صبح که اون میرفت مدرسه این خواب بود بعدظهر دوباره اونی که از مدرسه خسته اومده بود میخوابید یه تایمی هم با هم بیدار بودن بازی میکردن
0
4 روز قبل
zahra g
منم سه سال به هم دارن
0
4 روز قبل
delaram m
۵سال به نظرم خیلی خوبه ،بچه اولیم مستقل شدهه کمتر چالش پیدا میکنی
1
4 روز قبل
پری خانم
اگه کمکی داشته باشی اختلاف سنی کمتر به نظرم خوبه کلا ۳ یا ۴ سال اختلاف
4
4 روز قبل
مامان گل
اتفاقا ۳و۴و۵ساله خیلی هم بده چون بچه تو سن لجبتزی هست به نظر من یا زیر ۳سال اختلاف خوبه یا ۶به بالا
1
4 روز قبل
Elham 🌹🌹
سلام برای من اختلافشون ۳ ساله فوق العاده مشکل🥲
0
4 روز قبل
Elham 🌹🌹
بنظرم بچه اول یه چیزی حالیش باشه بهتره😅
0
4 روز قبل
baran .
من نظری نمیدم چون خودم الان درگیرشوم دخترام ۲ سالشون شد ۳ ماهه باردار بودم 🤣🤣🤣خیلی دارم اذیت میشم چون ویار هام وحشتناک سنگ صفرا اذیتمم میکنه اصلا اصلا نمبتونم به دخترا رسیدگی کنم اونم دو قلو
به نظرم ۴و ۵ سال خوبه حداقل بچه تون مستقل تر میشه
به نظرم ۴و ۵ سال خوبه حداقل بچه تون مستقل تر میشه
0
4 روز قبل
سوال کننده
مالی و اقتصادی ک فعلا ن تا سال دیگ اگر ب دنیا بیاد ایشالله خوب میشیم ولی کمکی مادر هست همسایه ایم باهم
1
4 روز قبل
مامان دخترای قشنگم❤️
من دقیقا ۶ سال فاصله شونه، کلا درگیر این کوچیکه هستم و دختر بزرگم اصلا باهام کاری نداره بنده خدا تازه کمکم هم میکنه، من فاصله سنی کم و خیج وقت قبول ندارم چون مادر داغونمیشه، کمکی هم چقدر میخواد باشه مگه، الان دختر من ۳۸ روزشه کلا میش مادرم بودم ولی ۴۰ روزش شدم میرم خونه خودم و بعد از این هم مادرم خیلی کمکم هست و حداقل هفته ای سه روز باهم هستیم چون باهم میریم ییلاق ولی در هر صورت مسئولیت بچه با مادره و دوتا بچه کوچیک خیلی خیلی سخته
0
4 روز قبل
مامان دخترای قشنگم❤️
البته من خودم میخواستم دختربزرگم ۵ سال و نیم بود بچه دومم بیاد ولی خب بارداریم طول کشید و شد ۶ سال
0
4 روز قبل
sara .
ببین من فاصله اولی و دومی ۳ سال هست.
واقعا اولی پدرمو درآورد هم تو بارداری هم الان.
بنظرم فاصلهد۵ ۶ سال خیلی بهتره خصوصا اگه کمکی نداری
واقعا اولی پدرمو درآورد هم تو بارداری هم الان.
بنظرم فاصلهد۵ ۶ سال خیلی بهتره خصوصا اگه کمکی نداری
0
4 روز قبل
mom(N) 😌😌
به بچه اول بستگی داره دیگه اگه بچه اذیت بکن و حرف گوش نگیر و شلوغ کنی باشه خوب هر سنی باشه اذیت میشه مادر
0
4 روز قبل
سوال کننده
پس با این چت هاتون فعلا دست نگهدارم
1
4 روز قبل
mom(N) 😌😌
من کمکی ندارم فاصله بچه هامم ۴ساله خیلی باهم همبازی هستن دعوا دارن لجبازی دارن ولی اذیت اونطور نمیکنن که غیر قابل تحمل باشه و نشه تحمل کرد
1
4 روز قبل
نازنین بانو
سلام
شما قبلا اپیک زده بودید رو بچه دست بلند میکنید،اون برطرف شد؟چون به فکر بچه دوم هستین پرسیدم
شما قبلا اپیک زده بودید رو بچه دست بلند میکنید،اون برطرف شد؟چون به فکر بچه دوم هستین پرسیدم
0
4 روز قبل
نازنین بانو
تاپیک*
چون من هرکیو دیدم دوتا بچه داره میگه واقعا سخته و زمین تا آسمون با یدونه فرق میکنه
ولی در کلا به نظرم فاصله ی سنی ۴ تا ۵ سال خیلی خوبه
چون من هرکیو دیدم دوتا بچه داره میگه واقعا سخته و زمین تا آسمون با یدونه فرق میکنه
ولی در کلا به نظرم فاصله ی سنی ۴ تا ۵ سال خیلی خوبه
0
4 روز قبل
delaram m
آفرین دقیقا 👌
الا رادمانم خیلی کمک میکنه ک من سومی رو بیارم 😂
امروز میگه مامان شکمت گندس ،من حس میکنم خداروشکر بازم نی نی داریم 🤣🤣
الا رادمانم خیلی کمک میکنه ک من سومی رو بیارم 😂
امروز میگه مامان شکمت گندس ،من حس میکنم خداروشکر بازم نی نی داریم 🤣🤣
0
4 روز قبل
Banoo .
من دوست داشتم تفاوت سنی بچه هام ۳ سال باشه که خدا نخواست و الان داره میشه ۵ سال
1
4 روز قبل
مامان دخترای قشنگم❤️
عزیزم😍😍چقدر مهربونه
1
4 روز قبل
Mahdis K
سلام. فاصله بچه های من دقیقا ۴ سال هس. برا من وقتی دومی به دنیا اومد بزرگه خودش دسشویی میرفت، همراه باباش میموند و کنارش میخوابید. با اینهمه باز اذیت شدم ولی خب اونروزا گذشت و الان همبازی شدن؛ خیلی وابسته همدیگن و هوای هم دارن. درسته بعضی وقتا دعوا هم میکنن ولی همین دعواشونم شیرین.
0
4 روز قبل
eli m
پسرای من نه سال اختلاف سنی دارن ولی در کل بچه دوم رو ب هیچ کس پیشنهاد نمیدم بنظرم با این شرایط جامعه اصلا نباید بچه آورد من ده روز زایمان کرده بودم جنگ شد واقعا خیلی سخت بود مخصوصا پیدا کردن شیر خشک
1
4 روز قبل
yasna 💏
من بچهام یکی ۹۹ یکی ۱۴۰۴ . دخترم پیش دبستانی بود که زایمان کردم. ولی بنظرم دیر بود . دختر بزرگم به شدت حسادت کرد کلا یه ادم دیگه شد
1
4 روز قبل
مادر کوچیک
بستگی به شرایط خودت داره واسه من ۱۰ ساله و پسرم حیلی بهم کمک میکنی حتی از نوزادی پیشش میموند من میرفتم خرید با توجه به اینکه حتی همسرم هم کنارم نیست و پدر مادر هم ندارم خیلی راضیم
2
4 روز قبل
سمیرا ....
سلام عریزم بعنوان کسی که الان دارم شرایطشو میگذرونم میگم بهت ....بچه ها باید چن قلو بدنیا بیان ..یا حداقل بذار سنش بره بالاتر بعد .. من الان بچم تازه ۵ سالشو تموم کرده ....یعنی انگار پسر اولی من کلا یه بچه دیگه شده اصلا هاج و واج فقط نگاش میکنم .....در صورتیکه ۹ ماه تمامممممم آمادش کرده بودیم ...ولی نمیدونم چرا اینطوری شد ...با داداشش کاری نداره هااا بااون خیلی بازی میکنه سرگرمش میکنه تا گریه نکنه اینا ... ولی اصلا به حرف منو و باباش گوش ننمیده خیلی لجباز شده همه چی رو با داد و فریاد میخاد .....در صورتیکه اصلا اینجوری نبود ... تواین دوماه اندازه ۱۰ سال حرص خوردم فقط
0
4 روز قبل
سمیرا ....
بذار بچه ی اولت ۹ سالش اینا بشه بعد .. یعنی قشنگ کمک دستت میشه
0
4 روز قبل
سمیرا ....
البته من سنم الان ۳۳ سال هستش .. من چون دومی روهم میخاستیم دیگه نمیشد دیر کرد ....برا همین
0
4 روز قبل
سمیرا ....
شمام اگه سنتون کمه فعلا دست نگه دارین
0
4 روز قبل
سمیرا ....
نه اگه زیاده ... پس زیاد فاصله ندین
1
4 روز قبل
Hadise .
سلام به نظرمن 5 سال فرقشون باشه خوبه اذیت نمیشی اون مدرسه ایی این هم تازه به دنیا اومده من الان 4 ساله و 8 ماهه دارم هلاکم افتاده همش درگیر بچه هام دیگه وقت کافی برا خودم ندارم
0
4 روز قبل
سوال کننده
آره عزیزم اون ی مدت بچم اوضاعش خراب بود خدا رو شکر اوکی شد و دلیلش هم پیدا کردیم
0
4 روز قبل
سوال کننده
اگه الان اقدام کنم تا دنیا بیاد دقیقن سن بچه های شما میشن تقریبا
0
4 روز قبل
سوال کننده
ممنون از همگی خانومای عزیز
0
4 روز قبل
سوال کننده
از لحاظ کمکی اوکی هستم فقط ی خورده از اوضاع جنگ و گرونی و فاصله سنی میترسم
0
4 روز قبل
سوال کننده
و اینکه بچم همش میگه مامان نی نی میخوام
0
4 روز قبل
ملیحه بانو🥰
پسر من الان ۶سالشه قشنگ از وقتی فهمیده من باردارم خیلی کمک حالم هست بشدت ذوق داره و کلا مستقل هست
0
4 روز قبل
ملیحه بانو🥰
این یه کوچولو حسادت میکنه و دنبال جلب توجه هست محبت و توجه رو بهش بیشتر کن و اصلا به روش نیار که چقدر تغییر کرده...من تصمیم گرفتم وقتی بدنیا اومد اصلا تو زمانی که اون هست قربون صدقه کوچیکه نریم تا اونم خیالش از بابت این چیزا راحت باشه نمیخوام اصلا حس حسادت تو وجودش بیاد. یا اینکه فکر کنه اون برا ما مهمتره اتفاقا توجهمو بهش میخوام بیشتر کنم سعی میکنم همه تلاشمو کنم ببینم چی میشه دیگه
0
4 روز قبل
نازنین بانو
الهی
خب خداروشکر
انشاءالله زندگیتون پر از برکت و شادی باشه
خب خداروشکر
انشاءالله زندگیتون پر از برکت و شادی باشه
0
3 روز قبل
سوال کننده
عزیزم ماشاالله بهش
1
3 روز قبل
سوال کننده
قربونت عزیزدلم همچنین واس شما
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- کسی میدونه چرا ؟
- خیلی حالم بده شوهرم خیلی باهام بدرفتاری کرد
- دلم خیلی گرفته چرا خدا کمک نمیکنه😭
- بچه ها لطفا هر کی بلده جواب بده راجب کیسه آب😘😘😘🤩🤩🤩
- حرکت کردن بچه
- تکون خوردن بچه ۱۶ هفته
- ای یو ای خواهشا کسانی که اطلاعات دارن راهنماییم کنین
- خواب و بد لجی نوزاد
- شربت کیدی کیر میتونم به نوزادم بدم
- زوووود بیاین آبا این بیبی مثبته




