Ooma
پرسش (1405/03/29):

برای شیرخوارگاه توی مشهد

سلام خانما من امروز دخترم رو میخواستم ببرم حرم برای مراسم اما به کل فراموش کردم الان توی مشهد جایی می‌شناسین سمت بعدازظهر مراسم باشه ببرم خیلی ناراحتم

سلام عزیزم
فردا شب سالن شهید بهشتی مراسم علی اصغر دارن
خواهرم از پرسنل شیرخارگاه علی اکبر هستن،امسال برنامه ای نداشتن اونجا،چون منم میخاستم پسرمو ببرم اونجا واسه مراسم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.