خدا خیرتون بده روانشناس یا روانپزشک فرقی نداره برای خودم میخام فقط کارش خوب باشه و واقعا خودتون یا نزدیکانتون ازش جواب گرفته باشید،الکی پول ندیم دیگه آنقدر به دکتر پول دادیم شوهرم طفلی زورش میاد🥺 مرسی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



109
5 روز قبل


