سلام .دوستان کسی میدونه مراسم شیرخوارگان چند شنبه میشه؟چه تاریخی؟
1
6 روز قبل
zeinab kia
سلام جمعه است عزیزم
3
6 روز قبل
Deniz Alizade
سلام
عزیزم اولین جمعه ی ماه محرم مراسم شیرخوارگانه
عزیزم اولین جمعه ی ماه محرم مراسم شیرخوارگانه
0
6 روز قبل
Deniz Alizade
فردا ۲۹ اُم
0
6 روز قبل
سوال کننده
ممنونم عزیزم
1
6 روز قبل
سوال کننده
ممنونمم
1
6 روز قبل
raziyeh🔻 💫
سلام اولین جمعه ماه محرم
امسال میشه فردا
۲۹ خرداد
التماس دعا
امسال میشه فردا
۲۹ خرداد
التماس دعا
0
6 روز قبل
پری خانم
عزیزم من ی سوال بپرسم روزی که برای نذر شیر هست چندم محرم ؟
0
6 روز قبل
پری خانم
روز ۷ ام محرم ؟
0
6 روز قبل
پری خانم
یا هفتمین روز شهادت امام حسین
2
6 روز قبل
nafas ...
نذر شیر شیرخوارگاه هست اولین جمعه محرم که فردا هست معمولا نذر شیر رو اونجا میدن
1
6 روز قبل
پری خانم
نذر کردم به بچه های بی سرپرست تو شیرخوارگاه بدم
0
5 روز قبل
سوال کننده
عزیزم نمیدکنی شیرخوارگاه کجا باید پیدا کنم ؟شهرهای بزرگ دارن؟
یا همه ی شهرها؟
یا همه ی شهرها؟
0
5 روز قبل
سوال کننده
میشه فردا
۲۹ام
جمعه
۲۹ام
جمعه
0
5 روز قبل
مهنا ا
خیر
اون نذری که مال شیر هست شب حضرت علی اصغر هست
میگن به بچه ها نذری بدین حالا بیشترین شیر میدن
شیرخوارگاه نیست نذرش که
یه جایی که بچه زیاد هست میبرن شیر پخش میکنن
اون نذری که مال شیر هست شب حضرت علی اصغر هست
میگن به بچه ها نذری بدین حالا بیشترین شیر میدن
شیرخوارگاه نیست نذرش که
یه جایی که بچه زیاد هست میبرن شیر پخش میکنن
0
5 روز قبل
مهنا ا
ولی میشه چیزای دیگه ایم که بچه ها دوست دارن پخش کنین
0
5 روز قبل
مهنا ا
فقط چون حضرت علی اصغر باب الحوائج هست شب حضرت علی اصغر برای بچه دار شدن خیلی میگن مجربه
0
5 روز قبل
مهنا ا
حتی میتونین توی خیابون هر چیزی که به نظرتون بچه ها دوست دارن رو پخش کنین
لازم نیست حتما شیرخوارگاه باشه
فقط شب حضرت علی اصغرش مهمه
لازم نیست حتما شیرخوارگاه باشه
فقط شب حضرت علی اصغرش مهمه
0
5 روز قبل
پری خانم
آره همین شب حضرت علی اصغر کی ؟ فردا ؟؟
0
5 روز قبل
پری خانم
آره میدونم حتما شیرخوارگاه نیس اما من چون بیانی تو نذر گفتم بچه های کوچیک شیرخوارگاه دیگه باید ببرم اونجا
0
5 روز قبل
پری خانم
من نمیدونستم تو همه مناطق هم نیس الان باید ببرم کرج
0
5 روز قبل
nafas 🌺🌸
شنبه
0
5 روز قبل
پری خانم

0
5 روز قبل
پری خانم
من اینو تو نت خونده بودم زده بود ۷امین روز محرم
0
5 روز قبل
حمیده ....
منم خودم نذر شیرم رو هفتم محرم میدم. با امسال سه ساله میدم ک هر سال هفتم محرم روز حضرت علی اصغر دادم
1
5 روز قبل
حمیده ....
یا ششم محرم یا هفتم الان تو ذهنم نیس.فقط مبدونم روز حضرت علی اصغر هست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



443

