Ooma
پرسش (1405/03/28):

مراسم شیرخوارگان چند شنبست؟

سلام .دوستان کسی میدونه مراسم شیرخوارگان چند شنبه میشه؟چه تاریخی؟

سلام جمعه است عزیزم
سلام
عزیزم اولین جمعه ی ماه محرم مراسم شیرخوارگانه
فردا ۲۹ اُم
ممنونم عزیزم
ممنونمم
سلام اولین جمعه ماه محرم
امسال میشه فردا
۲۹ خرداد
التماس دعا
عزیزم من ی سوال بپرسم روزی که برای نذر شیر هست چندم محرم ؟
روز ۷ ام محرم ؟
یا هفتمین روز شهادت امام حسین
نذر شیر شیرخوارگاه هست اولین جمعه محرم که فردا هست معمولا نذر شیر رو اونجا میدن
نذر کردم به بچه های بی سرپرست تو شیرخوارگاه بدم
عزیزم نمیدکنی شیرخوارگاه کجا باید پیدا کنم ؟شهرهای بزرگ دارن؟
یا همه ی شهرها؟
میشه فردا
۲۹ام
جمعه
خیر
اون نذری که مال شیر هست شب حضرت علی اصغر هست
میگن به بچه ها نذری بدین حالا بیشترین شیر میدن
شیرخوارگاه نیست نذرش که
یه جایی که بچه زیاد هست میبرن شیر پخش میکنن
ولی میشه چیزای دیگه ایم که بچه ها دوست دارن پخش کنین
فقط چون حضرت علی اصغر باب الحوائج هست شب حضرت علی اصغر برای بچه دار شدن خیلی میگن مجربه
حتی میتونین توی خیابون هر چیزی که به نظرتون بچه ها دوست دارن رو پخش کنین
لازم نیست حتما شیرخوارگاه باشه
فقط شب حضرت علی اصغرش مهمه
آره همین شب حضرت علی اصغر کی ؟ فردا ؟؟
آره میدونم حتما شیرخوارگاه نیس اما من چون بیانی تو نذر گفتم بچه های کوچیک شیرخوارگاه دیگه باید ببرم اونجا
من نمیدونستم تو همه مناطق هم نیس الان باید ببرم کرج
شنبه
مراسم شیرخوارگان چند شنبست؟
من اینو تو نت خونده بودم زده بود ۷امین روز محرم
منم خودم نذر شیرم رو هفتم محرم میدم. با امسال سه ساله میدم ک هر سال هفتم محرم روز حضرت علی اصغر دادم
یا ششم محرم یا هفتم الان تو ذهنم نیس.فقط مبدونم روز حضرت علی اصغر هست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.