Ooma
پرسش (1405/03/28):

لق و افتادگی دندان کودک

سلام خانما وقتتون بخیر
دختر من پنج سال و پنج ماهش هست ده روزی میشد دندونش لق شده بود الان میخواد بیفته یکم ریشش مونده میترسم خدایی نکرده تو خواب بیفته و دخترم نفهمه قورتش بده . دخترم الان آورد بهم نشون داد دارع از دندونش خون میاد و بعش گفتم با زبونش بزنه بهش بلکه بیفته
راه کار شما چیه ؟ برای بند اومدن خون چیکار کنم ؟
و یه سوال شما هم وقتی دندون بچه میفته بهش میگین بزاره زیر سرش فرشته ها براش کادو میارن ؟ من حالا موندم براش چی بگیرم

من فقط میدونم بگی فرشته‌ها کادو میارن تا آخرین دندون لق شده گرفتاری😂
مامانم برا خواهرم این کار انجام داد خواهرم هم به دخترم یاد داده دیگه نمیشه انکار کرد😂😂
والا من برا دخترم انجام میدادم برا پسرم هم دو تا دندونش گذاشتم ولی یه روز اومد گفت میخوام منطقی حرف بزنم گفتم خوب بگو قسمم داد که اینا رو واقعا تو میزاری یا فرشته ها دیگه دیدم نمیتونم دروغ بگم گفتم ما میزاریم ولی خوب پدر و مادر هم فرشته بچه ها هستن گفت پس دیگه نمیخواد بزاری و اینطوری بود که قصه ما به پایان رسید الان دندونش که میوفته خودش میره تو گلدون میکاره
بعد اون خونی که تو فکر کنی نمیاد نهایت یه دستمال بزار دهنش خودش خونش بند میاد
عزیزم خدا حفظش کنه .چه منطقی.
ولی منم همین حسو داشتم. و اتفاقا از تصور اینکه فرشته ها میان و این داستانا نه خوابم میبردتازه میترسیدم.
اگه خیلی لق شده بگیرش دیگه موقع افتادنه بکشش پایین، با یه حرکت کوچولو به پایین در میاد
سلام عزیزم
یکی از دندونای پسر منم لق شده بود از بس خودش باهاش بازی کرد اون روز دیدم ازش کنده ولی نمیدونم چیکارش کرده بود خوش میگه بیرون انداختم
دندون دختر منم دیشب افتاد🥺🥺
منم برا دخترم رفتم گرفتم حالا گیر داده که خودت گرفتی یا فرشته 😂 گفتم خودت چی فکر می‌کنی گفت فرشته آورده گفتم خب دیگه پس فرشته آورده
وای ماشاالله بهش😂
دختر منم دیروز من خونه نبودم پیش خواهرم بود زنگ زد دندونم افتاد با همکاری خواهرم گذاشته بود نایلون قایم کرده بود شب بزارع زیر سرش 😂🤣
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه