سلام دکتر جان و دوستان عزیز. من بعد بارداری ناخن شصد جفت پاهام رفت تو گوشت یکشو برم دکتر کشید ولی الان دوماه ک کشیدم هنوز همینقدر رشد کرده و دوباره تو گوشته اونیکی هم ک التهاب داره و درد میکنه خیلی ناراحتم به نظرتون چیکار کنم ناخنی ک کشیدم کامل در میاد یا نه ؟همنجوری نصفه میمونه انگار کامل تو گوشته و اونیکی رو چیکار کنم ؟؟؟
0
6 روز قبل
سوال کننده

1
6 روز قبل
پاییز 🍀
ببین عفونت داره پسر خواهر شوهرم همش همینجوری میشد یه عمل سر پاییش کردن خوب شد اون هم چند بار کشید ولی فایده نداشت
1
6 روز قبل
mom(N) 😌😌
منم سه ساله درگیر این مشکلم
یه بارم جراحی کردم باز رشد کرده از اول بدتر شده نمیدونم چیکار کنم😓
یه بارم جراحی کردم باز رشد کرده از اول بدتر شده نمیدونم چیکار کنم😓
0
6 روز قبل
mom(N) 😌😌

😓اوضاع من بدتره هرکارم میکنم خوب نمیشه دیگه خسته شدم اگه راهی پیدا کردی دوایی درمونی به منم بگو😒
0
6 روز قبل
Mahdiyeh MM
منم همینطور شدم بعد زایمان یکسر از کنار ناخنام آب میومد و درد داشتم یه مدت کفش پام نکردم و جوراب که تحریک نشه ناخنم رو از بیخ و بن نگرفتم و بیشتر اوقات یا با دمپایی بیرون بودم یا تو خونه بودم یکم که ورم پام خوابید خودش خوب شد
0
6 روز قبل
saf farah
من هم درگیرم ولی دکترم کنارهای ناخن را قیچی کرد تا ته، گفت هر روز نیم ساعت بزار تو محلول آب نمک و سرکه و جوش شیرین بعد در بیار پماد تتراسایکلین بزن و بعد هم گاز بزار روش و ببند. بعد از ی هفته شروع کن به قسمتهایی از ناخن که قیچی کردیم وازلین بزن و وقتی ناخن شروع کرد به رشد کردن ی پنبه بزار زیر ناخن تا دیگه توی گوشت نره .
0
6 روز قبل
saf farah
بمن گفت بخاطر حاملگی هست، گفت جنین تمام ویتامینهایی مادر را میکشه، گفت تا میتونی هر روز ویتامین بخور.
0
6 روز قبل
saf farah
فکر نمیکنم ناخنی که کشیدی مثل روز اول در بیاد، دکترم که بمن گفت برات نمیکشم چون بدشکل در میاد
0
6 روز قبل
Negin 👸
باید برید پیشی پدوژولیست با اورتونیل براتون درمان کنه،بنظرم قشنگ نیست خانم ناخن پاشو بکشه
0
6 روز قبل
سوال کننده
ای وای 😰 خیلی دردناکه
0
6 روز قبل
سوال کننده
من الان پنج ماه کفش پاک نکردم چرک خشک کن هم خوردم پماد زدم دمبه ،خمیر،پیازو عسل هرچی بگی کردم ولی خوب نمیشه
0
6 روز قبل
سوال کننده
دکتر گفت چاره ای نیست😰
0
6 روز قبل
❤mahur❤ ❤mahak❤
نگار اجی منم اینحوری بود کشید باز رشد کرد همین شد
الان ی دکتر پیدا کرد رفت دور ناخونشو تراشید براش قالب سیمی گذاشته ک ناخون تو اون رشد کنه
الان ی دکتر پیدا کرد رفت دور ناخونشو تراشید براش قالب سیمی گذاشته ک ناخون تو اون رشد کنه
0
6 روز قبل
❤mahur❤ ❤mahak❤
پدوژولیست خوبه
0
6 روز قبل
پشتیبانی اوما
عزیزم پرسش شما در بخش پرسشهای عمومی ثبت شده است.
توجه داشته باشید که در این بخش فقط کاربران اوما میتوانند پاسخ دهند.
برای دریافت پاسخ از دکتر و اطمینان از دیده شدن سوال توسط دکتر، لطفاً از بخش پرسش تخصصی یا ویزیت خصوصی استفاده کنید💜
توجه داشته باشید که در این بخش فقط کاربران اوما میتوانند پاسخ دهند.
برای دریافت پاسخ از دکتر و اطمینان از دیده شدن سوال توسط دکتر، لطفاً از بخش پرسش تخصصی یا ویزیت خصوصی استفاده کنید💜
0
6 روز قبل
mom(N) 😌😌
خیلییییی یعنی دیگه واقعا نمیدونم چه کنم
0
6 روز قبل
mom(N) 😌😌
خداروشکر خوب شد یعنی هرکی اینطور میشه من دلم کباب میشه براش انقد که دردش بده
اینجا ندیدم کسی انجام بده اصن وگرنه@حتما میرفتم
یکی گفت بیا کامل ناخن بکش بعد پرسجو کردم باز رشد میکنه و بدتر میشه ترسیدم واقعیت
اینجا ندیدم کسی انجام بده اصن وگرنه@حتما میرفتم
یکی گفت بیا کامل ناخن بکش بعد پرسجو کردم باز رشد میکنه و بدتر میشه ترسیدم واقعیت
0
6 روز قبل
mom(N) 😌😌
خیلیییییی دردم داره من یه گوشه کوچیک و کشید مردم و زنده شدم از دردش
0
5 روز قبل
سوال کننده
رشد کرد مراقبت نکرد رفت تو گوشت یا خود به خود تو گوشت در اومده بود ؟
0
5 روز قبل
سوال کننده
کاش منم پرسو جو میکردم🥲
0
5 روز قبل
mom(N) 😌😌
اره کاش میپرسیدی قبلش حتی من یه گوشه کوچیک کشیدم باز بدتر و بدتر شده یعنی از خیلیییییی پایین تر رفته تو گوشت بعد ناخن اون گوشه نازکه رشد نمیکنه بیاد بالا
یعنی سه ساله ارزو کتونی و کالج پوشیدن به دلم مونده😤
یعنی سه ساله ارزو کتونی و کالج پوشیدن به دلم مونده😤
0
5 روز قبل
mom(N) 😌😌
من اول پای چپم بود مامانم با روشا خونگی خوبش کرد الان راسته
راستی مث کنه چسبیده بهم خوب نمیشه
ولی چپی مامانم ده روز تمام دارو خونگی گذاشت خوب خوب شد خداروشکر ولی امان از این یکی😣
راستی مث کنه چسبیده بهم خوب نمیشه
ولی چپی مامانم ده روز تمام دارو خونگی گذاشت خوب خوب شد خداروشکر ولی امان از این یکی😣
0
5 روز قبل
سوال کننده
چی گذاشت خوب شدید
1
5 روز قبل
mom(N) 😌😌
پیاز رنده شده
ارد و زردچوبه و نمک خمیر درست میکرد از شب تا صب میزاشت رو پام
یه دوا سیاه هست از اونم میزاشت
اب ولرم و نمک پام یه رب میزاشتم توش وقتی خمیر صب در میوردم
ارد و زردچوبه و نمک خمیر درست میکرد از شب تا صب میزاشت رو پام
یه دوا سیاه هست از اونم میزاشت
اب ولرم و نمک پام یه رب میزاشتم توش وقتی خمیر صب در میوردم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- ناصافی ناخن در بارداری
- کیا توی بارداری ناخن هاشون تغیر رنگ میداد
- راه حل برای ناخن فرو رفته در گوشت شصت پا
- تیره شدن ناخن دست
- قارچ ناخن و نحوه مصرف کانازول
- کنار ناخن دخترم چرک کرده علتش و کسی میدونه؟
- ناخن کار کسی هست چنتا سوال میخواستم بپرسم ؟؟💅🏻💅🏻💅🏻💅🏻💅🏻💅🏻
- ناخن منو ببینید خیلی درد داره
- فرو. رفتن. ناخن در گوشت
- تغییر رنگ ناخن و سر انگشت



254

