Ooma
پرسش (1405/03/27):

ناخن فرورفته در گوشت بعد از بارداری

سلام دکتر جان و دوستان عزیز. من بعد بارداری ناخن شصد جفت پاهام رفت تو گوشت یکشو برم دکتر کشید ولی الان دوماه ک کشیدم هنوز همینقدر رشد کرده و دوباره تو گوشته اونیکی هم ک التهاب داره و درد می‌کنه خیلی ناراحتم به نظرتون چیکار کنم ناخنی ک کشیدم کامل در میاد یا نه ؟همنجوری نصفه میمونه انگار کامل تو گوشته و اونیکی رو چیکار کنم ؟؟؟

ناخن فرورفته در گوشت بعد از بارداری
ببین عفونت داره پسر خواهر شوهرم همش همینجوری میشد یه عمل سر پاییش کردن خوب شد اون هم چند بار کشید ولی فایده نداشت
منم سه ساله درگیر این مشکلم
یه بارم جراحی کردم باز رشد کرده از اول بدتر شده نمیدونم چیکار کنم😓
😓اوضاع من بدتره هرکارم میکنم خوب نمیشه دیگه خسته شدم اگه راهی پیدا کردی دوایی درمونی به منم بگو😒
😓اوضاع من بدتره هرکارم میکنم خوب نمیشه دیگه خسته شدم اگه راهی پیدا کردی دوایی درمونی به منم بگو😒
منم همینطور شدم بعد زایمان یکسر از کنار ناخنام آب میومد و درد داشتم یه مدت کفش پام نکردم و جوراب که تحریک نشه ناخنم رو از بیخ و بن نگرفتم و بیشتر اوقات یا با دمپایی بیرون بودم یا تو خونه بودم یکم که ورم پام خوابید خودش خوب شد
من هم درگیرم ولی دکترم کنارهای ناخن را قیچی کرد تا ته، گفت هر روز نیم ساعت بزار تو محلول آب نمک و سرکه و جوش شیرین بعد در بیار پماد تتراسایکلین بزن و بعد هم گاز بزار روش و ببند. بعد از ی هفته شروع کن به قسمت‌هایی از ناخن که قیچی کردیم وازلین بزن و وقتی ناخن شروع کرد به رشد کردن ی پنبه بزار زیر ناخن تا دیگه توی گوشت نره .
بمن گفت بخاطر حاملگی هست، گفت جنین تمام ویتامین‌هایی مادر را میکشه، گفت تا میتونی هر روز ویتامین بخور.
فکر نمیکنم ناخنی که کشیدی مثل روز اول در بیاد، دکترم که بمن گفت برات نمیکشم چون بدشکل در میاد
باید برید پیشی پدوژولیست با اورتونیل براتون درمان کنه،بنظرم قشنگ نیست خانم ناخن پاشو بکشه
ای وای 😰 خیلی دردناکه
من الان پنج ماه کفش پاک نکردم چرک خشک کن هم خوردم پماد زدم دمبه ،خمیر،پیازو عسل هرچی بگی کردم ولی خوب نمیشه
دکتر گفت چاره ای نیست😰
نگار اجی منم اینحوری بود کشید باز رشد کرد همین شد
الان ی دکتر پیدا کرد رفت دور ناخونشو تراشید براش قالب سیمی گذاشته ک ناخون تو اون رشد کنه
پدوژولیست خوبه
عزیزم پرسش شما در بخش پرسش‌های عمومی ثبت شده است.
توجه داشته باشید که در این بخش فقط کاربران اوما می‌توانند پاسخ دهند.
برای دریافت پاسخ از دکتر و اطمینان از دیده شدن سوال توسط دکتر، لطفاً از بخش پرسش تخصصی یا ویزیت خصوصی استفاده کنید💜
خیلییییی یعنی دیگه واقعا نمیدونم چه کنم
خداروشکر خوب شد یعنی هرکی اینطور میشه من دلم کباب میشه براش انقد که دردش بده
اینجا ندیدم کسی انجام بده اصن وگرنه@حتما میرفتم
یکی گفت بیا کامل ناخن بکش بعد پرسجو کردم باز رشد میکنه و بدتر میشه ترسیدم واقعیت
خیلیییییی دردم داره من یه گوشه کوچیک و کشید مردم و زنده شدم از دردش
رشد کرد مراقبت نکرد رفت تو گوشت یا خود به خود تو گوشت در اومده بود ؟
کاش منم پرسو جو میکردم🥲
اره کاش میپرسیدی قبلش حتی من یه گوشه کوچیک کشیدم باز بدتر و بدتر شده یعنی از خیلیییییی پایین تر رفته تو گوشت بعد ناخن اون گوشه نازکه رشد نمیکنه بیاد بالا
یعنی سه ساله ارزو کتونی و کالج پوشیدن به دلم مونده😤
من اول پای چپم بود مامانم با روشا خونگی خوبش کرد الان راسته
راستی مث کنه چسبیده بهم خوب نمیشه
ولی چپی مامانم ده روز تمام دارو خونگی گذاشت خوب خوب شد خداروشکر ولی امان از این یکی😣
چی گذاشت خوب شدید
پیاز رنده شده
ارد و زردچوبه و نمک خمیر درست میکرد از شب تا صب میزاشت رو پام
یه دوا سیاه هست از اونم میزاشت
اب ولرم و نمک پام یه رب میزاشتم توش وقتی خمیر صب در میوردم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه