سلام عزیزم بنظرم فرنی درست کن بهتره هم سریع تره و هم خوردنش راحت تره چون تا چند روز اول باید غذای صاف مثل نوزاد بخورن
من اندو و کلونوسکوپی کردم محدودیت غذا نداره
میتونی درست کنی چون میشه سرد هم سرو کرد یاخاستی داغش میکنی یکم دیگ شیربهش اضافه میکنی وداغ میکنی هیچیش نمیشه
آندوسکوپی ک محدودیت غذایی نداره اصلا
مریم مگه تو چن سالته ک توهم زمینه های مریضی ی دستی بردی دختر
سنی نداری ک بچه ای 🥲بیشتر مراقب خودت باش
شاید سنم کم باشه ولی زندگی پاره ام کرد😀
من آندوسکوپی کردم پشت سرش رفتم چلوکباب خوردم😂