Ooma
پرسش (1405/03/27):

وسایل برای مسافرت چی ببرم

مامانا من بعد از خیلی میخوام با شوهرم و بچم بریم مسافرت
چه چیزایی لازمه ببرم؟
خیلی وقته که نرفتم ذهنم یاری نمیکنه😅

بستگی داره چند روز می مونید و اینکه سوییت می خواین بگیرین یا ویلا یا می خواین برین هتل
سلام عزیزم بستگی داره خودت میخوای غذا درست کنی یا نه
اگ میخوای غذا درست کنی بهتره از خونه وسایلت ببری مثل روغن برنج رب گوجه قوطی از این کوچیک ها چون زیاد مصرف نمیشه
ادویه نمک فلفل
ظرف هم دوتا قابلمه یه آبکش به اندازه خودتون بشقاب قاشق چنگال لیوان و سینی کوچیک
کلمن یخ و دستگیره و کبریت و وسایل چای و قند اگ کباب میکنی سیخ و بادبزن و اتش زا و زیرانداز وسفره و مایع و اسکاچ

پتو بالشت اگ سوئیت میگیرید ملحفه ببر ک بندازی زیرتون
لباس هم به اندازه روزهایی ک میخوای بمونی ببر
برای بچت لباس بیشتر ببر شاید نتونی بشوری
شامپو
سشوار و اطومو و اگ لباس داری چروکیده میشه اطو لباس
من حتی رخت آویز تم میبرم لباس هام آویز میکنم 😄

قرص و دارویی اگ میخوایی ببری ظرف بزرگ نبر چون هوا گرم خراب میشه ضروری ها رو به اندازه همون روزی ک میمونی ببر
دمنوش برای سرماخوردگی و نبات
مسواک و خمیر دندان
لوازم شخصی و ارایشی هرچیزی ک میدونی نیازت میشه
کیسه فریزر و کیسه برا زباله هم ببر
من همیشه مفصل وسایل میزارم ک جایی ک میرم همش نپرم تو مغازه ها مگه برا ضروری ها و خرید سوغاتی
خوراکی هم برا بچم چیزی ک میدونم دوس داره از شهر خودم میبرم اپنجا نرم بگردم شاید پیدا نکنم یا بدموقعی بچه خوراکی بخواد
حوله هم ببر اگ 2روز بیشتر میمونی
خیلی خیلی ممنونم ازت😘🙏🏻♥️
خیلی کامل گفتی مررسی
دمپایی واسه تو ماشین ک راحت باشی و کفش هم اگ استایل متفاوت میزنی بسته به استایلت ببر
ولی برا احتیاط دو جفت ببر
شاید یسریاشون زیاد باشن ولی دیگ ببین کدوم نیازت میشه😄
من ک همه اینارو میبرم
حتی تخم مرغ تو ظرف مخصوص گذاشتم بردم😅
برای بین راه هم غذا از شب قبل درست کن ک غذای بین راهی نگیرید
من چون همسرم حساس نسبت به غذای بیرون واسه همین همه جوانب می‌سنجم
خواهش عزیزم خوش بگذره 😘😘
رخت آویزم راستش یکم بزرگه.اما اینو گفتی الان رفتم بند رختی گذاشتم رو دست ک ببرم😅
نه از همین آویز استیل یا پلاستیکی ها ک برا هر لباس استفاده میشه
وسایل برای مسافرت چی ببرم
از اینا
سلام عزیزم
من دوتا قابلمه کوچک میبرم واسه پخت غذا ( معمولا تو یکیش رو از خونه غذا میبرم که یه وعده کمتر درست کنم )
برای غذا خوردن و چای
من سرویس های مسافرتی دارم
یه سرویس ظرف پلاستیکی
یکی هم ۶ تا لیوان و قندون و .... است
با یه فلاسک و اسکاچ و آبکش واسه غذا و اینکه ظرف هام رو می‌شورم دلم نمیشه بزارم جایی. مایع دستشویی و ظرفشویی به ظرف کوچک همیشه پشت ماشینم هست یه ظرف در دار کوچیک می‌زارم واسه اینکه اگه بچم غذاشو به موقع نخورد بتونم تو کیفم بزارم

لباس رو جوری میبرم که نیاز به شستن نداشته باشم

چندتا کیسه بزرگ میبرم که لباس های کثیف رو تمیز رو قاطی هم نریزم

حتما حتما کیسه فریزر و کیسه زباله و سفره میبرم
برای هممون دمپایی می‌زارم

وسایل بهداشتی و ... که دیگه خودت می‌دونی

چند تا ملافحه و دوتا پتو مسافرتی رو توی یه کاور پتو می‌زارم میبرم
مثلا از قبل برنامه غذایی رو مشخص میکنم

من مثلا رفتم بوشهر و گناوه
برنامه گذاشتم که نهار ها رو صبح زود درست کنم بزارم ظهر برگردیم خونه بخوریم
شب ها شام رو بیرون بخوریم

بعد مثلا چون میدونستم جایی که گرفتم یخچال نداره مواد مرغ و گوشتی نبردم

نهار اول از خونه شوید و لوبیا پلو با مرغ ریش ریش بردم

فردا نهارش برنج و خورشت دال عدس درست کردم

روز بعدش ماکارونی با مایع اماده ماکارونی

من خودم ی سبد دارم هرجا میخام برم اونو میبرم حالا چ بیرون شهر چ مسافرت مسافرت هم ک میرم با اینکه جا میگیرم اما اینو کلا میبرم
توش نمک و فلفل لیوان سفره قاشق چنگال چاقو بشقاب
کبریت و شمع و پاوربانک و زیراندازو پلاستیک و سیخ و اتش زا و ازین چیزا
غذاهم واسه تولد دنیز میریم شمال اونجا ویلا میگیریم اما برا راحتی ی وعده بیرون چیزی میخوریم
جگر گوسفندی ی وعده سیخ میکشیدم
ی وعده جوجه
ی وعده همبرگر خونگی رو ساج درست میکنیم
ی وعده ماهی درست میکنیم
ی وعده صبحونه املت موادشو میبرم درست میکنیم
ی وعده صبحونه هم نون تست و خامه و مربا و اینا با پنیرو گردو سبزی و اینا
میوه و این چیزا میبرم
پتو بالشتمم میبرم
لباس و حوله و اینا با لوازم ارایشو ....
اهاا
ای وای من ذهنم رفت سمت رخت اویز ک لباس تو خونه روش پهن میکنیم😅😁😁
خیلی ممنوووونم عزیزم
🤣🤣
عزیزم اتو لباس حتما ببر😂😂😂
من اومدم مسافرت تنها چیزی که استفاده شد لباس بود حوله وسایل حمام پتو و بالش اسباب بازی بچه لیوان و فلاکس

خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.