Ooma
پرسش (1405/03/27):

انجام عکس رنگی رحم

آیا کسی عکس رنگی رحم انجام داده؟ مراحل ش به چه صورت هست، آیا درد داره؟

سلام. من ۴ ۵ سال پیش انجام دادم. اول یه امپول بی حسی میزنه(اگه بی حسی انجام بدی) بعد مثل معاینه دکتر زنان یه چیزی شبیه اسپکلوم وارد بدن میشه که احتمالا از طریق همون عکس گرفنه میشه
برای منی که خیلی حس دردم فعاله، چیزی نبود که نشه تحمل کرد. یه درد جزئی.
خودتم قبلش شیاف استفاده میکنی که دردش کمتر بشه.
درد داره ولی نه اونقد که قابل تحمل نباشه زودم تمام میشه خیالتم راحت میشه که مشکلی نداری خیلی خوبه
ممنون. آمپول بی حسی میزنه یا لیدوکائین موضعی میزنه؟ آمپول رو به کجا میزنه؟
ممنونم
سلام عزیزم من پارسال مرداد ماه انجام دادم
من چرا دروغ بگم برا من درد فوق العاده وحشتناکی داشت چون یکی از لوله هام بسته بود و بعد از دو بار تزریق باز شد
ولللللللللی من همون ماه باردار شدم من دومین بارم بود ک میرفتم سری اول دردی نداشتم ولی دومی پیرم در اومد




ولللللی هزار بارم برگردم عقب حاضرم اون درد و تحمل کنم چون بعدش برام شیرین بود 😍
رفتم عکس رو دادم.
درد داشت اما زیاد نبود، چون سابقه زایمان داشتم، دردش قابل تحمل بود.
سلام عزیزم 🌸
طبق قوانین بخش پرسش و پاسخ اپلیکیشن اوما، پرسش‌هایی که به صورت تخصصی مطرح می‌شن، باید خطاب به دکتر نوشته بشن.
در غیر این صورت چون امکان پاسخ‌گویی سایر کاربران هم وجود داره، پاسخی از طرف دکتر دریافت نمی‌کنید
اگر چسبندگی یا گرفتگی باشه برای باز کردنش کمی درد داره
ولی اگر نباشه دردی هم نداره
من قبل بارداری انجام دادم ماه بعدش باردار شدم لوله هام بسته بود خداروشکر با این روش باز شد
درد داشت ولی به خاطر ذوق بعدش تحمل کردم همون لحظه است بعدش دیگه دردی نداره و همه چی طبیعیه .
من هیچ مسکنی هم نخوردم قبلش بعدش هم نخوردم حتی
برای من باز بود، اما پریود درستی ندارم، آنتی مولارم نیم بوده.
گفتند شاید لوله هات بسته س که اونم نبود.
باردارم نشدم به خاطر همین موضوع، اما فعلا نمی‌دونند مشکل از کجاست
ان شالله زودتر جواب میگیرید
انشاءالله. ممنونم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه