آیا کسی عکس رنگی رحم انجام داده؟ مراحل ش به چه صورت هست، آیا درد داره؟
0
7 روز قبل
سما مامان ماهک
سلام. من ۴ ۵ سال پیش انجام دادم. اول یه امپول بی حسی میزنه(اگه بی حسی انجام بدی) بعد مثل معاینه دکتر زنان یه چیزی شبیه اسپکلوم وارد بدن میشه که احتمالا از طریق همون عکس گرفنه میشه
برای منی که خیلی حس دردم فعاله، چیزی نبود که نشه تحمل کرد. یه درد جزئی.
خودتم قبلش شیاف استفاده میکنی که دردش کمتر بشه.
برای منی که خیلی حس دردم فعاله، چیزی نبود که نشه تحمل کرد. یه درد جزئی.
خودتم قبلش شیاف استفاده میکنی که دردش کمتر بشه.
0
7 روز قبل
محب الحسین(ع) 💚
درد داره ولی نه اونقد که قابل تحمل نباشه زودم تمام میشه خیالتم راحت میشه که مشکلی نداری خیلی خوبه
0
7 روز قبل
سوال کننده
ممنون. آمپول بی حسی میزنه یا لیدوکائین موضعی میزنه؟ آمپول رو به کجا میزنه؟
0
7 روز قبل
سوال کننده
ممنونم
1
7 روز قبل
Elnaz hoseyni
سلام عزیزم من پارسال مرداد ماه انجام دادم
من چرا دروغ بگم برا من درد فوق العاده وحشتناکی داشت چون یکی از لوله هام بسته بود و بعد از دو بار تزریق باز شد
ولللللللللی من همون ماه باردار شدم من دومین بارم بود ک میرفتم سری اول دردی نداشتم ولی دومی پیرم در اومد
ولللللی هزار بارم برگردم عقب حاضرم اون درد و تحمل کنم چون بعدش برام شیرین بود 😍
من چرا دروغ بگم برا من درد فوق العاده وحشتناکی داشت چون یکی از لوله هام بسته بود و بعد از دو بار تزریق باز شد
ولللللللللی من همون ماه باردار شدم من دومین بارم بود ک میرفتم سری اول دردی نداشتم ولی دومی پیرم در اومد
ولللللی هزار بارم برگردم عقب حاضرم اون درد و تحمل کنم چون بعدش برام شیرین بود 😍
0
7 روز قبل
سوال کننده
رفتم عکس رو دادم.
درد داشت اما زیاد نبود، چون سابقه زایمان داشتم، دردش قابل تحمل بود.
درد داشت اما زیاد نبود، چون سابقه زایمان داشتم، دردش قابل تحمل بود.
0
7 روز قبل
پشتیبانی اوما
سلام عزیزم 🌸
طبق قوانین بخش پرسش و پاسخ اپلیکیشن اوما، پرسشهایی که به صورت تخصصی مطرح میشن، باید خطاب به دکتر نوشته بشن.
در غیر این صورت چون امکان پاسخگویی سایر کاربران هم وجود داره، پاسخی از طرف دکتر دریافت نمیکنید
طبق قوانین بخش پرسش و پاسخ اپلیکیشن اوما، پرسشهایی که به صورت تخصصی مطرح میشن، باید خطاب به دکتر نوشته بشن.
در غیر این صورت چون امکان پاسخگویی سایر کاربران هم وجود داره، پاسخی از طرف دکتر دریافت نمیکنید
0
7 روز قبل
hani 7405
اگر چسبندگی یا گرفتگی باشه برای باز کردنش کمی درد داره
ولی اگر نباشه دردی هم نداره
من قبل بارداری انجام دادم ماه بعدش باردار شدم لوله هام بسته بود خداروشکر با این روش باز شد
درد داشت ولی به خاطر ذوق بعدش تحمل کردم همون لحظه است بعدش دیگه دردی نداره و همه چی طبیعیه .
من هیچ مسکنی هم نخوردم قبلش بعدش هم نخوردم حتی
ولی اگر نباشه دردی هم نداره
من قبل بارداری انجام دادم ماه بعدش باردار شدم لوله هام بسته بود خداروشکر با این روش باز شد
درد داشت ولی به خاطر ذوق بعدش تحمل کردم همون لحظه است بعدش دیگه دردی نداره و همه چی طبیعیه .
من هیچ مسکنی هم نخوردم قبلش بعدش هم نخوردم حتی
0
7 روز قبل
سوال کننده
برای من باز بود، اما پریود درستی ندارم، آنتی مولارم نیم بوده.
گفتند شاید لوله هات بسته س که اونم نبود.
گفتند شاید لوله هات بسته س که اونم نبود.
0
7 روز قبل
سوال کننده
باردارم نشدم به خاطر همین موضوع، اما فعلا نمیدونند مشکل از کجاست
0
7 روز قبل
hani 7405
ان شالله زودتر جواب میگیرید
1
7 روز قبل
سوال کننده
انشاءالله. ممنونم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



182

